Dicutiamo qua![]()

Dicutiamo qua![]()

ti coonsiglio di allertare il118...si prevedono risse![]()

GuardaOriginariamente Scritto da Loris
che l'hanno capito tutti che l'italia non vuole darci l'autonomia..... ma anche hanno capito che l'autogoverno è una "invenzione", che non ha avuto riscontri in nessuna parte del mondo, nessun popolo al mondo è riuscito a liberarsi con qualcosa di simile all'autogoverno....
come lo chiami tu.....

AUTONOMIA?
SERVI DELL'ITALIA!
INDEPENDENSA?
PARONI A CASA NOSTRA!

Bon dì. Rivo deso e lexo on fraco de mailz ca me stordise on fià
Sora el tema, no so ben come qualifegar la inisiativa de "autogoverno". Par exempio, i palestinexi i se ga constituii inte on autogoverno. No xe ca el saria on bel exempio, però el xe coel ca me vien inamente
Sensa inutili polemike, saria ben capire cossa se intende co sta idea de autogoverno, mi almanco no la conoso intei detaj e saria ben ca la vegnese spiegà par benin.

Che il Veneto faccia "legalmente" parte dell'unità nazionale italiana è tutto da dimostrare...... ad ogni modo nonOriginariamente Scritto da Loris
sei informato.... non conosci questa legge? :
"Legge 24 febbraio 2006, n. 85
Art. 1.
1. L’articolo 241 del codice penale è sostituito dal seguente:
«Art. 241. - (Attentati contro l’integrità, l’indipendenza e l’unità dello Stato). – Salvo che il fatto costituisca più grave reato, chiunque compie atti violenti diretti e idonei a sottoporre il territorio dello Stato o una parte di esso alla sovranità di uno Stato straniero, ovvero a menomare l’indipendenza o l’unità dello Stato, è punito con la reclusione non inferiore a dodici anni.
La pena è aggravata se il fatto è commesso con violazione dei doveri inerenti l’esercizio di funzioni pubbliche»."
Solo chi usa la violenza viene perseguito... non chi usa metodi democratici.... e io ho sempre parlato di metodi democratici... pertanto il fatto non sussiste....
NonOriginariamente Scritto da Loris
mi pare proprio... visti i problemi che ti sei creato....
![]()

Mi pare che di confusione ne hai tanta tu...Originariamente Scritto da Loris
.. ma da vendere... la regione Veneto, come tutte le altre regioni a statuto ordinario sono state costitutite tramite l'art. 131 della costituzione italiana!!! Ed è sempre la costituzione che ne stabilisce le funzioni (art. 121) !!!!
La legge 340 del 1971 è lo Statuto della Regione Veneto, "ratificato" dal parlamento italiano... è una legge ordinaria perché solo quelli delle regioni a statuto speciale sono costituzionali ....
La regione non è solo un organo amministrativo dello stato (art.118), ma esercita anche le potestà legislative attribuite alla Regione (art. 117) e le altre funzioni conferitegli dalla Costituzione [art. 75, 83, 122, 123, 126, 132, 138] e dalle leggi.
Sappiamo spesso che la corte costituzionale si piega (purtroppo) ad opportunità politiche.... ad ogni modo il fatto che parte del popolo veneto sia presente anche su territori al di fuori della regione veneto, non vuol dire che la regione non rappresenti quella parte di popolo che vi risiede.....Originariamente Scritto da Loris
dal 1797.....Originariamente Scritto da Loris
Forse sarò duro a capire.... ma mi sembra (come ho dimostrato sopra) che di confusione ne hai tanta tu....Originariamente Scritto da Loris
![]()

Carisimi tuti,
ve riporto giusto qualche riflesion par riscumisiar el diałogo intorno al tema "Forum dei Veneti".
Par come che ła vedo mi, xe interesante l'idea de ver na tavoła rotonda, o mejo un parlamento in cui catarse par parlar e confrontarse, in modo sivil e rispetoxo dełe opinion de tuti.
Gà oviamente da esarghe na baxe comun par poderse riconosar l'un co st'altro, ma, co tuta evidensa, no se pol metar masa carne sul fogo parché sinò łe divixion ciapa ła man rispeto a queo che ne unise.
Semo in tanti, tuti unii, me par, da gran pasion.
Tuti ghemo nel cor ła Cauxa Veneta, nisuni escluxo e credo de no poder esar xmentìo su sto fato.
Dopo ghemo idee diverse sul come movarse, sui percorsi połitici par conquistar ła nostra libartà.
Dal me ponto de vista, questo xe anca el beło dela połitica e xe la nostra richesa, rispeto a chi che gà soło che obietivi de intarese personal, speso de far schei, o de poter fine a se steso e speso in contrasto proprio co łe raxon deła Cauxa Veneta.
Le difarense emerge anca dała personałe storia e miłitansa połitica de ognun de naltri.
Ghe xe chi che xe in politica da pì tenpo, chi da manco.
Chi che gà esperiense de un serto tipo (partito, movimenti, organixasion venete), chi de n'altro (comun, consejio regional), chi che gà provà su un modo e chi su n'altro a catar la strada giusta, apunto, par ła nostra libartà.
Ghe xe chi che gà na serta idea połitica sui temi generałi e chi che ghe ne gà n'altra.
Dal me ponto de vista, no se pol pensar de apiatir su na unica łinea połitica chi che vede łe robe in modo diverso, ma sarìa un mucio contento che invese podere sucedar. Nel fratenpo se pol invese riconosarse e dar a ognun ła posibiłità de cresar grasie al confronto e al diałogo połitico.
Dixemolo ciaro: mi a son independentista e credo che ła vixion de na batałia autonomistica come faxe propedeutica par l'independensa sipia del tuto fora strada almanco par do raxon prinsipałi:
1. parché xe economicamente e połiticamente inposibiłe che l'italia posa concedar l'autonomia al Veneto e manco che manco ała Venetia,
2. parché połiticamente el teritorio su tuto quel che va da federałixmo a autonomia e statuto special el xe presidià - e anca un mucio ben - dała lega nord (che dopo no i ghe riesa xe n'altro discorso).
Senpre come indepentista invese trovo raquanto debołi e anca fuorvianti – forse anca parché no łe gò mai capìe par ben – le strade dele verie istitusion venete autoproclamae, parché no łe tien conto deła costrusion del consenso democratico che połiticamente par mi xe necesaria par poder rivar ała libartà.
Forse – e par qualcuni de sicuro – me sbaliarò, ma credo che anca in virtù de sti aspeti dovemo metar da parte, par exenpio, veleità partitiche e eletoralistiche, parché ognun gà el so partito (mi par primo che pur no voto da pì de diexe ani) e se ris-ciarìa sol che de tradir invese queła che podarìa esar apunto na futura caxa comune dei veneti.
No se pol gnanca pensar de portar rento organixasion coi so organi democratici pensando che un sol raprexentante posa aver i pieni poteri par desidar da soło del destin de tuto el so partito, o movimento.
Eco che invese se pol costruir un posto ndoe catarse par parlar e discutar insieme tra autonomisti e independentisti, par el ben comun e tuti i veneti.
Credo anca che posa esar un mucio interesante na vera e propria serimonia nisial de un giuramento verso el Popoło Veneto, par darne anca un legame ancor pì forte, come deve esar tra fradei veneti.
Grasie pa ver leto ste righe,
Giane