come mai?![]()

come mai?![]()

E tu una ben povera cosetta che non merita la minima considerazione.

carissimi amici,avrei potuto voler dire che la visita del papa avesse soltanto valore religioso,ma così non è stato,ha parlato di Politica,ovviamente in chiave unionista...lasciamo stare lo squallido teatrino di berlusconi,peggio di così non poteva andare.

Eia, ge' est berus su chi naras tui ... "squallido" si podit nai puru po cumenti est istetiu fattu custu atobiu mannu de oi a Casteddu ... sa Sardinia ge' ddoi fiat, ma ... fiat "folclore" e bastat. Su coru de Sardinia s'est intendiu feti candu su paba at nau: «Sa Mama, Fiza, Isposa de su Segnore», in Sardu ... is Sardus ant incarrerau a tzerriai e a tzacai is manus ... aximai si ddas scroxànt ... custu tzacamanu at spantau puru su chi chistionàt a sa televisioni vaticana ma ... sodighiat a chistionai de "dialetto sardo" ... no ant cumprendiu nudda de cussu tzerriu chi si 'nd'est pesau ... o no ant 'ofiu cumprendiri ...

scusate, ma io non c'ero GRAZIAS A DEUS!
e tottu sas vias chi los sunt bocanne in tv, mi fachen solo gana mala

si ringraziano per l'accoglienza gli stranieri buffoni..veramente penoso...e mi fanno schifo quei sardi che hanno fischiato, quando il papa il pomeriggio(visto la gaffe della mattina)ha ringraziato soru,che in quel momento era rappresentante di quei buffoni che fischiavano,gente da maria de filippi!