Re: De Andrè, Capossela, ….
Citazione:
Originariamente Scritto da
Fisiu
esattamente, sono Corsi,
Andiamoci piano, i Galluresi sono sardi al 100%.
Citazione:
Originariamente Scritto da
TheMeroving
Forse sarebbe più corretto asserire che la lingua Gallurese è in realtà Corso.
Forse, probabilmente…
Personalmente ritengo che il Gallurese abbia la dignità propria di una macrovariante linguistica.
Come tale andrebbe tutelata allo stesso modo delle altre lingue alloglotte presenti in Sardegna.
Re: De Andrè, Capossela, ….
Citazione:
Originariamente Scritto da
Su Componidori
Andiamoci piano, i Galluresi sono sardi al 100%.
Forse, probabilmente…
Personalmente ritengo che il Gallurese abbia la dignità propria di una macrovariante linguistica.
Come tale andrebbe tutelata allo stesso modo delle altre lingue alloglotte presenti in Sardegna.
Tu ritieni che in Sardegna debbano coesistere diverse realtà linguistiche con pari dignità e funzione oppure una sola lingua nazionale dove le altre realtà linguistiche sono tutelate ? Sto pensando ad esempi come la Svizzera.
Re: De Andrè, Capossela, ….
Citazione:
Originariamente Scritto da
TheMeroving
Tu ritieni che in Sardegna debbano coesistere diverse realtà linguistiche con pari dignità e funzione oppure una sola lingua nazionale dove le altre realtà linguistiche sono tutelate ? Sto pensando ad esempi come la Svizzera.
Che in Sardegna coesistano diverse realtà linguistiche è un dato di fatto.
Così come sarebbe politicamente corretto che le lingue alloglotte vadano tutelate.
Sulla questione dell’unica lingua nazionale, per quanto auspicabile, non mi pare ci siano le condizioni in quanto le due macrovarianti della lingua sarda, campidanese e logudorese, non sono al momento facilmente conciliabili.
Il tentativo di elaborare uno standard ortografico in uscita, la cosiddetta LSC (limba sarda comuna) da parte della Giunta Soru, è un artificio inaccettabile che solo i promotori sostengono o comunque non ha il gradimento della maggioranza dei sardofoni.
In realtà la partita, sul piano linguistico-politico, si sta giocando sul doppio standard, ovvero una lingua ufficiale con due gambe: logudorese e campidanese.
Ma siamo OT, la discussione potrebbe continuare qui: https://forum.termometropolitico.it/...l#post15706737
Re: De Andrè, Capossela, ….
Wowwwwwwwwwww se i Galluresi sono Sardi é probabile che io sia la regina D'Inghilterra (almeno io Parlo Inglese )
ge suesu fradokkusu !!!!!
Re: De Andrè, Capossela, ….
Ellus e poita, innùi funt nàscius e bìvint is gadduresus òi?
E no nci fiat puru su Judicau impari cun cussu de Torres, Arborea e Casteddu?
Sa lìngua gadduresa est ateru contu.
Càstia-tì calincunu de custus acàpius chi apu agatau e mi torras a nài.
https://it.wikipedia.org/wiki/Gallura
http://www.fretumgallicum.com/upload...esi---2010.pdf
Sardi si diventa, galluresi pure | Inveritas Project
https://it.wikipedia.org/wiki/Giudicato_di_Gallura
http://eprints.uniss.it/4615/1/Melon..._medievale.pdf
Sceti, ti depu pregontài su prexeri de ddu fai in cust’atru logu: https://forum.termometropolitico.it/...l#post15706737
Innoi fiaus kistionendi de cantadoris e sonadoris.
De lingua sarda ndi fueddaus in su logu sùu. :)
Re: De Andrè, Capossela, ….
cun tottusu custus acapius mo mimi non fanti i galluresu sardusu, si castiasa i sanguinausu, fuddanta ( e non mi nesiri ki esti un est ateru faina) una limba ( ? ) tosco liguri e immoi funti sardusu? po mimi tottu kusta burrumballlllla sin ci porinti torrai... de aundi funti beniusu,
ti olemu preguntai: ma poita nosu Sardusu non teneusu unu SITO IN LIMBA SARDA?
mi pisprarisxiri meda ki non scriu su Sardu com'é tui:adoration:
funti 60 annusu ki seu disterrau ma non mi seu bendiu a nemusu
Re: De Andrè, Capossela, ….
Saludi Fisiu.
Su fatu est ca ki sigheus a si pratziri intra is ki bìvint in Sardinnia, no dd’acabaus prus.
Intamis, abisongiat ki totus impari s’intendeus parti de sa Natzioni sarda, po si fai balli contras a su colonialismu de s’Istadu italianu.
De giassus (siti) in lingua sarda nd’est prena s’arretza. Ki ses arregistrau in facebook nd’agatas a fulliadura. Dipendit de ita ses circhendi.
Deu sa lìngua sarda (in sa forma campidanesa) dda manigiu sceti scriendidda, mancai “a strupiadura” :D ; a dolu mannu, mi benit in arziada a dda fueddai.
Tui puru, si bollis, podis imparai calincuna arregula de scriidura (ortografia).
Is disterraus intendint sa sardidadi forti meda. Innui bìvis?
Mi fait prexeri a iscì ca no ti ses bèndiu a nemus. Sìghi aici! ;)
Re: De Andrè, Capossela, ….
Saluri,
cumentzu be basciu , bivu tra francia e in belgiu
s'arrori esti po mimi candu torru a bidda no mi cumprenditi prusu, tottusu ( o casi ) fueddanta sa limba de su colonitzarori) kustu mi fairi meda kerpu.
non seu pilloni po facebook,
fiara po sciri si ci viara calincunu jassu po attobiai Sardusu e fueddai de sa terra nosta
Re: De Andrè, Capossela, ….
Re: De Andrè, Capossela, ….
I brani di De Andrè hanno una grammatica sarda ben costruita o sono un po' arronzati?