
Originariamente Scritto da
zia assunta peppe
Ma ce stit oppure no?
io mi chiamo Assunta, vedova Peppe (da signorina nata Sombrero) e so a zia di @
don Peppe
Me piacess sa ce stesser ati veduve, accussi puttimm parla tra de nuie, magari facimm pur nu mittinng qua a Scampia (nun ve preoccupate, ca nepoteme parl cu boss e stimme senza prublem) e facimm pure u pellegrinagg a a Madonn e Pompei.
Pu se ce stess pure qualche vedovo magari da cos nasc cos.
ma sti napuletan ca scrivene ngopp a stu forum chi so? tipo stu @
Bamba de Kraut e chill'atu @
King Z. ca scriven quacche vot in napuletane?
Poie, io da signorina faccio Sombrero, che mo chillu @
Peppe Sombrero foss nu parente mio?
I so figghia di don Carmelo Sombrero, chill ca teneva u banc di sigarett ammeregane ai quartieri spagnoli, dop che jeve fenut a guerr, so a cugina di Claudia, che se fatt na posizione come libera professionista, nfatt mo fatig sopa a Domitiana pe cont suie anche se ce sta n'albanese che a vuless prutegg ma chella non tene bisogno du protettore che inda a bursett tiene u sprai ca te fa chiagne e male all'uocchie, e se tiene da menà semb nu mascul pa forza ca tiene