Cum Feris Ferus
Chi striscia non inciampa. Cit.

E gli idioti che hanno votato questo?
Giorgio Napolitano led People With Money’s annual list of the “100 highest paid political figures” released on Sunday.
It's been a rough year for the political figure, but at least he has his millions of dollars to ease the pain. 91-year-old has taken the No. 1 spot on People With Money’s top 10 highest-paid political figures for 2016 with an estimated $46 million in combined earnings.
Giorgio Napolitano tops annual list of highest-paid political figures
In 2014 it looked like the political figure’s spectacular career was winding down. Suddenly, he was back on top. People With Money reports on Sunday (October 23) that Napolitano is the highest-paid political figure in the world, pulling in an astonishing $46 million between September 2015 and September 2016, a nearly $20 million lead over his closest competition.
People With Money’s factors

Chi sono i filosudici? Quelli che definiscono filoterroristi i difensori dei palestinesi.I MELONOMI, i sudditi della meloniIsraele=Paese Terrorista - Palestina libera dai terroristi dell'IDF

Ho visto Inferno con Tom Hanks , girato bene storia a tratti appassionante , poi sarà che essendo ambientato a Firenze non poteva non piacermi ( passando per Venezia e Istanbul che io adoro ..la scena finale è girata nella Cisterna dove io e la kinga ci siamo fatti le foto vestiti lei con il velo e io da sultano ) .Citazioni della Divina Commedia a gogo![]()
Un po scontato e americanizzato il finale ma tanto è sempre così , voto comunque positivo .
Regressista amante della pucchiacca.

Chi sono i filosudici? Quelli che definiscono filoterroristi i difensori dei palestinesi.I MELONOMI, i sudditi della meloniIsraele=Paese Terrorista - Palestina libera dai terroristi dell'IDF

:/
Regressista amante della pucchiacca.