Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 19

Discussione: Al viaz

Chiomara
    Ospite

Predefinito Al viaz

A'v voi cunter un faat c'a me capitee un quelch an fa'. Cun un gropp ed Padan a vagh in terronia.... a'l so, a'l so... da maserom....mo i m'an fursee, tiree per i caviii !!! Cun nueter a ghera un furaster, e chelo' un de' a'l fa': me a'n suun mai stee a pompei e vest c' a samm asvein, a'm piasrev anderegh!!

A nueter a's viin un colp, a samm prunt a sfetlerel, mo da baun padraun ed ca', a giamm ed se'.

Un dopmesde', cun un muus longh un km, a rivamm a pompei, c'la nova, andamm in alberegh, cun al pinseer ed paser le' la not e ander a veder al ruini al de' doop, a la mateina prest.

A pinsamm ed feer du paas prema ed seina; andamm fora e a's truvamm in sta piasa granda granda, quadreda, e l'e pina pina ed geint, pio' che eter ed zuvnaster, acse' pina c'a'n's pool gnanch girer!! Le in d'al meez d'al de', e chilor in che' a feer gninta!!!! E i'n tott le', a sguleres, un casein ed l'inferen!!! E rosch dapertott, quintee, da feer vulter al stamegh!!!

Cun i cavii drett, fomm dal nees, a's guardamm e a famm a'l furaster: seint che', nueter a'n ghe stamm menga che', l'e un po troop!!! S'e't voo steer, bein, e't poo tor al trein dman per gnir indree. E lo', cun i occ strabusee, a'l fa': noooo.... noooo.... me a'n ghe staagh menga che' da per me..... a vegn vosch!!!

E a samm partii tott, a randa....... vers la Padania!!!

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Mo d'in du iet ? Par mi a tiè un bulginson!
    o un mudnès

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Mo te' chi eet....Swaption!!?? A' n t'o mai vest che'!! Mo a t'o vest in d'al post di rass!! T'ee un rass!! E't vo c'a't dega d'in du a suun me'!! Mo gnanc s' t'e't met in snoch, a sgnuleer..........rass!!! A 'n't darev gnanc l'ora d' al de' !!!

E po' me a suun una lee menga un lo', gn..... !!! Va't a leser la storia, bam....!!!

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Scolta , mi an son mina un ros vè! Tut al cuntrari , mi amnan freg piu d'tant ad pulitica , a son ad destra tendenzialmente , un poc yankee e via andar. Mo mai ros , figurat ben! ac schiv , burdèl , ac schiv ch'iè cla zent là.

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Mo dabaun...... !! A togh indree tott quel c'a t'o dett!! E't deev saveer che s' um cat un rass, a perd al lomm ed la razaun, a caregh, cum un tor.....

Me' a vegn da un pustarein, desminghee da Dio e da i amm, pio' so' e pio' a ovest ed Modna .. .... e te'??

Chiomara
    Ospite

Predefinito

P.S. Al to namm, volel diir quel?? A'n l'o mai vest o sintii.....

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Mi a son frarès ad Frara e a scor un puctìn difarent parchè a ghè al veneto avsìn a nu ; al mi nom , swaption , al vol dir.....ehm..lè difizil sat da dir in dialèt , mo mi ag prov . na swaption lè un strument cla a che far con la finanza e la borsa ( mi a fag chi quel lì ) e lè n'opziòn ad ciora a un swap. Adès star chi a dir cus iè tut dò , ag met di an !
    a sa vden , mudnès!

ora ltd poi lti
    Siamo vivi. Siamo il popolo, la gente, che sopravvive a tutto. Nessuno può distruggerci. Nessuno può fermarci. Noi andiamo sempre avanti.
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by swaption
    Mi a son frarès ad Frara e a scor un puctìn difarent parchè a ghè al veneto avsìn a nu ; al mi nom , swaption , al vol dir.....ehm..lè difizil sat da dir in dialèt , mo mi ag prov . na swaption lè un strument cla a che far con la finanza e la borsa ( mi a fag chi quel lì ) e lè n'opziòn ad ciora a un swap. Adès star chi a dir cus iè tut dò , ag met di an !
    a sa vden , mudnès!
    Hahhaahahha Frarès... at sarà ad Cmacc tuttalpiù...

Chiomara, invezi, l'è ad Ruigg... dal parti ad Stienta/Occbèll o zo d'lì.

Fev tusar tutt du.

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Isuuuuu... t'e'n ghee gnanch asvein!!! Hehehehehehhh...... acse' te te' ch' et deev ander a fer'et tuser!!!!

ora ltd poi lti
    Siamo vivi. Siamo il popolo, la gente, che sopravvive a tutto. Nessuno può distruggerci. Nessuno può fermarci. Noi andiamo sempre avanti.
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by Chiomara
    Isuuuuu... t'e'n ghee gnanch asvein!!! Hehehehehehhh...... acse' te te' ch' et deev ander a fer'et tuser!!!!
    azzz... alora at capisci al (dialet) fràres...

a tusaram an vagh' nianc mortt!

Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima

Chi Ha Letto Questa Discussione negli Ultimi 365 Giorni: 0

Permessi di Scrittura

• Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito