Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12
Risultati da 11 a 19 di 19

Discussione: Al viaz

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Mo a's capess c'a'l capess al frarees.... Isu!!! Al n'ee menga al bantu'!!! L'ee ona dal nostri Lengui!!! E po' me' a i capess tott, al venesian, al lumberd, al piemuntees........

Yooooo......... Isu....... demm un poo.... mo eet te' c'l'amm le', tott ploos, cun i cavii long!!!!??? A me um piees i amm cun i cavii curt curt o anch mei, rasee!!!
    I'n acse' .......uuuuhhhh...... l'e mei c'a tesa!! Mo te' e't see cs'a voi diir, no!!??

A's vdamm .......... Frarees

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Ahhhh..... Swaption... a veed a veed!! Me agh n'avrev bisegn d'uun acse', c'al sa' nuder in d'al meer ed la borsa!!! I lavor i'n van menga tant bein adesa......mo me' a'n vend menga... a stagh in du a suun e a speet e speer...Di me amigh i sposten tott ed che' ed la'.... mo me' a n'um moov d'un paas .... me a gho l'80% in acaunt ch'in cunservador, in renden menga tant, mo in perden gnanc......

A's vdamm, Chiomara

ora ltd poi lti
    Siamo vivi. Siamo il popolo, la gente, che sopravvive a tutto. Nessuno può distruggerci. Nessuno può fermarci. Noi andiamo sempre avanti.
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by Chiomara
    Mo a's capess c'a'l capess al frarees.... Isu!!! Al n'ee menga al bantu'!!! L'ee ona dal nostri Lengui!!! E po' me' a i capess tott, al venesian, al lumberd, al piemuntees........

Yooooo......... Isu....... demm un poo.... mo eet te' c'l'amm le', tott ploos, cun i cavii long!!!!??? A me um piees i amm cun i cavii curt curt o anch mei, rasee!!!
    I'n acse' .......uuuuhhhh...... l'e mei c'a tesa!! Mo te' e't see cs'a voi diir, no!!??

A's vdamm .......... Frarees
    An son brisa mi c'al capplun d'la foto

A g'ho i cavì curt (purassà curt ai lati) con la riga da na banda (a sinistra, am par giusta!)

A n'g'ho nianc la panza, s'a basta. Am fagg i cumpliment da par mi...

E ti, cum gh'iat i cavì? Longgh, curti... ?

Saludamm Ruigg!

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by lsu

An son brisa mi c'al capplun d'la foto

A g'ho i cavì curt (purassà curt ai lati) con la riga da na banda (a sinistra, am par giusta!)

A n'g'ho nianc la panza, s'a basta. Am fagg i cumpliment da par mi...

E ti, cum gh'iat i cavì? Longgh, curti... ?

Saludamm Ruigg!
    Isu cum fat a dire che clulì lè ad ruig ? Ant ved brisa cal scor cumpagn un bulgnès - mudnès : l'è propriacsì

maial la spal la vinz al mundial

ora ltd poi lti
    Siamo vivi. Siamo il popolo, la gente, che sopravvive a tutto. Nessuno può distruggerci. Nessuno può fermarci. Noi andiamo sempre avanti.
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by swaption

Isu cum fat a dire che clulì lè ad ruig ? Ant ved brisa cal scor cumpagn un bulgnès - mudnès : l'è propriacsì

maial la spal la vinz al mundial
    Hhahahahah

Alora l'è ad Bulagna/modna ...

Forza spal, *** maial... (pare che questo motto sia diventato leggendario )

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Nope...nope... nope... Isu e Swaption!! A sii luntan di km... e dimandi anch.....!!

Giim.... mo ueter duu ed che rasa siiv?

A'v salott, Chiomara

P.S. Isu, da quel che t'a'm dii, e't ghee un bel tai ed cavii. I mee i riven satt a l'urecia; a mi tgniva curt curt per al faat c'a'n droov menga al sugador... a mi leev e fora... anch d'inveren e curt i's sughen subett..

Mo vest c'a port semper al breghi, queli militeri cun tott chi bisacaun, a'm suun adeda c'a pariva un masciass. E a chi amm i masciass i'n'gh piesen menga tant... Deinter a'n suun menga un masciass, mo loor i'n'al saan menga, i veden sol quel ca ghe fora...

P.S. Cuus el, o chi el, al "spal"!!??

ora ltd poi lti
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Nope...nope... nope... Isu e Swaption!! A sii luntan di km... e dimandi anch.....!!

Giim.... mo ueter duu ed che rasa siiv?

A'v salott, Chiomara

P.S. Isu, da quel che t'a'm dii, e't ghee un bel tai ed cavii. I mee i riven satt a l'urecia; a mi tgniva curt curt per al faat c'a'n droov menga al sugador... a mi leev e fora... anch d'inveren e curt i's sughen subett..

Mo vest c'a port semper al breghi, queli militeri cun tott chi bisacaun, a'm suun adeda c'a pariva un masciass. E a chi amm i masciass i'n'gh piesen menga tant... Deinter a'n suun menga un masciass, mo loor i'n'al saan menga, i veden sol quel ca ghe fora...

P.S. Cuus el, o chi el, al "spal"!!??

la spal l'è la squadra d' Fràra (i zoga a ballòn in serie "C").
    A g'ho anch du baseti com al g'aveva Piero Pelù qualc'ann fa...

Anch 'na mie amiga la g'ha il "breghi militeri". Liè la zira anch in moto (la g'ha 'na moto da strada, un suzuki). Ti g'at la moto?
    Mi sì, 'na moto vecia ma la funziona 'ncora

Salutamm Modna

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Isu, a't degh d'al mee Harley chopper DOOP che te' t'am dii ed che rasa t'ee!!!
    A t'o dmandee pio' so' ed che rasa t'ee mo te', o te t'l'ee desminghee, o e't fee l'urecia da mercant.

Salott, Chiomara

ora ltd poi lti
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Isu, a't degh d'al mee Harley chopper DOOP che te' t'am dii ed che rasa t'ee!!!
    A t'o dmandee pio' so' ed che rasa t'ee mo te', o te t'l'ee desminghee, o e't fee l'urecia da mercant.

Salott, Chiomara
    Oh regina galata,
    ac raza vòt ca sia? A son ad Fràra!

G'at n'Harley? Ma la tienat sempar in garas o t'la porti anch in zìr...?

Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12

Chi Ha Letto Questa Discussione negli Ultimi 365 Giorni: 0

Permessi di Scrittura

• Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito