Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12
Risultati da 11 a 19 di 19
    Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by gherrianu

....fortzis kie no hat cumpresu galu (ancora!) nudda est carki d'un ateru..ite keres fakere una gherra de liberatzione natzionale, bocande zente e argumentos dae su forum, o briande kin tottu cussos kin kie picas a pare?
    poi sa Democratzia amentatilu, no ap' a esser jeo a la detzidere pro tene e ne mancu tue pro mene!
    Saludos
    Deo no tenzo gana de brigare cun niunu, ma chie s'accherat pro sa primma 'olta ai custa janna diat dever faeddare cun su carbeddu e no cun sa presumida de chie si cret troppu bellu e troppu bravu. Finas tue has isbagliadu a correzere a mie: e ite ti paret chi no l'isco ite cheret narrer galu?

Chi pois no sie deo o no sies tue a detzidere cale "democratzia cumbenit hoe e cale hat a cumbenire cras pro imbattere a s'indipendentzia, podes finas tenner resone: ma deo nd'hapo un'idea crara e sigura e tue? Leas in prestitu bideas chi pudin de "conformismo" e chi, si abbaidas foras unu paghitzeddu t'abizas chi no hana sensu perunu.

Cun amistade e custa 'olta so deo a t'ammentare chi su chi naro no est pro brigare cun tottus sos chi mi 'enin a pizu, comente naras tue, ma pro bos indittare su caminu chi deo creo mezus pro lomper a sa meta.

Su chi faghet calicunu cun sa chistione de sa limba no est cosa fatta bene e deppet finire, chi custu siet "democraticu" o no.

100% sardu
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Predefinito

in democrazia uno toglie fuori un idea, la spiega al prossimo e cerca consensi, se ha consensi vince.

ci sono due proposte per la lingua, ovvero, imporre il logudorese oppure utilizzare il campidanese e il loguodrese assieme e poi arrivare ad una variante comune che sarà l'incrocio perfetto tra log. e camp.
    la prima proposta è spstenuta da corraine e pochi altri.
    la seconda proposta è sostenuta dalla maggior parte dei membri della commissione che ha dato vita alla LSU, e dalla maggior parte dei sardi.

noi militanti di SN di cagliari abbiamo fatto un sondaggio nelle università cagliaritane, abbiamo chiesto cosa preferissero i ragazzi, e bhe....la prima proposta ha ottenuto 4 firme, la seconda più ti 100.....

democrazia è rispetto di ciò che vuole il popolo. tutto il resto sono seghe mentali.

100% sardu
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Predefinito

e con questo chiudo la questione, in politica contano i numeri e il seguito che uno ha.

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by Perdu

e allora perchè non mi dici queste cose in faccia?????
    mi conosci, mi hai visto una barca di volte, mi hai stretto la mano, sorriso............e poi sui forum mi insulti?????
    e tui balenti ses?????????????????

non ho tempo da perdere con te.......continua pure ad insultarmi, non mi tocca, non mi infastidisci, ormai ti conosco e ti conosciamo bene tutti.............per questo nessuno si arrabbia con te...
    ciao
    [

B]Dae comente faeddas diat parrer chi so deo chi no tenzo coerentzia de comportamentu. Ma no est gasi, ca deo ti connosco dae meda e hapo finas appretziadu calchi 'essida tua. Ma sa presumida tua m'hat fattu abbaidare cun ateros ojos a su chi ses de abberu. Proite mi dia dever ponner in chistionu cun tegus? tue cheres faeddare semper pro ultimu, sos chi pensan in modu diversu che a tie deppen esser frastimados, ses unu leone de ludu e chircas balentia? Lass'istare no est cosa pro te! [/B]
    Deo no ti chirco, nè chirco "tottu cantos sezis" chi mi "connoschides bene" e mi faghet finas piaghere chi no bos arrenneghedas. Mancu deo m'arrennego, ma bae a faeddare contra a sa limba sarda a foras de custu forum!

Consurta Comunista Sarda
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by sosunturzos

Deo no tenzo gana de brigare cun niunu, ma chie s'accherat pro sa primma 'olta ai custa janna diat dever faeddare cun su carbeddu e no cun sa presumida de chie si cret troppu bellu e troppu bravu. Finas tue has isbagliadu a correzere a mie: e ite ti paret chi no l'isco ite cheret narrer galu?

Chi pois no sie deo o no sies tue a detzidere cale "democratzia cumbenit hoe e cale hat a cumbenire cras pro imbattere a s'indipendentzia, podes finas tenner resone: ma deo nd'hapo un'idea crara e sigura e tue? Leas in prestitu bideas chi pudin de "conformismo" e chi, si abbaidas foras unu paghitzeddu t'abizas chi no hana sensu perunu.

Cun amistade e custa 'olta so deo a t'ammentare chi su chi naro no est pro brigare cun tottus sos chi mi 'enin a pizu, comente naras tue, ma pro bos indittare su caminu chi deo creo mezus pro lomper a sa meta.

Su chi faghet calicunu cun sa chistione de sa limba no est cosa fatta bene e deppet finire, chi custu siet "democraticu" o no.

Qcn ke si firmava con 88 (Heil Hitler) e ke trafficava in questi forum fino a poco tempo fa, nei fatti era molto più democratico!
    Scusa x la correzione, ma non sapevo ke in Sardo si usasse "ancora", poi ci mancava, un novello Mosè x indicarci la giusta strada....pro lomper a sa meta!!
    Io prendo le mie idee in prestito?
    Devi essere anche uno psicologo provetto x aver azzeccato (a su narrer tuo)
    il mio profilo psico-caratteriale!! Grazie!
    Una cosa è sicura io ho solo 28 anni e grazie a Dio ho molto e tutto da imparare e quel che so lo propagando e lo discuto con "saggia" umiltà...è la strada più conveniente x andare avanti....scusa se mi permetto ovviamente!

100% sardu
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by sosunturzos
    [

B]Dae comente faeddas diat parrer chi so deo chi no tenzo coerentzia de comportamentu. Ma no est gasi, ca deo ti connosco dae meda e hapo finas appretziadu calchi 'essida tua. Ma sa presumida tua m'hat fattu abbaidare cun ateros ojos a su chi ses de abberu. Proite mi dia dever ponner in chistionu cun tegus? tue cheres faeddare semper pro ultimu, sos chi pensan in modu diversu che a tie deppen esser frastimados, ses unu leone de ludu e chircas balentia? Lass'istare no est cosa pro te!

Deo no ti chirco, nè chirco "tottu cantos sezis" chi mi "connoschides bene" e mi faghet finas piaghere chi no bos arrenneghedas. Mancu deo m'arrennego, ma bae a faeddare contra a sa limba sarda a foras de custu forum!

[/B]
    leone de ludu, bae a faeddare contra a sa limba sarda a foras de custu forum...........
    eya eya eya........stò proprio parlando male del sardo.....si si, hai capito tutto......
    guarda che tutti si sono resi conto di che persona sei, entrando quì insultando a destra e manca cacciando gente. ma chi ti credi di essere? mhaaa...mi basta sapere che tanto non hai seguito.
    ciao ciao

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by gherrianu

Qcn ke si firmava con 88 (Heil Hitler) e ke trafficava in questi forum fino a poco tempo fa, nei fatti era molto più democratico!
    Scusa x la correzione, ma non sapevo ke in Sardo si usasse "ancora", poi ci mancava, un novello Mosè x indicarci la giusta strada....pro lomper a sa meta!!
    Io prendo le mie idee in prestito?
    Devi essere anche uno psicologo provetto x aver azzeccato (a su narrer tuo)
    il mio profilo psico-caratteriale!! Grazie!
    Una cosa è sicura io ho solo 28 anni e grazie a Dio ho molto e tutto da imparare e quel che so lo propagando e lo discuto con "saggia" umiltà...è la strada più conveniente x andare avanti....scusa se mi permetto ovviamente!
    Piccioccheddu, si tue esseres istadu umile de aberu, no haisti faeddadu comente ses faeddande. No cumprendes mancu su chi ti naran!
    Tenides solu gana de brigare, ma pro cussu b'est su tzilleri!

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by Perdu

leone de ludu, bae a faeddare contra a sa limba sarda a foras de custu forum...........
    eya eya eya........stò proprio parlando male del sardo.....si si, hai capito tutto......
    guarda che tutti si sono resi conto di che persona sei, entrando quì insultando a destra e manca cacciando gente. ma chi ti credi di essere? mhaaa...mi basta sapere che tanto non hai seguito.
    ciao ciao
    Visto che continui a parlare con la tua vera lingua, fascistello dei miei stivali, non mi degnerò più di parlarti in sardo. "Tutti" si sono resi conto "di che persona" sono? E chi sono questi "tutti"? i personaggi dei tuoi sondaggi sballati? Io non entro "qui" insultando "a destra e a manca" e "cacciando gente" , ma mi son dovuto far vivo nell'assistere a ciò che ti veniva consentito di fare nel forum del movimento. Chi mi credo? Qualcuno che tu non potrai raggiungere mai, che abbia un seguito o no. Non è il facile successo che fa un Uomo e neppure la sua asineria.

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12