Me piasarai savč quanti di vi alter parlen el dialet tuti i dė...
Mi minga trop, el parli dumā con mi pader, ma quand vu in gir senti nisun ch'el parla, dumā gli ansian , ma nanca tuch.
I fiulet san nanca se l'č il dialet...
Saludi...

Mi minga trop, el parli dumā con mi pader, ma quand vu in gir senti nisun ch'el parla, dumā gli ansian , ma nanca tuch.
Saludi...

Te ghe sbagliā indiriso caro Siso, in Veneto quasi tuti parla el Veneto dai grandi ai picoi......el nostro assesore aea cultura ga fato preparare anche el dixionario in lenguea Veneta e lo ga fato distribuire ae medie e ae elementari.......Siso.....non bisogna desmentegarse chi che semo e chi che ierimo.......Originally posted by Il_Siso
Saludi...
Te saeudo.......

caru siso,
mi ul dialet al parli sempar, sia a cā cui mč gent che quant sunt in gir, tant cui giuvin quant cui vecc.
podi minga di ch'al parli ben perō al me piass.
ve saludi tucc
guelfu negar![]()

A cā da ti in scor brisa al dialčt parchč a Milān a ghč na cultura metropolitana , internazionale , anc Celentano al tacava a diral in t'la so canzon na volta , arcordat ?Originally posted by Il_Siso
Saludi...
Imnvezi chi da nualtar , as scor purasā al dialčt , s'at va a far un zir in campagna , at sent tanta ad cla zent cla scor al dialčt.....e brisa sol i vecc , anc i zuan!
par viajt sarān "dialett" par mė ( noui) 'n lengeė....Originally posted by swaption
A cā da ti in scor brisa al dialčt parchč a Milān a ghč na cultura metropolitana , internazionale , anc Celentano al tacava a diral in t'la so canzon na volta , arcordat ?
Imnvezi chi da nualtar , as scor purasā al dialčt , s'at va a far un zir in campagna , at sent tanta ad cla zent cla scor al dialčt.....e brisa sol i vecc , anc i zuan!
e fin a che i lenguė sarān ciam-ma "dialett" sarā cum-ma mandeė a la mourt....
arveg'se