Risultati da 1 a 5 di 5

Discussione: Rinuncia

CUM SA TRUNFA IN BUCCA
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito Rinuncia

Continuando in cuor mio a conservare l' amore per la Terra dei Padri, UNICA PATRIA, per il bene della nobile causa e di chi lotta per la sua indipendenza, senza anteporre i propri piccoli meschini interessi personali ad essa, nobilitandoli in mendacio con falsi ideologici o subordinando alla lotta Nazionalista altre preconcette posizioni che solo le recano danno, sono a ritirarmi per il sollievo di molti e per la gioia di non esigui pochi "BALENTES" DA QUATTRO SOLDI - dall' esporre il mio pensiero in questo Forum di S.N.-I o di altri "concorrenti" ad esso.
    Nella speranza di non veder continuare il poco edificante spettacolo di chi solo pensa a gareggiare in termini di "audience" e milita con quella maturità che s'addige ad un Asilo Nido.
    Dopo tale sofferta ma determinata presa di posizione, sono pronto a rimettere tessera a Sede Nùgoro, date circostanze se mi venga richiesto.
    Come tale mi confermo e firmo.

- Gian-Franco Congiu-
    E SA BERRITTA IN CONCA

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Caru G. Frantziscu, nessune t'at a dimannare de torrare tesseras o de lassare sos arrejonos de custu forum, ti naro anzmis, comente moderatore' chi su narrer tuo est agradeschidu ca rispetosu e ispontaneu e comente coordinadore de SNI ti naro chi custu est su mamentu de affortire su movimentu e non de l'indebilire ca ateros inimigos de a curtzu e de a largu son chircanne de si caratzare de indipendentistas pro li ponner impedimentos e tropeas.
    B'at inimicheddos minores chi son mannanne email a sos arrejonadores de su forum de SNI pro los cumbincher a cambiare forum, inimicheddos minores chi no an cumpresu ite est s'indipendentismu e chi pessan prus a cumbater contra a SNI chi non contra sos dominadores de sa natzione sarda.
    Mantene sa tessera e sichi sa pelea chin nois, amus superadu rivos ufrados e non pesso chi nos an a firmare sos traineddos.

Bustianu a s'amigu corale e cumpanzu de pelea G.F. Congiu

Morigadori
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Franziscu caru,
    Ma ite t'importa de custa zente, ti jana a pappare issos?
    Ma tue deves lassare una cosa pezzi poi custos?
    Mi pared chi est'arribada s'ora e si ponner in conca, ca chi cracamus ai custos, essimus che issos.
    Zai chest'essiu Meaggia, ca chi puru e fogosu, assumancusu portaiada unu pagu e "ISCHIRE = SAPERE" in su forum.
    Lassa chi nezzene sighi su ghi ses faende, su ch'importada e chi siad cosa ona.

Sonadi unu sa TRUNFA asi ti rilassas una pagu, e due penzas cun sa crebeddu friscu.

Cun amistade
    Antoneddu

CUM SA TRUNFA IN BUCCA
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito GRATZIAS MEDA BUSTIANU

Originally posted by bustianu
    Caru G. Frantziscu, nessune t'at a dimannare de torrare tesseras o de lassare sos arrejonos de custu forum, ti naro anzmis, comente moderatore' chi su narrer tuo est agradeschidu ca rispetosu e ispontaneu e comente coordinadore de SNI ti naro chi custu est su mamentu de affortire su movimentu e non de l'indebilire ca ateros inimigos de a curtzu e de a largu son chircanne de si caratzare de indipendentistas pro li ponner impedimentos e tropeas.
    B'at inimicheddos minores chi son mannanne email a sos arrejonadores de su forum de SNI pro los cumbincher a cambiare forum, inimicheddos minores chi no an cumpresu ite est s'indipendentismu e chi pessan prus a cumbater contra a SNI chi non contra sos dominadores de sa natzione sarda.
    Mantene sa tessera e sichi sa pelea chin nois, amus superadu rivos ufrados e non pesso chi nos an a firmare sos traineddos.

Bustianu a s'amigu corale e cumpanzu de pelea G.F. Congiu

Bustinu istimadu,

sono a ringraziarti per le tue buone parole di stima ed incoraggiamento. Mi attengo a quanto con tono imperativo e cordiale mi suggerisci. Onorato dal tuo invito sono ad assicurare in primo luogo a te, per l'alto compito che nel Movimento svolgi, ed a tutti gli altri militanti, patrioti veraci che in pubblico ed in privato mi hanno fatto pervenire inviti di egual tenore, che mantengo e rinnoverò la tessera di S.N.-I. e, pur nel mio piccolo, continuerò a lavorare e lottare insieme a tutti voi per il bene ed un avvenire migliore della PATRIA.
    Gratizias meda a tie e a tottus sos amigos patriotas.
    E SA BERRITTA IN CONCA

CUM SA TRUNFA IN BUCCA
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito CI VUOLE SA TRUNFA ZUSTA !

Originally posted by Antoneddu
    Franziscu caru,
    Ma ite t'importa de custa zente, ti jana a pappare issos?
    Ma tue deves lassare una cosa pezzi poi custos?
    Mi pared chi est'arribada s'ora e si ponner in conca, ca chi cracamus ai custos, essimus che issos.
    Zai chest'essiu Meaggia, ca chi puru e fogosu, assumancusu portaiada unu pagu e "ISCHIRE = SAPERE" in su forum.
    Lassa chi nezzene sighi su ghi ses faende, su ch'importada e chi siad cosa ona.

Sonadi unu sa TRUNFA asi ti rilassas una pagu, e due penzas cun sa crebeddu friscu.

Cun amistade
    Antoneddu

Caro Antoneddu,

pure a te rivolgo un particolare ringraziamento. Sarebbe domanda retorica, perchè già ne sai anche tu ben i motivi, del perchè mi metto dei "mal di pancia" per questa CRICCA.
    Il nemico più subdolo e nocivo lo abbiamo in DOMO ( preciso che per CASA non intendo neccessariamente nè S.N.-I, nè altre formazioni che in retta fede perseguono la comune lotta con lealtà e reciproca stima ), ma lasciando la Parola a Nostro Signore ne seguo la regola aurea: << Chi non è contro di noi è con noi. >> Per coloro che ci son di danno nel voler "partorire figliastri", ti assicuro che prendo non sa trunfa de su babbu meu, "reliquia" in ferro battuto che mi è cara e di valore affettivo inestimabile, ma QUELLA D' ARGENTO, affinchè abbiano ad abortire !
    Kin amistade. Adiosu e a si biri in mellusu Antoneddu !
    E SA BERRITTA IN CONCA