Bona dì a tottus, mi sèu iscrittu òi a cussu forum (politicaonline.net) poitta mi praxi meda sa politica, e bollu podi comunicài deu puru tottas is cosas chini pensu e bollu nài...
Deu no bìbu in cudda meravillosa terra chi 'osattrus difendete accanitamente, no sèu mancu nato cuddei... ma tottus pòdanta bìri chi fueddu unu pagu de campidanesu, e anci 'osattrus podi intendi chi (anche se solo per metà) sèu sardu puru dèu. (L'altra metà è italiana- come direste voi- distinguendola con la metà sarda...)
Dèu gàstiu da lontanu sa situatzioni de sa Sardrigna e mancu dèu rennexiu a intendi cali esti su bennidori de sa terra NOSTRA...
Vivo lontano e sono cresciuto parlando l'italiano con una accento settentrionale che a molti "sardisti" fa storcere il naso... ma lo stesso, da quando sono piccolo, ho sempre vissuto la Sardegna come una parte profonda di me e tuttora sento il suo richiamo... nonostante non vi sia nato...
Vi rivolgo unu saludu mannu, e sicuramente interverrò, quando mi andrà, nel vostro forum; e magari vi darò un personale parere da "continentale"!
Su sardu no du fueddu meda bèni ma du scìu/intendu tottu (quando ero piccolo i miei cugini si rivolgevano a me solo in sardo e quindi dovevo per forza capirlo...), quindi parlate e rispondetemi come volete che tanto è uguale!
A si bìri, cri
![]()
![]()
![]()

...devo sbrigarmi!