Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 11

Discussione: Proverbi veneti...

  1. #1
    Knifnil fior di Zucca*
    Data Registrazione
    29 Feb 2004
    Località
    Venezia
    Messaggi
    7,254
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wink Proverbi veneti...

    Il Sole

    Rosso de matina, la piova xe visina.

    Rosso de sera, bon tempo se spera.

    Bianco de matina, bon tempo se incamina.

    El cielo pecorin, promette un bel matin.

    Tramonto de naranza, de bon tempo ghe xe speranza.

  2. #2
    Knifnil fior di Zucca*
    Data Registrazione
    29 Feb 2004
    Località
    Venezia
    Messaggi
    7,254
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Co el sol se volta indrio, xe belo el zorno adrìo

    Se piove quando el sol se volta indrè, acqua fin ai piè.

    Quando el sol va zo rabioso, el zorno drìo non xe piovoso.

    Se el sol va a monte a ciel seren, el bon tempo se mantien.

    Sole bianco siroco in campo.

    El sole umido vole acqua.

    No gh'è sabo de Maria, che sol no ghe ne sia.

  3. #3
    Knifnil fior di Zucca*
    Data Registrazione
    29 Feb 2004
    Località
    Venezia
    Messaggi
    7,254
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    La luna

    Quando la luna gà el culo in mogia, piove vogia o no vogia.

    La luna scoa via le nuvole.

    Sercio visin, piova lontana; sercio lontan, piova visina.

    Lune pelose zornade piovose.

    Quando la luna gà el sercio, vol piover.

    La eclissi, sia del sol che dela luna, fredo le porta e mai bona
    fortuna.

  4. #4
    Knifnil fior di Zucca*
    Data Registrazione
    29 Feb 2004
    Località
    Venezia
    Messaggi
    7,254
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Nubi e nebbia

    Tre nuvoli fa on tempo e tre brose (brine) rompe el tempo.

    Nebia bassa, bon tempo lassa.

    El caligo purga el tempo.

    Nuvole verdoline e negrete, tempesta e saete.

  5. #5
    Knifnil fior di Zucca*
    Data Registrazione
    29 Feb 2004
    Località
    Venezia
    Messaggi
    7,254
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Nuovole rosse, o vento o giosse.

    Co le nuvole xe fate a lana, se no piove ancò piove sta setimana.

    Co le nuvole fa scafete, piova le te impromete.
    --------------------------------------------------------------------------

    Saluti

    Hieronimus

  6. #6
    Knifnil fior di Zucca*
    Data Registrazione
    29 Feb 2004
    Località
    Venezia
    Messaggi
    7,254
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Steme ben, e che el Signor Ve benedissa...

  7. #7
    Moderatore
    Data Registrazione
    07 Mar 2002
    Messaggi
    4,076
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    el can de do paroni el xe morto de fame

  8. #8
    Nuovo Iscritto
    Data Registrazione
    20 Jul 2004
    Messaggi
    73
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Mai meta el cul su do careghe...

  9. #9
    sacher.tonino
    Ospite

    Predefinito

    Se le parole pagasse dazio, saria un afar serio.
    Se le parole pagassero il dazio, sarebbe un affare serio!

    Bone parole e cativi fati, ingana savi e mati.
    Le buone parole e le cattive azioni ingannano savi e matti.

    Le bone parole onze e le cative ponze.
    Le buone parole ungono e le cattive pungono.

    Dele volte a parlar ben l'è come parlar mal.
    A volte a parlare bene è come se si parlasse male.

    A dir busie ocore bona memoria.
    Per dire le bugie occorre buona memoria.

    L'altissimo de sora ne manda la tempesta, l'altissimo de soto ne magna quel che resta, e in mezo a sti do altissimi restemo poverissimi.
    L'altissimo celeste ci manda la tempesta, il governo ci mangia quel che resta e in mezzo a questi altissimi restiamo poverissimi.

    Chi desfa bosco e desfa prà, se fa dano e no lo sa.
    Chi disfa il bosco e il prato, fa il suo danno senza saperlo.

    Chi va per i spini i è quei descalzi.
    Quelli che camminano fra le difficoltà sono i più deboli.

    L'è più dì che luganeghe.
    Ci sono più giorni che salsicce.

    Pantalon paga per tutti.
    Il povero paga per tutti.

    Chi bastona el so cavalo bastona la so scarsela.
    Chi bastona il suo cavallo, fa il proprio danno.

    No se pol far cagar i aseni par forza
    Non si possono far cacare i somari per forza.


    Tanto toca a chi roba , come a chi tien el saco.
    Tanta pena tocca a chi ruba quanta a chi tiene il sacco.

    Senza spie no se ciapa i ladri.
    Senza spie non si prendono i ladri.

    La giustizia de sto mondo xe fata a màgia.
    La giustizia di questo mondo è fatta a maglia.

    Ancuo val più i schei dela virtù.
    Oggi valgono più i soldi della virtù.

    I nostri veci ga magnà i caponi e i n'à lassà i proverbi.
    I nostri vecchi (predecessori) hanno mangiato i capponi lasciandoci i proverbi (i debiti).

    Co çento pensieri no se paga un soldo de debito.
    Con cento pensieri non si pagano i debiti.

    Averghe i debiti e no pagarli, xe come non avergheli.
    Aver debiti e non pagarli, è come non averli.


    Chi xe al coverto quando piove, l'è ben mato se el se move!
    Chi è al riparo quando piove, è matto se si muove!

    Co i ladri se fa la guera, segno che i xe d'acordo
    Quando i ladri si fanno la guerra, segno che son d'accordo.

    A cambiar moliner se cambia ladro.
    A cambiare mugnaio si cambia ladro.

    L'è meio un magro acordo, che 'na grassa sentenza.
    E' meglio un magro accordo che una grassa sentenza.

    La pazienza l'è la minestra dei bechi, e la speranza l'è l'altar dei coioni.
    La pazienza è la minestra dei cornuti e la speranza l'altare dei coglioni.

  10. #10
    Napule
    Data Registrazione
    31 Aug 2005
    Messaggi
    527
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    GRAZIE PER LA TRADUZIONE !

 

 
Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito