re:Ma infatti è questo il punto di partenza! Qui di destra e sinistra non ne sta parl
mi sa che allora ho capito male, mi parriara ca gherrianu fuessiri schierau a sinistra...:(
Re: re:Ma infatti è questo il punto di partenza! Qui di destra e sinistra non ne sta parl
Citazione:
Originally posted by sinforratori
mi sa che allora ho capito male, mi parriara ca gherrianu fuessiri schierau a sinistra...:(
Lui è di sinistra, ma in questo caso non si sta parlando di questo... :)
Re: re:Ma infatti è questo il punto di partenza! Qui di destra e sinistra non ne sta parl
Citazione:
Originally posted by sinforratori
Jeo soe de manca, comunista, indipendentista, contras su trasversalismu politicu ki no servit e mai at a servire a carki cosa (sos resultatos allegan a sa sola), ma custu como no b'intrat nudda!
Semus allegande de su Casteddu e de faker unu grustu indipendentista ki anden paris a vider sas parthitas de su Casteddu!
Si tue jukes simbulos de Irs, pò mene problemas no b'indàt, si jeo juco simbulos de su muimentu meu, pò tene problemas no bi'nde depen esser su matessi! Fasistas indipendentistas no bi nde sun o no nde connosco e a d'onzi manera no mi nd'afutit nudda! Esistit su Casteddu e su mesazu politicu e nediaticu ki potimus dare totu paris!
Re: Re: re:Ma infatti è questo il punto di partenza! Qui di destra e sinistra non ne sta parl
Citazione:
Originally posted by Cristianu
Lui è di sinistra, ma in questo caso non si sta parlando di questo... :)
allora fuori magliette di sinistra e destra se facciamo qualcosa allora... SOLO BANDIERE!!!http://www.indipendentzia.net/adesivo-ind-nero.jpg
:lol :lol
:K :K