Jeo marjane?? Tambene!! Polarizzatore?? E ite soe una calamita!!?? M' it piaghitu kin sas 'eminas a l'esserepo....ateru ki pulitica![]()
Comuncas ti ses irballande, meta, ma meta Lutzianè!!

Jeo marjane?? Tambene!! Polarizzatore?? E ite soe una calamita!!?? M' it piaghitu kin sas 'eminas a l'esserepo....ateru ki pulitica![]()
CCS - SNI

podet esser chi mi seo isbagliande ma deo su marzane du connosco: peccau chi as serrau sa criccada de sos post bezzos cosa tua... si nono ti aio ammentau totu sas bortas chi as lassau su pilu.....Originally posted by gherrianu

Cessu, una nuova scoperta rivoluzionaria per lo sviluppo tecnologico!!!!Originally posted by gherrianu
Gherrià, se sali a Milano e ti usiamo al Politecnico come magnete per la nuovissima Risonanza Gherriano-Magnetica Nucleare!!! Potrebbe essere una cosa rivoluzionaria: anzichè sprecare energia elettrica per alimentare un magnete artificiale, ti usiamo a te e con un piatto di pasta e un paio di litri di birra al giorno ce la caviamo!![]()
Anzi và, se vuoi ti diamo la pizza che passa lo stato (cucinata da Sinforradori)...![]()
![]()
![]()

PILU!!!Originally posted by Lutzianu
podet esser chi mi seo isbagliande ma deo su marzane du connosco: peccau chi as serrau sa criccada de sos post bezzos cosa tua... si nono ti aio ammentau totu sas bortas chi as lassau su pilu.....de cale tipu Lutzià!! Jeo cando intendo pilu pesso a una cosa.... torra a mi l'ispiegare menzus!!
![]()
CCS - SNI

Originally posted by Lutzianu
podet esser chi mi seo isbagliande ma deo su marzane du connosco: peccau chi as serrau sa criccada de sos post bezzos cosa tua... si nono ti aio ammentau totu sas bortas chi as lassau su pilu.....
PILU:
![]()
CCS - SNI

Originally posted by Cristianu
Cessu, una nuova scoperta rivoluzionaria per lo sviluppo tecnologico!!!!
Gherrià, se sali a Milano e ti usiamo al Politecnico come magnete per la nuovissima Risonanza Gherriano-Magnetica Nucleare!!! Potrebbe essere una cosa rivoluzionaria: anzichè sprecare energia elettrica per alimentare un magnete artificiale, ti usiamo a te e con un piatto di pasta e un paio di litri di birra al giorno ce la caviamo!![]()
Anzi và, se vuoi ti diamo la pizza che passa lo stato (cucinata da Sinforradori)...![]()
![]()
![]()
![]()

Gherrià, inoi de pilu no ndi bidu... tropu cubertas...Originally posted by gherrianu
PILU:
![]()
![]()
![]()
![]()

O Lutzianeddu, banda beni ki seus sardus cun sa conca peus ke perda, ma no fait a fai deaici, deghinò sbatti giù il muro di casa tua!Originally posted by Lutzianu
![]()
![]()
![]()
Mi ki ti onu unu ajudu:![]()
![]()
![]()

Cristanu no as cumprendiu unu chibudda: ses tue chi jughes sa conca tosta......Originally posted by Cristianu
O Lutzianeddu, banda beni ki seus sardus cun sa conca peus ke perda, ma no fait a fai deaici, deghinò sbatti giù il muro di casa tua!![]()
![]()
Mi ki ti onu unu ajudu:![]()
![]()
![]()

Originally posted by Lutzianu
Cristanu no as cumprendiu unu chibudda: ses tue chi jughes sa conca tosta......
![]()
![]()