Pagina 10 di 14 PrimaPrima ... 91011 ... UltimaUltima
Risultati da 91 a 100 di 138

Discussione: Manu chao?

Meda sabios paris
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Kerzo prezisare ulteriormente, pustis no bos sego pius sa passentzia:

Esse Natzionalista, o patriota, in d'un'Istadu jae Indipendente e folmadu, est sempere negativu, ca cheret narrere ponne tottu a intro e sa forma mentis de cust'Istadu (tottu italianos, tottu romanos, tottu balillas, esempio banale!) privende de sa libertade chie in custu no si riconnoschet ......

Esse Natzionalista in d'una Natzione Proibida chi gherrat po naschere e po aere sa libertade sua cuntra oppressores de caleschisiet rassa o calidade, custu est positivu!
    Tando su sinnu de una bandera Sarda, oe, chi siet sa mata de Arvaree o sos Battor Moros est sempere sinnu de libertade, de cussentzia e de gherra contra sos oppressores........ E sintzeramente, in Sardinnya deo preffero milli oltas una bandera Sarda a una Jamaikana, sovietika (cavana e marteddu) o Cubana.......
    Custu puru chi nudda appo contra Cuba o Jamaika, anzis los tenzo meda in simpatia!

.....E cando deo penso a patriota, lu torro a narrere, penso a Markos, a su Che o, in Sardinnya, a Anzoe e Lyonore......
    Cando penso a fascista penso solu a.....buffone o, sempere in Sardinnya, a Mamuthone!

E ammustrare sa Bandera, o contare s'Historia e sa cultura de sa terra pro sa cale gherras est faghere calchi cosa de cuncretu, cara Martz......
    Ca de lokales comente atteros bi nd'at a fugliadura, suni sos lokales Indipendentistas chi mancana...... Deo su Guvernu Provvisoriu no l'appo idu, ma si una die appo a b'andare, e l'ispero meda, mi cheria attoppare in d'unu logu in'ue sa sardidade e s'esse Sardu, e sa gana de l'ammustrare, suni evidentes..... Comente in sos lokales Kurdos, Baskos o Zapatistas chi appo idu e mi ndè soe ispantadu!

Cun Istima

Forumista assiduo
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

…pesso chi siet ennita s’ora de iscriere unu vocabolario indipendentista…sos bascos…che tè dico a fa! Ya l’ana attu!..
    a mie puru sa paraula PATRIOTTA non mi piaghet…ca mi ammentat s’istoria chi m’ana cravatu in conca de s’italia!...ma sa paraula comunque non est irbagliata…jeo non la uso…mancu su sonu mi piaghet

…non cumprenno pruitte (comente natta Itzicor de aristanis-roma) a sa paraula NAZIONALISTA bi ligat, sambene, razza e violenza /sicunnu tene annana tottu impare?...ca a mie non paret gai, ca si so de sambene sardu, de razza sarda..non viene da sé chi so violenta!...macari reverbe embo!..e torro a repitere chi si so de RAZZA sarda…sa paraula non mi sconvolge…ca non so razzista….o beppo narre chi so geneticamente divessa da atteros?) …torro a narrere chi custa paraula atta picatu una “connotazione” o sentidu malu..canno la atta usata su nazismo…e da tanno sa sinistra (atta chircatu de non la usare prus…o de ovitare de ne aeddare)……ma custu non cheret narrere chi sa paraula siet mala…ca si annamus a abbaitare totu sas paraulas chi atta uratu sa destra…non devimus prus aeddare…mancana de originalitate…e duncas urana tottu…un es: ordine nuovo itti unu giornale attu dae Gramsci…bè ischimus itte ne atta fattu sa destra de custa paraula..appo istu vinzas una pannera de El Che..in una manif de fascistones…non bi crediapo chi potiana arrivare a custu!...

ma s’arrejonu est divessu…si comente sono paraulas italiana…sas cosas sono 2 o las cambiamus chin paraulas sardas (e inoche b’tta de bi travajare…chircare…idere cale potet essere sa paraula chi prus est accurzu a su sentidu sardu…o no l’as mantenimus..
    ps.
    A custu guvernu provvisorio…da bi appo a colare…de zertu non petto su DNA de sos chi bi sono…ma ispero de azzapare zente chi aeddat nessi in limba…chi mi paret chi siet sa cosa prus semplice de achere…si est unu locale indipendentista…

...pro Kornus...El Che non itti indipendentista!!!...gai pesso...e sos Zapatistas...nemmacu!

Nuovo Iscritto
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito Oi Oi... a si cumprendi!

juanna maria, ma chi si biesusu a su Guvernu, podi essi puru cà no si cumprendeusu... poitta ca tui chistionasa in limba ona, deu chistionu unu paulesu/casteddaiu, e meda piccioccusu no mi cumprendinti... ma sa cosa pru bella è propriu imparai tottu, de Casteddu finzasa a Tatàri... a si biri!
    Saregnainlevare.org____OnlyReggaeVibes

Indipendentista sardu
     Likes dati
    2
     Like avuti
    22
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Ligendi su ki eis postu apitzus apu agatau arrespustas a carki pregunta (fata, o ki emu a ai fatu) cosa mia.
    Piçocus, seu fendi preguntas poita custa cosa m'interessat meda, e sigumenti seu intendendi boxis meda discordantis, seu cirkendi de fai PREGUNTAS CRARAS, po cumprendi mellus is cosas.

Po su ki tocat su fueddu PATRIOTA, iat a essi de interessu mannu fai una arrexonada po biri totus is parris.

A mei custu fueddu sonat beni, deu seu PACIFISTA E ANTINATZIONALISTA da is peis a sa conca, e is bideas mias das intendu perfetamenti conciliantis cun su sentidu "patrioticu".

Fintzas a s'Indipendentzia!

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Alcuni chiarimenti e un paio di domande.

Anzitutto io non sono un fascista, ne lo sono mai stato, non sono un nazionalista esaltato ne un razzista, non vagheggio di futuri uffici della razza sarda ne aspiro a cacciare dall'isola i mauritani o altre fesserie del genere.
    Detto questo, spero di esser stato chiaro, vorrei poter esprimere la mia idea di Nazione e Patriottismo, visto che il solo fatto di utilzzare queste 2 parole ha scatenato decine di sdegnate e isteriche reazioni da parte dei campioni del VERO indipendentismo.
    Nazione è per me la nostra Terra, la nostra Storia, la nostra Tradizione, Patriota è chi lotta per difenderla, e nella nostra amara situazione, Patriota è chi si batte per liberarla dall'abbraccio mortale Italiano, in altre parole, Patriottismo oggi è Indipendentismo. Queste 2 parole per me han lo stesso significato, o meglio, sono tra di loro complementari, non esiste l'una senza l'altra.

Vorrei ora poter portare la discussione su un alto binario , cosi come era mia intenzione fin dall'inizio e colpevoli alcuni miei interventi dai toni non appropriati non son riuscito a fare.
    Un dato di fatto oggettivo: il GP con questa immagine e la direzione artistica di Davide Merlini ha destato perplessità in molti. Non è una condanna ne un giudizio, ma sempice "cronaca" sassarese. Il motivo di questa perplessità sta nel fatto che Merlini è conosciuto in città per la sua ideologia sinistroide (non è un comunista ma vicino a più o meno tutte le tendenze della nuova sinistra "movimentista", non so bene come definirla).
    Ho letto in qualche post che merlini avrebbe soltanto un ruolo marginale, ma di fatto è l'unico nome che compare nei manifesti del GP, e comunque la sua presenza è stata per molti un freno, me compreso, nell'aderire attivamente a questo progetto.
    Non siamo certo napoletani scansafatiche, ma non ci rappresentiamo negli ideali mondialisti e terzomondisti di No-global, disobbedienti e girotondini...o in qualsiasi altro nome di definiscano questi nuovi figli dei fiori.
    L'atmosfera che si respira al locale è oggi questa e non è un caso che non ci sia nemmeno una bandiera nazionale!
    La mia domanda è questa, che riguarda anche il locale, ma ha un maggior respiro: è vincente la scelta comunicativa di associare il nome dell'IRS alle nuove "proposte" della cosidetta rete dei movimenti? Perchè potrà non esser vero ma IRS in città sta diventando sinonimo di questo.
    Un movimento politico deve prestare massima attenzione alla sua immagine, o per lo meno far si che non venga confuso con qualcos'altro, e il fatto che irs venga considerato un movimento di "sinistra", seppur una sinistra atipica, non so quanto possa giovare al movimento. Io posso esser d'accordo o meno con questa linea ma il fatto è che in sardegna un movimento del genere non sarà mai popolare. I sardi sono un popolo conservatore e tradizionalista, questo lo sanno anche i sassi, e per esser popolari ci si deve legare ai valori tradizionali. Non si scaldano i cuori del nostro popolo parlando di indipendetismo senza patria o sventolando la bandiera di gandhi, questo forse scalderà i cuori di colti studenti universitari, ma certo non quelli dei lavoratori sardi.

Spero questo discorso sia colto nella sua interezza e senza distorsioni, ho evitato di rispondere a insulti e prese per il culo perchè ho voluto focalizzare l'attenzione su un punto: l'immagine del movimento.
    Spero di ricevere risposte su questo.

Saluti

Meda sabios paris
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito Su Che: coro de Sudamerika

Po Juannika...... Su Che no fidi indipendentista, ma Nazionalista! In su sinnu chi cheriat defendere Sudamerika dae sa colonizzazione made in USA!
    Sudamerika unidu e mannu, de cultura e "razza" India, contra sos colonizzadores de onzi zenia e logu!
    Naturalmente in sos Indios suni cumpresos puru sos afroamerikanos, sos desamparados de sas favelas...... E si proas a ti leggere sos chistions suos iese cantas boltas torrana sas peraulas Nacion e Patria.....
    "En tu sangre Patria o muerte, hasta siempre Comandante!", narat Carlos Puebla.....

Po Rebelde: m'as leadu sas peraulas de ukka....... Mancari no isko si su chi naras currespundit de abbereru a su GP.......
    Po ake Revolutziones bi cheret su Populu: sos tios Antoni, tiu Zuseppe, tia Borika, piskadores, trivagliadores e pastores......
    Una paja de frikkettones rikkos e fisciosos poden a su massimu organizzare una gita a India, cun Visa e Bankomat in busciakka...... E Nanni Morette cun telekamera in dasegus a los filmare......

No cherzo crettere però chi su IRS siet custu!
    Dae sa zente chi connosko in custu Forum e in fora no est custu!
    Naridemi chi no est custu!!

iRS: Casteddu, Bologna, Radio
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

deu in 'India no seu andau ancoras! poita babu miu mi dèpit preni torra s'Amerikan Express.
    e in prus, su Guru miu ki depu atobiai esti in Madagascar po unu cursu de speçalisadura.
    toca, immoi depu andai a mi fumai un pagh''e OPIUM ki m'ajùdat a pensai "alternativu".

Frantziscu

Nuovo Iscritto
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Angry Non ci credo!

Mi sembra di tornare a 16 anni (e da allora ne è passato di tempo) quando spaccavano la zucchina per come vestivo...
    Dico a tutti un paio di cose, e poi ciao!
    Io non faccio parte di I.R.S., ma è ormai da diverso tempo che sto pensando di farlo... mi sono informato, ho letto soprattutto quello che c'è nel sito, ho chiesto in giro, molto prima che nascesse il G.P., anche se quest'ultimo mi aveva dato un imput in più per considerare il mio appoggio.
    Con tutte queste cavolate, sui "frikettoni", chi ascolta reggae, droghe varie (e oltre a qualche cannone, il resto nemmeno lo voglio sentire), mi sta passando totalmente la voglia, ma non di essere Sardo e cercare nei modi a me possibili di migliorare la mia terra e chi mi sta vicino, ma di avvicinarmi ad un partito, o movimento che al suo interno ha gente che "disprezza" persone come me, definendoci magari finti alternativi... cos'è, c'è un modo di essere per amare e difendere la propria terra? No perchè mi sembra che o si è come alcuni di voi o non si è Sardi... spero di sbagliarmi, ma se così non fosse, non farete molta strada!
    Deu rispettu sa terra mia, e no mi scaresciu de nudda... nonnu miu fiada ottigaru, pastori e cassadori in Scallepranu... s'attru nonnu fiada pastori e po fai prusu dinai (pottada setti fillusu) est bandau a Ingurtosu a fai su minadori. Babbu mio est pattiu a cattodisc' annusu in Roma po trabballai poitta innoi sa terra no pottada trabballu po issu. Deu arregordu chi seu aparau innoi a istudiai, poitta ollu donai su dinai de una dommu aa sardus e tottu, e mi incazzu meda candu biu ca in sa iscola mia ci funti pru maistu de su continente, ca maistusu meda bravusu de sa terra nosta... e deu seu istudiendi potta ollu divventai unu maistu de iscola in tera mia, po sa genti mia!
    Ma po bosartrusu deu no pozzu ascurtai sa musica chi mi praxidi!
    Cun Rispettu!
    Saregnainlevare.org____OnlyReggaeVibes

LiberaMente
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

SIAMO INDIPENDENTISTI!!!!! PRIMA DI TUTTO!!!!!!
    e questo ci deve bastare e deve valere per tutti coloro che si riconoscono in questo SENTIMENTO!!!
    una volta ottenuta questa santissima e fottutissima indipendenza potremo amorevolmente e politicamente scannarci tra noi per far primeggiare una delle correnti.
    PERCHè FARLO ORA A PRIORI???? A CHE SERVE???
    Non dobbiamo perdere di vista il nostro fine comune: SA SARDIGNA LIERA E INDIPENDENTE!!!!!

A meno che uno non si infiltra per INQUINARE le acque... capisci a me!!!
    INDIPENDENTZIA E BOH!!!!!!!!!!!!
    Su Templare

iRS: Casteddu, Bologna, Radio
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Smile

ognuno è libero di ascoltare la musica che vuole, ci mancherebbe altro. :-)
    nel gruppo di iRS di Bolonnya, ci sono io che faccio musica elettronica (dal dub in su), tziu mebi di mogoro che fa Techno e drum 'n' bass, mattia che suona rock e grind-core e cos'è non siamo indipendentisti?
    siamo esseri umani, ognuno è libero di scegliere il proprio stile di vita in pace e armonia con tutti gli altri.
    siamo qui per produrre un modello nuovo non per crearne uno già corrotto e legato ai vecchi sistemi.

paxi e amigàntzia a totus!

ps: noi non siamo conservatori

Pagina 10 di 14 PrimaPrima ... 91011 ... UltimaUltima