Meda gratzias...![]()

Meda gratzias...![]()

Salude pantumma!
Benvenut@ nel forum di iRS - Indipendèntzia Repùbrica de Sardigna - movimento indipendentista che lotta in modo nonviolenta per la costruzione della Repubblica di Sardegna e per l'affermazione del diritto all'autodeterminazione del Popolo sardo.
Il forum, aperto a tutti, intende fornire uno strumento per avvicinarsi alle idee del movimento, per approfondire le tematiche di proprio interesse e/o semplicemente per conoscere altri indipendentisti.
Nel sito ufficiale del movimento potrai trovare documenti, comunicati e informazioni sul movimento: JASSU IN SARDU - SITO IN ITALIANO.
Se vuoi iscriverti al movimento e ricevere la carta di identità sarda COMPILA QUESTA PAGINA.
Se vuoi iscriverti alle nostre mailing-list territoriali SCEGLI LA LISTA DELLA TUA ZONA DI RESIDENZA.
Se vuoi leggere i numeri di "RdS Repùbrica de Sardigna", il nostro foglio informativo VISITA IL SITO DI RdS
Per qualsiasi chiarimento puoi contattarci a questo indirizzo mail: info@indipendentzia.net
o chiamare il numero nazionale del movimento 338.777.63.74.
A nos intender kitu
A s'intendi kitzi
Staff de s'Arrejonada de iRS
Indipendèntzia Repùbrica de Sardigna

Benennidu Pantumma e a nos intendere!!Originally posted by pantumma
Beh, a me sembra una bella storia... se la fanno bene!...
ma questo Massimo Piras è quello che fa lo spettacolo di Gaber?? Se è lui è bravissimo!... Qualcuno ne sa di più?...
Ah, sono nuovo del forum... ciao a tutti!![]()
![]()
![]()
![]()
Ithokor
Su Templare

Si, Massimo Piras è l'attore che recita in "Se io fossi Gaber".Originally posted by pantumma
Beh, a me sembra una bella storia... se la fanno bene!...
ma questo Massimo Piras è quello che fa lo spettacolo di Gaber?? Se è lui è bravissimo!... Qualcuno ne sa di più?...
Ah, sono nuovo del forum... ciao a tutti!![]()
![]()
![]()
Pare... e sottolineo PARE... che le riprese del film siano state "bloccate" da una apparente mancanza di fondi...
Spero solo che non succeda come per le riprese di "Disamistade": a Ghilarza la produzione ha lasciato una marea di debiti. Mai pagati.

Beh, speriamo che non vada così...Originally posted by frankobollo
Si, Massimo Piras è l'attore che recita in "Se io fossi Gaber".
Pare... e sottolineo PARE... che le riprese del film siano state "bloccate" da una apparente mancanza di fondi...
Spero solo che non succeda come per le riprese di "Disamistade": a Ghilarza la produzione ha lasciato una marea di debiti. Mai pagati.
Non credo che la Sardegna, e ancora meno Oristano, abbia davvero bisogno di una cosa del genere...
Speriamo bene![]()

Originally posted by pantumma
Beh, speriamo che non vada così...
Non credo che la Sardegna, e ancora meno Oristano, abbia davvero bisogno di una cosa del genere...
Speriamo bene![]()
..ya "posta" bo l'ana?...gia messa ve la hanno?...( ma sa H bi cheret?..bo..bo..booo) e s'ospitalità..galu a gratis..a culu ...de su comune de Aristanis..
mia chi non bos incantat niune..natta sa SAGGEZZA POPOLARE!

O Juanna, c'esti pagu de arrì... si sa cosa anda beni, seusu tottus cuntentos... si no anda beni, ge no adessi sa fini 'e su mundu... ma no creu chi siada una cosa scietti de Aristanis...Originally posted by juanna maria
..ya "posta" bo l'ana?...gia messa ve la hanno?...( ma sa H bi cheret?..bo..bo..booo) e s'ospitalità..galu a gratis..a culu ...de su comune de Aristanis..
mia chi non bos incantat niune..natta sa SAGGEZZA POPOLARE!
deu seu ottimista...
Creu chi si fainti custu film, e ddu fainti beni, siada una bona cosa po tottus...
S'ospitalità?... itta oisi chi siada... no è nudda!... po fai una cosa aicci srebidi meda dinai... ma meda!...
Adiousu Jua', istamì beni![]()

Originally posted by pantumma
O Juanna, c'esti pagu de arrì... si sa cosa anda beni, seusu tottus cuntentos... si no anda beni, ge no adessi sa fini 'e su mundu... ma no creu chi siada una cosa scietti de Aristanis...
deu seu ottimista...
Creu chi si fainti custu film, e ddu fainti beni, siada una bona cosa po tottus...
S'ospitalità?... itta oisi chi siada... no è nudda!... po fai una cosa aicci srebidi meda dinai... ma meda!...
Adiousu Jua', istamì beni![]()
…ciao Pantumma…vene ennita, o ennitu!
…mah! A mie non minneaffuttinudda de su film…mescamente ca est “giaratu” dae istranzos..in cosas nostras!...ca “toccare” a Donna Ilionora ..pro mene lu poten fachere solu sos sardos…da binne amus de registas…e poi custu istranzu …chi lu connoschet?
…so cumbinta chi si su regista itti sardu , sa regione da lu ocaiat su inari…achet bene a non ocare unu francu!!!
…sa de sa “posta”…est relativo, a su comune o sa provincia…non ammento vene chi cheret dare ospitalità a tottu sa truppa…pro mene est unu MAKINE…
![]()

... ennitu, ennitu!.. mancai su nommini paridi de femina... seu ennitu, o benniu, commenti cherese...Originally posted by juanna maria
…ciao Pantumma…vene ennita, o ennitu!
…mah! A mie non minneaffuttinudda de su film…mescamente ca est “giaratu” dae istranzos..in cosas nostras!...ca “toccare” a Donna Ilionora ..pro mene lu poten fachere solu sos sardos…da binne amus de registas…e poi custu istranzu …chi lu connoschet?
…so cumbinta chi si su regista itti sardu , sa regione da lu ocaiat su inari…achet bene a non ocare unu francu!!!
…sa de sa “posta”…est relativo, a su comune o sa provincia…non ammento vene chi cheret dare ospitalità a tottu sa truppa…pro mene est unu MAKINE…
![]()
![]()
Tennisi arrexoni Jua'... finzasa a un certu puntu, a parri miu... creu ki toccada ragionai unu pagu su s'importanzia de fai connosci a totus una cultura meda importanti commenti cussa de sa Sardinna, e si no ddu faidi nisciunu de is Sadrus, deu seu prexau chi ddu fezzada cancun' attru, mancai siada de forasa...
Sa beridadi esti ca mancai "binne amus de registas", nisciunu de custusu adi fattu nudda, finzasa a oi, po fai una cosa aicci... unu film su Eleonora d'Arborea... ma non esti po "su film", ingunis tenisi arrexoni, ma po una chistioni de "cultura", creu chi siada una chistioni importanti...
Deu dda penzu commenti a tui, Jua', seu sadru in totu e po totu, de conca e de coru... ma creu ki totu cantu nosu eus'a fai is contus cun sa cuscienzia nostra, eus'a si castiai a su sprigu e nai, in sinceridadi e onestadi, si seusu cumbatendi a beru po sa Sardinna, o seusu bravus scieti a fueddai senz'e fai nudda...
Custu est su parri cosa mia, e kistionu aicci poita stimu meda a sa terra mia e d'ap'a bolli biri manna e forti in totu e po totu... ma senz'e offendi nisciunu, po caridadi!... Mai siada!...
A s'intendi...![]()
![]()
![]()
... mellusu unu burricu biu ke unu cuaddu mandroni...

salude pantumma...
bel nick e bel avatar....complimenti...
Salude
L