Sardignanatzione e Irs sos menzus!

CCS - SNI

Bustianu efficacissimo!!! Ben detto!In Origine postato da Antoneddu
..m'est piakitu meta peri su candidau de SNI pro Aristanis...da inue est colatu? Formidabile!
A sighire goi...est arveskende.

Un po meno la professionalità dello staff di conduttori... ne avessero azzeccata una, anche solo per sbaglio!!
CCS - SNI

Tenis arrejoni.... una verdadera porcheria...In Origine postato da gherrianu
Un po meno la professionalità dello staff di conduttori... ne avessero azzeccata una, anche solo per sbaglio!!
SARDIGNA NO EST italia

Non ho visto la trasmissione, però l'altro giorno ho visto il dibatitto sul tg3 per il sulcis e il candidato di SN Sergio Cossu mi ha fatto un ottima impressione, posato ma fermo negli interventi.

Si, molto in gamba e molto preparato sulle problematiche socio-ambientali che hanno devastato quella zona!In Origine postato da Ribellu
Non ho visto la trasmissione, però l'altro giorno ho visto il dibatitto sul tg3 per il sulcis e il candidato di SN Sergio Cossu mi ha fatto un ottima impressione, posato ma fermo negli interventi.
CCS - SNI

Quello che mi da fastidio e questo astio tra IRS e Sadignanatzione.
Mi piacerebbe vederli uniti.
Salludi
Antoneddu

Deu penzu ca irS e SNI cumment'e bideas no siant unu contra s'attru...
Tott'e dus criccanta s'indipenzenzia de Sa Nazione e po cantu ndì penzu, no acattu arrejoni de bì irS cumment'e inimigu... Gia chi SNI inimigus ndì pottad med'attrus
Salludi a tottus
PO S'INDIPENDENZIA DE SA NAZIONE
SARDIGNA NO EST italia

tocada a cumprendi ca candu un cuaddu non tirada prussu su carru ci ointi cuadussu nousu esti cumenti sa famiglia sadra candu su babbu non teidi prusu sa forza de tirai a nanti su poderi passada a i fillusu su camiu e in sn po imma non du funtisi is concasa de arribai a sa indipendenza in di de oi ci oidi genti chi cumbatada a intru de su sistema e ci oidi genti preparada non genti chi zerriada e bo fattusu.