Pagina 2 di 10 PrimaPrima 123 ... UltimaUltima
Risultati da 11 a 20 di 92

Discussione: "bucce Di Banana"

  1. #11
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: ma itte nemigusu

    In Origine postato da mustu
    tocada a cumprendi ca candu un cuaddu non tirada prussu su carru ci ointi cuadussu nousu esti cumenti sa famiglia sadra candu su babbu non teidi prusu sa forza de tirai a nanti su poderi passada a i fillusu su camiu e in sn po imma non du funtisi is concasa de arribai a sa indipendenza in di de oi ci oidi genti chi cumbatada a intru de su sistema e ci oidi genti preparada non genti chi zerriada e bo fattusu.
    Cando su fizu leat sa inza chi fit (o chi est galu) de su babu, no chircat de che l'imbolare a fora, no chircat de impedire ch'isse trabagliet pro cantu poden sas fortzas suas. Presumidu est cussu chi cret de poder fagher mezus de su babbu chena sighire sos pensamentos ei s'esperientzia sua e chi, cando s'abizat chi su babu no resessit prus a tirare su carru, comente naras tue, postu puru chi siet beru, antzis de si ponner a tirare paris cun issu sich'andat e cuminzat a narrer a totus: cussu no balet prus, sighide a mie chi so mezus!

    E pois inoghe no semus faeddande de babu e fizu, ma de frades, creschidos umpare.

  2. #12
    Registered User
    Data Registrazione
    24 Jan 2004
    Messaggi
    257
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: ma itte nemigusu

    In Origine postato da mustu
    tocada a cumprendi ca candu un cuaddu non tirada prussu su carru ci ointi cuadussu nousu esti cumenti sa famiglia sadra candu su babbu non teidi prusu sa forza de tirai a nanti su poderi passada a i fillusu su camiu e in sn po imma non du funtisi is concasa de arribai a sa indipendenza in di de oi ci oidi genti chi cumbatada a intru de su sistema e ci oidi genti preparada non genti chi zerriada e bo fattusu.

    In beritade sa differentzia tra sos duos movimentos indipendentistas est data dae sa presuntzione de IRS de kerrer arrivare as s'indipendentzia a sa sola... senza mai si alleare kin nemos, judicandhe sas ateras fortzas natzionalitarias unionistas.
    SNI sutta su numene de partitu indipendentista su percorsu attuale de IRS la giai isperimentatu, ma tandho sa ledze elettorale nd'it proportzionale, como kin su maggioritariu est ratzionale kandho b'at eletziones kircare de unire tottu sos movimentos e partitos sardistas po kriare unu fronte unicu contra a sos polos italianistas.

    Kraru ki IRS non si at a alleare mai kin nemos ka kusta isseperu est sa rejone de sa esistentzia sua matessi.

    O mendzus: IRS, essendhe unu clone de SN, esistit po kantu arrumbat in solitutine... diversamente no at rejone de esistere.

    In italia puru b'at duos partitos clone: sos comunistas, non mi paret ki kustu los appat fattos creskere, isperamus ki in sardinna sas cosas andhene mendzus.

    salute.

  3. #13
    Consurta Comunista Sarda
    Data Registrazione
    05 Jun 2002
    Località
    SARDINNA
    Messaggi
    3,749
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Beh, Lutzedu, una differenza fondamentale che è importante rimarcare è quella che irs si richiama fuori dal Sardismo e dal Nazionalismo che interpreta in una maniera tutta sua!
    Per il resto credo sia un bene per entrambi che i due movimenti siano separati e distinti.
    Riguardo le alleanze la penso più o meno come te, oltre alla coscienza bisogna costruire ... le strade, le case .. il pane ... etc... ma le finalità autonomiste, non possono che essere una palla al piede per gli indipendentisti!!
    CCS - SNI

  4. #14
    Registered User
    Data Registrazione
    30 Jun 2004
    Messaggi
    1,526
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito non seu de acordu

    irs non esti un clone de sn ma ua variazioi e ce de nai ca ua mamma faidi i fillusu ma is pru fottisi funtisi de solitu is urtimusu funtisi prusu cumpletusu ma ci poidessi un rischiu surtimu poidessi mongoloidi. non sciu rendu sidea. e poi ce de nai ca forzisi sn non imparada de is sbagliusu fattusu continuada ca caminai in sa stessa strada giai passade de is atrusu fateisi is camiusu propriusu custa esti libertadi.cun saludi .

  5. #15
    tottu paris pro s' iRS
    Data Registrazione
    18 Jun 2004
    Località
    cabuderra
    Messaggi
    292
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In Origine postato da gherrianu
    Beh, Lutzedu, una differenza fondamentale che è importante rimarcare è quella che irs si richiama fuori dal Sardismo e dal Nazionalismo che interpreta in una maniera tutta sua!
    Per il resto credo sia un bene per entrambi che i due movimenti siano separati e distinti.
    Riguardo le alleanze la penso più o meno come te, oltre alla coscienza bisogna costruire ... le strade, le case .. il pane ... etc... ma le finalità autonomiste, non possono che essere una palla al piede per gli indipendentisti!!
    quindi le finalità autonomiste del psd'az non erano una palla al piede per l'indipendentismo di sardigna natzione?

  6. #16
    Meda sabios paris
    Data Registrazione
    02 Dec 2004
    Località
    Atlantide
    Messaggi
    5,063
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: ma itte nemigusu

    In Origine postato da mustu
    in di de oi ci oidi genti chi cumbatada a intru de su sistema.
    Bi keret zente ki gherret CONTRA su sistema!
    Ca a intro de su sistema mi paret ke Soru: pius protestada, pius bi colpat sa konka...... Ke s'ainu!
    Sistema est italia...... e nois semus kontra s'italia!
    Unu pagu de zente in piusu in sas carrelas, unu pagu de trikolores in piusu brujados, unu pagu de banderas Sardas in piusu, unu pagu pius de fruscios e de aranzas contra sos politikos traittores e istranzos, ecc, ecc...... E a biere comente ti iskultana e ti votana!

  7. #17
    Consurta Comunista Sarda
    Data Registrazione
    05 Jun 2002
    Località
    SARDINNA
    Messaggi
    3,749
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In Origine postato da sinforratori
    quindi le finalità autonomiste del psd'az non erano una palla al piede per l'indipendentismo di sardigna natzione?
    Stef, il PSd'Az non ha finalità autonomistiche a meno che non lo dichiari tu x loro, diciamo che per quanto mi riguarda sono troppo minimalisti nel voler raggiungere questo obbiettivo (oltre che al loro interno hanno una parte del partito dichiaratamente autonomista) e troppo "politichesi", del tipo, quando non sanno più con chi andare, allore c'è la piccola stampella SNI e questo non va più bene..
    alla lunga la palla al piede è l'ambiguità con la quale portano avanti questo obbiettivo, ma il Sardismo non è il PSd'Az Istenè..
    CCS - SNI

  8. #18
    Registered User
    Data Registrazione
    28 Jan 2005
    Località
    Tathari
    Messaggi
    261
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In Origine postato da gherrianu
    Stef, il PSd'Az non ha finalità autonomistiche a meno che non lo dichiari tu x loro, diciamo che per quanto mi riguarda sono troppo minimalisti nel voler raggiungere questo obbiettivo (oltre che al loro interno hanno una parte del partito dichiaratamente autonomista) e troppo "politichesi", del tipo, quando non sanno più con chi andare, allore c'è la piccola stampella SNI e questo non va più bene..
    alla lunga la palla al piede è l'ambiguità con la quale portano avanti questo obbiettivo, ma il Sardismo non è il PSd'Az Istenè..
    il termine "sardismo" è un termine ambiguo: produce più danni che altro, SN dice che il psd'az non è sardismo ma allora il sardismo cos'è?...e in ogni caso questo riporta ad un altra questione: SN si comunica in modo pessimo e debole! questo non può essere smentito.
    Una altro dato: SN non riesce a staccarsi dal suo passato, una forte componente di narcisismo resistenziale impedisce al movimento di evolversi e scrollarsi finalmente di dosso l'odiosissimo slogan "Sardigna Natzione di rossa tradizione" che ha fatto danni incalcolabili. SN è in fase di fermento, ma non vorrei che questo fermento portasse a soluzioni vecchissime, vorrei sapere con chiarezza se SN intende diventare il partito della sinistra indipendentista (o progressista, detto con un altro termine) continuando a fare discorsi da lotta di classe e appellandosi a una tradizione marcia...lo vorrei sapere, perchè io in un partito così non ho nessuna voglia di militare!

  9. #19
    Meda sabios paris
    Data Registrazione
    02 Dec 2004
    Località
    Atlantide
    Messaggi
    5,063
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In Origine postato da Ribellu
    il termine "sardismo" è un termine ambiguo: produce più danni che altro, SN dice che il psd'az non è sardismo ma allora il sardismo cos'è?...e in ogni caso questo riporta ad un altra questione: SN si comunica in modo pessimo e debole! questo non può essere smentito.
    Una altro dato: SN non riesce a staccarsi dal suo passato, una forte componente di narcisismo resistenziale impedisce al movimento di evolversi e scrollarsi finalmente di dosso l'odiosissimo slogan "Sardigna Natzione di rossa tradizione" che ha fatto danni incalcolabili. SN è in fase di fermento, ma non vorrei che questo fermento portasse a soluzioni vecchissime, vorrei sapere con chiarezza se SN intende diventare il partito della sinistra indipendentista (o progressista, detto con un altro termine) continuando a fare discorsi da lotta di classe e appellandosi a una tradizione marcia...lo vorrei sapere, perchè io in un partito così non ho nessuna voglia di militare!

    Deo penso ki b'at puru unu enorme potentziale de cunservadores (in su sinnu onu) o de zente de dretta, ki pensan indipendentistikamente ma ki no votana sos partidos indipendentistas ca iene cun suspettu custas cosas ki naras tue!
    Mankari tottu, mi paret ki sa Consurta, e tando s'ala marxista de SN, si siet isviluppende in manera meda interessante: no piusu unu comunismu industriale metalmekkaniku, esoteriku o buonista, ma unu ispiritu de comunidade tostu ki abbaiat cun simpatia a cultura e traditzione......
    Si kusta oltadora si cumpletada, podet battire unu entu nou no solu in SN ma in s'Indipendentismu tottu!
    No soe faeddende de trasversalismo ma de sa miscela esplosiva ki si narat Revolutzione e Traditzione......

  10. #20
    Registered User
    Data Registrazione
    24 Jan 2004
    Messaggi
    257
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: non seu de acordu

    In Origine postato da mustu
    irs non esti un clone de sn ma ua variazioi e ce de nai ca ua mamma faidi i fillusu ma is pru fottisi funtisi de solitu is urtimusu funtisi prusu cumpletusu ma ci poidessi un rischiu surtimu poidessi mongoloidi. non sciu rendu sidea. e poi ce de nai ca forzisi sn non imparada de is sbagliusu fattusu continuada ca caminai in sa stessa strada giai passade de is atrusu fateisi is camiusu propriusu custa esti libertadi.cun saludi .
    Jeo in libertate et democratzia pissicco in sa cunvintzione mea: IRS est effettivamente unu clone de sardigna natzione, de sicuru s'obbiettivu est identicu: s'unica variante est determinata dae s'isseperu de non si coalidzzare kin nemos.

    IRS diat a atzettare passivamente sa naskita de un'ateru partitu indipendentista, kin sa pretesa de essere prus indipendentista rispettu a issu?

    Riguardu sas mamas: oie andat de moda -a dolumannu- a ke imbolare sos fidzos... in su botto de s'arga; e po sos urtimos - ki t'istana meta a coro - kirkan troppu bortas de ke los aurtire bolontariamente.

    Po urtimu ti naro ki SN non caminat in sa matessi istrada giai isperimentata dai is aterus frates, prus a prestu in base a una esperientzia maturata in sos annos e essendhe unu movimentu dinamicu piritziat kale son sas formas de lotta adeguatas a su mamentu.

    salute.

 

 
Pagina 2 di 10 PrimaPrima 123 ... UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. bucce di banana 2
    Di mustu nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 17
    Ultimo Messaggio: 06-05-05, 09:52
  2. Bucce di banana
    Di Taniei nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 25-04-05, 22:19
  3. bucce di banana e par condicio
    Di senhor soares (POL) nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 4
    Ultimo Messaggio: 08-04-05, 21:59
  4. "I sogni son desideri" (Walt "Banana" Disney)
    Di MrBojangles nel forum Politica Nazionale
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 27-10-02, 18:10

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito