Pagina 3 di 8 PrimaPrima ... 234 ... UltimaUltima
Risultati da 21 a 30 di 77

Discussione: bilinguismu in ballau

  1. #21
    w i punkillonis
    Data Registrazione
    29 Mar 2004
    Messaggi
    3,916
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    ite due intras tue gherrianu como cun su governo provvisorio ?

  2. #22
    Makillotu
    Data Registrazione
    11 Apr 2005
    Località
    SRD
    Messaggi
    929
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by sardiniae pars
    Pro sas iscrittas in su Gubernu bastat sa tradutzione in logudoresu et cussa in tatharesu. Ponner puru su campidanesu mi paret, comente potho narrer, "ridondante".
    A nos bidere in su GP chenabura et sapadu, deo so cliente fissu
    e beni a ti fager konnoskere! ka non apo idea de kie ses!! abà ki dxoxa b'est Marino de rosas!

    ponner totas duas sas variantes podet essere ridondante ma juget intro puru sinnifikados de importu..

    in Tàtari tocat a ponner sas iskritas in tataresu komente minimu (e deo no lu faeddo su tataresu bi keret una pessone)

    una kosa ki no la podes lassare istare est ki sas iskritas deven esser ispassosas, no poden esser retroativas..non isko si mi so fato kumprendere..

  3. #23
    Indipendentista sardu
    Data Registrazione
    25 May 2012
    Località
    Varese - Disterru
    Messaggi
    13,160
     Likes dati
    2
     Like avuti
    22
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Miali
    e beni a ti fager konnoskere! ka non apo idea de kie ses!! abà ki dxoxa b'est Marino de rosas!

    ponner totas duas sas variantes podet essere ridondante ma juget intro puru sinnifikados de importu..

    in Tàtari tocat a ponner sas iskritas in tataresu komente minimu (e deo no lu faeddo su tataresu bi keret una pessone)

    una kosa ki no la podes lassare istare est ki sas iskritas deven esser ispassosas, no poden esser retroativas..non isko si mi so fato kumprendere..
    Miallè deu s'urtima frasia no d'apu cumprendia, can you repeat please?

    Seu de acordu a su 100% po su sentidu ideologigu de ponni scritas in totas e duas is bariantis mannas de sa Limba! E custu pentzu ki fait ki siat una costanti in donnya TZdA e GP!
    De acordu fintzas po s'imperu de su Tataresu.

    4 limbas duncas, e s'italianu po urtimu ke minimu...

  4. #24
    w i punkillonis
    Data Registrazione
    29 Mar 2004
    Messaggi
    3,916
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Cristianu
    Miallè deu s'urtima frasia no d'apu cumprendia, can you repeat please?

    Seu de acordu a su 100% po su sentidu ideologigu de ponni scritas in totas e duas is bariantis mannas de sa Limba! E custu pentzu ki fait ki siat una costanti in donnya TZdA e GP!
    De acordu fintzas po s'imperu de su Tataresu.

    4 limbas duncas, e s'italianu po urtimu ke minimu...
    scusa cristianu, se permetti le varietà linguistiche nei tza le decide chi gestisce il centro stesso...

    comunque sia oggi non abbiamo delle sedi fisse quindi piuttosto che stare a discutere su quali varianti devono essere i cartelli bisognerebbe pensare a come afre per aprirli .. o no ?

  5. #25
    Indipendentista sardu
    Data Registrazione
    25 May 2012
    Località
    Varese - Disterru
    Messaggi
    13,160
     Likes dati
    2
     Like avuti
    22
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Lutzianu
    scusa cristianu, se permetti le varietà linguistiche nei tza le decide chi gestisce il centro stesso...

    comunque sia oggi non abbiamo delle sedi fisse quindi piuttosto che stare a discutere su quali varianti devono essere i cartelli bisognerebbe pensare a come afre per aprirli .. o no ?
    per quale motivo il discutere sul bilinguismo nelle varie sedi dovrebbe portare via tempo ad altre cose?



    Io penso che il fatto che il GP di Sassari sia 100% italiano (linguisticamente parlando) non da un "buon esempio", e per questo si stanno proponendo delle "soluzioni"... Where is the problem?

  6. #26
    Makillotu
    Data Registrazione
    11 Apr 2005
    Località
    SRD
    Messaggi
    929
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Cristianu
    Miallè deu s'urtima frasia no d'apu cumprendia, can you repeat please?

    Seu de acordu a su 100% po su sentidu ideologigu de ponni scritas in totas e duas is bariantis mannas de sa Limba! E custu pentzu ki fait ki siat una costanti in donnya TZdA e GP!
    De acordu fintzas po s'imperu de su Tataresu.

    4 limbas duncas, e s'italianu po urtimu ke minimu...

    in s'aligera donzi cartellu (ka in sardu bi devet essere una peraula pro narrer cartellu) at a esser iskritu in 4 limbas...no est ki fagimus kasinu no?

    in su GP b'est un iskrita "no si podet pippare" (kin duas P malaitos..) e a suta b'est torradu in totas limbas europeas (katalanu, Basku etz)...est belligedda poite est unu fozigeddu ebia...ma si mi devo figurare totu su lokale kin kustos fozos pienos de iskritas..

    tando fortzis podet essere una idea menzus ponner sas limbas ki si faeddan in su logu e bia..ki ja sun medas

  7. #27
    Indipendentista sardu
    Data Registrazione
    25 May 2012
    Località
    Varese - Disterru
    Messaggi
    13,160
     Likes dati
    2
     Like avuti
    22
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Miali
    in s'aligera donzi cartellu (ka in sardu bi devet essere una peraula pro narrer cartellu) at a esser iskritu in 4 limbas...no est ki fagimus kasinu no?

    in su GP b'est un iskrita "no si podet pippare" (kin duas P malaitos..) e a suta b'est torradu in totas limbas europeas (katalanu, Basku etz)...est belligedda poite est unu fozigeddu ebia...ma si mi devo figurare totu su lokale kin kustos fozos pienos de iskritas..

    tando fortzis podet essere una idea menzus ponner sas limbas ki si faeddan in su logu e bia..ki ja sun medas
    eya tenis arrexoni tui puru...

    tandus fait a ponni una scrita manna in sa bariedadi de su logu, e sotto una scritta più piccola in italiano ed in un'altra variante utilizzata localmente... per esempio in S'Alighera in grande la scritta in catalano algherese, poi sotto in piccolo in Logudorese ed Italiano... aici est mellus?

  8. #28
    Makillotu
    Data Registrazione
    11 Apr 2005
    Località
    SRD
    Messaggi
    929
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Cristianu
    eya tenis arrexoni tui puru...

    tandus fait a ponni una scrita manna in sa bariedadi de su logu, e sotto una scritta più piccola in italiano ed in un'altra variante utilizzata localmente... per esempio in S'Alighera in grande la scritta in catalano algherese, poi sotto in piccolo in Logudorese ed Italiano... aici est mellus?
    bella! di aici fortzis ci podeus ponni puru su kampidanesu..tokat de agatai unu ki traduat in kadelanu..

  9. #29
    Consurta Comunista Sarda
    Data Registrazione
    05 Jun 2002
    Località
    SARDINNA
    Messaggi
    3,749
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Lutzianu
    ite due intras tue gherrianu como cun su governo provvisorio ?
    T'ipo dande un'esempio de cantu soe de bonu coro e cantu mi piaghet azuare sos frades indipendentistas!
    CCS - SNI

  10. #30
    Registered User
    Data Registrazione
    17 May 2005
    Messaggi
    49
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    deo puru so de acordu, mancari zente meda si nd'at a rier ca meda piseddos lu cunsiderant "ruzu" in Tatari mescamente...tòcat de lu fagher piaghere a bell'a bellu.

    deo proponzo custas bortadas:

    - guardaroba- BARDIAROBA

    - bagni (uomini/ donne) COMODU >OMINES - FEMINAS

    - vietato fumare >PREUBìDU DE PIPARE

    - entrata/uscita > INTRADA - BESSIDA

    - vietato l'accesso ai... --PREUBìDA S'INTRADA A....

    - zona riservata allo staff > SOLU PRO SU PERSONALE

    - fare lo scontrino alla cassa > S'ISCONTRINU A SA CASCIA

    - cassa----CASCIA

    - attenzione! fuori dal locale siete pregati di fare silenzio.grazie > atèntos! IN FORA BOS PREGAMUS DE FAGHER MUDIORE. gratzias

    - qui si parla sardo > INOGHE FAEDDAMUS SARDU

    - spegnete la vostra sigaretta qui. BOKIDE (ISTUDADEKE) INOGHE SAS ZIGARREDDAS BOSTRAS

    salude

 

 
Pagina 3 di 8 PrimaPrima ... 234 ... UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. Cumbènniu apitzu de su bilinguismu
    Di Perdu nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 13-03-10, 20:32
  2. bilinguismu beru e no çarras......
    Di Perdu nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 35
    Ultimo Messaggio: 24-09-04, 11:09
  3. bilinguismu.....
    Di Perdu nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 25-07-04, 22:18
  4. Discutimentu asub''e su bilinguismu
    Di Perdu nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 10
    Ultimo Messaggio: 17-08-03, 08:56

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito