vabbè allora è totalmente squilibratoIn Origine postato da gherrianu
No, nessun problema..

vabbè allora è totalmente squilibratoIn Origine postato da gherrianu
No, nessun problema..

ma vai dalla polizia postale e denuncialo!

Il forumista "Frontista" di Pol mi ha appena garantito di non essere la stessa persona che scrive sul forum "quaderni radicali", che tra l'altro è pieno zeppo di ingiurie, parolacce e invettive contro tutto e tutti....alla faccia della moderazione..
L'indagine prosegue...
CCS - SNI

La cosa più vergognosa è che i gestori di quel forum non muovono un dito (Capezzone parla tanto di rispetto della libertà individuale...e poi....)...anzi....io ho il sospetto che l'amico fritz sia proprio un "radicale libero".... uno squilibrato...

Cessu no mi narais ca custu est unu atru cloni de Sakua Pudesça, ca cun Gherrianu no tenit propiu unu raportu de amistadi...![]()
![]()
ki fessit stetiu unu de cuddus fasçus ki s'ant sigau is patadas una parig'e mes'a imoi, poita intrebennit intr'e unu foru arraixali?![]()
e comuncas sa kistioni cun issus parit ki siat stetia arresolta, is callonis no dus ant prus sigaus...

No est ki cussu tipu ki donzi tantu enit innoke a provocare e a faghere su barrosu nd'iskit calki cosa?In Origine postato da gherrianu
Il forumista "Frontista" di Pol mi ha appena garantito di non essere la stessa persona che scrive sul forum "quaderni radicali", che tra l'altro è pieno zeppo di ingiurie, parolacce e invettive contro tutto e tutti....alla faccia della moderazione..
L'indagine prosegue...
Mi soe refferinde a A...s!
Deo aia a indagare in cussa diretzione! Boltas medas s'est clonadu.....

Akua Pudesça? Una parig'e cronis jai nci dus apu smaskeraus... Difatis funt desparessius...In Origine postato da Kornus
No est ki cussu tipu ki donzi tantu enit innoke a provocare e a faghere su barrosu nd'iskit calki cosa?
Mi soe refferinde a A...s!
Deo aia a indagare in cussa diretzione! Boltas medas s'est clonadu.....![]()
Perou de sigadoris de patadas psicopatigus (sempre rigorosamente nascosti dietro un nick-name in fora virtuali) ci ndi funt atrus puru...![]()

In POL, unu pagu in donzi forum, bind'hat de zente iscasciada....no nos depimos fagher maraviza....