Credo di no.In Origine postato da Cristianu
domanda tecnica: ma i gatti selvatici hanno le pupille piccole e rotonde anzichè a feritoia come i gatti domestici?![]()
![]()

Credo di no.In Origine postato da Cristianu
domanda tecnica: ma i gatti selvatici hanno le pupille piccole e rotonde anzichè a feritoia come i gatti domestici?![]()
![]()

In Origine postato da Cristianu
enjoy yourself: http://www.politicaonline.net/forum/...hreadid=197281
![]()
![]()
![]()
![]()

In Origine postato da Lutzianu
gratzias meda, comuncas deo apo fattu propriu diaisi, fortzis appo isbagliau su tempus. cando si coghet ? in sierru ?
o fortzis fiat in amore... su attu itotu cando est in amore non si pappat ca tenet sabore malu.
Su reguladore e Sosunturzos n'hana a perdonare, ma cheria torrare respusta a Lutzianu chi haiat pregontadu de su marzane e ... no deghet a no si la torrare.
Tando: su marzane cheret mortu e mandigadu in "su tempus de sas tumatas friscas" (gai naraiana sos betzos nostros), menzus is sos meses de Austu e Cabidanne. Cando lu 'occhiana in su mese de Austu, sos pastores poniana sa petta a assutare a su sole e la mandigaiana gai, segada a minudu, comente pressutu o saltzita.
Faghidebos unu bonu pranzu.
Saludos dae sa Marmilla, in bonora.

gratzias a Perantoni, tando s'annu chi enit dhu provaus.....In Origine postato da PERANTONI
Su reguladore e Sosunturzos n'hana a perdonare, ma cheria torrare respusta a Lutzianu chi haiat pregontadu de su marzane e ... no deghet a no si la torrare.
Tando: su marzane cheret mortu e mandigadu in "su tempus de sas tumatas friscas" (gai naraiana sos betzos nostros), menzus is sos meses de Austu e Cabidanne. Cando lu 'occhiana in su mese de Austu, sos pastores poniana sa petta a assutare a su sole e la mandigaiana gai, segada a minudu, comente pressutu o saltzita.
Faghidebos unu bonu pranzu.
Saludos dae sa Marmilla, in bonora.![]()
![]()
![]()

In Origine postato da Lutzianu
gratzias a Perantoni, tando s'annu chi enit dhu provaus..... :D :D :D
Cando b'at famine, de cudha niedda, est normale de mandigare donzi cosa, ki in sa normalidade no si mandigat.
Ma sos indipendentistas sardos sunu pessonas tziviles, zente ki keret defendhere sa natura(deaberu).
Custas 'ostras a mie parent solu "provocazioni". Peri proite no mi paret ki bois(Perantoni e Lutzianu) iscrivides in custu logu web de pulitiga, mae.
Kin saludu e sa pregunta de acabare custu arrejonu inoke, ca no este "in sintonia" kin su traballu de su forum. Si kerides allegamus de pulitiga o ecologia, kin rispettu e bonu kiskiu.

a parte il fatto che il rapporto con il cibo è sopratutto un elemento antropologico..dicevo a parte questo, fondare questioni politiche sul pietismo verso certi animali per poi fregarsene degli allevamenti intensivi e mangiare pollo di batteria perchè il pollo è stupido e brutto mi sembra una cosa tipica dell' occidentalismo che chiama barabari coloro che non mangiano le sciemmie o le cavallette solo perchè questo non appartiene alla propria cultura.In Origine postato da Iolao
Cando b'at famine, de cudha niedda, est normale de mandigare donzi cosa, ki in sa normalidade no si mandigat.
Ma sos indipendentistas sardos sunu pessonas tziviles, zente ki keret defendhere sa natura(deaberu).
Custas 'ostras a mie parent solu "provocazioni". Peri proite no mi paret ki bois(Perantoni e Lutzianu) iscrivides in custu logu web de pulitiga, mae.
Kin saludu e sa pregunta de acabare custu arrejonu inoke, ca no este "in sintonia" kin su traballu de su forum. Si kerides allegamus de pulitiga o ecologia, kin rispettu e bonu kiskiu.
Dalle mie parti la volpe si caccia o per il gusto di cacciare o per la pelle, io non sono cacciatore e poco mi interessa la questione, ma da qui a liquidare il tutto comente mortos de famene ....
non ho capito poi quale sia il criterio per cui un' animale si mangia e uno nò, perchè è bello ? perchè è simpatico?
io mi preoccuperei più degli allevamenti intensivi che di questa discussione nata da una curiosità. Però il forum è vostro, siete liberi di censurarci e mandarci a mangiare le nostre schifezze da un' altra parte, salvando le candide coscienze dal sapore politically correct.

In Origine postato da Iolao
Iolà...m'as a iscusare ma ses esageranne...
....comunque...jeo non bi credo ki si mannacaiana sos mariane...
ca in Sardigna de proteine animali...cioè erveches b'inne atta apitu metta...non isco cantu b'inne ait in su periodo giudicale...ma ini metta! mizza ...e mizzas...vorzis prus de oje!
...ascù rispetto s'arrejonu de supra..jeo pure tanno m'inche devo annare...ca a volte sopesso e volentire...sconfino...non mi ponzo lacanas

...correzie...paret ya lu mannicaiana su mariane...ma per "sfizio"...non pro gana

comente si faet a "faeddare" si cantzellais sos posts ?In Origine postato da Iolao
O Lutzià, mi ki ses irbagliende. Sos inimigos tuos no b'istant inoke.
Si, apustis, keres allegare de "teoria", no b'at problema. "Prego", cumentzas tue.
kin amistade
![]()

...comunque cheriapo narrere chi Ioalao..atta esagerato...mì chi pesso chi PERANTONI...FORUMISTA ...S'EST OFFESU!
AJòòòòòòòòòòòòòòòòòò...AKABATELA!
EPPOI NON SI POTET FAEDDARE DE MARIANES CANNO SOS URTù FAEDDAT SEMPER DE AINOS!..O POLEDDOS