Oh sekkione!!Originally posted by Cristianu
Ah ok good...![]()
A proposito, oggi con somma gioia ho fatto l'ultimo esame dell'anno accademico trascorso,e mò posso spararmi l'ultimo anno senza esami arretrati...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Oh sekkione!!Originally posted by Cristianu
Ah ok good...![]()
A proposito, oggi con somma gioia ho fatto l'ultimo esame dell'anno accademico trascorso,e mò posso spararmi l'ultimo anno senza esami arretrati...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

be, se ti fucileranno io sarò al tuop fianco.Originally posted by sardiniae pars
Ebbè Mià, itte parede?
Comunque, torrende a sa LSC, si est imbagliadu imponner una variedade, su matessi est si si imponene duas variedades : in Gaddura et in Tathari no cheren su logudoresu, et gasi est in su nuoresu; in Ogliastra su campidanesu no andat bene; pro no faeddare de aligheresos o tabarkinos.
Dunque "come fare"?
Cale est sa differentzia intre 1 o 2 impositziones?
A custu puntu tantu alet sa LSC, a su mancu comente incumintzu.
Ora spero, visto il clima di tensione, di non venire fucilato sulla pubblica piazza...
l'unica cosa però è che sassarese gallurese, algherese e tabarkino richiederebbero comunque uno studio e una valutazione a parte, per il resto il tuo discorso non fà una grinza.
salude cumpazu de fusilatzione.
![]()
![]()
![]()

Originally posted by Cristianu
Ah ok good...![]()
![]()
![]()
vabbè ok no bi ndi frigat una cipudda, gi du scìa...![]()
..atteru chi non mi importat una kipudda!....grande su Donnikellu
...de bads is perdenne corfos...sa urtimas dies![]()

Eya ma seu egoista, deghinò ki bufaus birra cumentzas torra cun su "moriscu"... cessu po prexei bastat...Originally posted by frankobollo
Cristià, tando non si cumprendemmusu po nudda! O che ogas birra o niente, nada, nein!!
Come potrei "digitare in stato di ubriachezza", sennò??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ki t'ajudit a ligi!Originally posted by Lutzianu
Santa Caterina aiutami tu!!!![]()

signor preside, le piace la mia pagella?Originally posted by Kornus
Oh sekkione!!![]()
![]()
![]()
![]()

Originally posted by juanna maria
..atteru chi non mi importat una kipudda!....grande su Donnikellu
...de bads is perdenne corfos...sa urtimas dies![]()
![]()

ma ita nc'intrat sa gaddura e su tataresu????? nemus bolit imponni nudda in is logus a nca no fueddant su sardu.....Originally posted by sardiniae pars
Ebbè Mià, itte parede?
Comunque, torrende a sa LSC, si est imbagliadu imponner una variedade, su matessi est si si imponene duas variedades : in Gaddura et in Tathari no cheren su logudoresu, et gasi est in su nuoresu; in Ogliastra su campidanesu no andat bene; pro no faeddare de aligheresos o tabarkinos.
Dunque "come fare"?
Ora spero, visto il clima di tensione, di non venire fucilato sulla pubblica piazza...

Eh! in domo semus torrados! jai triballiende!!(po su movimentu eh! po a mie no so fatende unu cass..comente semper)Originally posted by sardiniae pars
Ebbè Mià, itte parede?
Dunque "come fare"?
La migliore proposta mai fatta è a mio avviso la SDT.
continuo a contestare vivacemente l'uso della grafia di lepori.
Ma al di là dello specifico della grafia, la proposta è impeccabile.

Birretta.Originally posted by Cristianu
Eya ma seu egoista, deghinò ki bufaus birra cumentzas torra cun su "moriscu"... cessu po prexei bastat...![]()
![]()
![]()
glu glu glu°°°°
moríscu 1, agt, nm: muriscu de sos Moros, chi pertocat sos Moros; zenia de friscu fatu de una càssia ue intrat unu ferru russu a U chi tancat a corpu e abbarrat a zisa de lóriga chi muntenet duos crobos paris e abberit a crae / castanza morisca = sa chi bendhen in butega sica e neta, ispizoladaMoriscu, Morisco morésco mauresque, moresque moorish maurisch; Maure.
fonte: www.ditzionariu.org
...burp! scusa, mi è scappato....