Repubricà, ma istas in Tathari o in continente?
Proitte m'est benzende unu dubbiu, da comente faeddas mi paret ki ti connoscho...bò


Repubricà, ma istas in Tathari o in continente?
Proitte m'est benzende unu dubbiu, da comente faeddas mi paret ki ti connoscho...bò


Frequento SS per attività professionali ed altro.
Niente continente, perchè?


Nudda, pensaìo ki fisthi un'attera pessonaOriginally posted by repubricanu
Frequento SS per attività professionali ed altro.
Niente continente, perchè?