est pentzendidda de aici ki sa storia e totu s'atru- in su tempus- est sa ki est.Originariamente Scritto da sardiniae pars
J

est pentzendidda de aici ki sa storia e totu s'atru- in su tempus- est sa ki est.Originariamente Scritto da sardiniae pars
J

Premetto che conosco Ledda personalmente, sin dai tempi dell'Università, non entro nel merito del film, che non merita giudizi, il libro è uno "spaccato" della realtà sarda deve vengono messi in rilievo tutti i peggiori difetti e le peggiori aberrazzioni allora esistenti, e ciò andava evitato, è stato per anni il peggior biglietto da visita che la Sardegna ha dato di se al Mondo, anche a chi non ci conosceva affatto, la Sardegna, un'isola in mezzo al mare, abitata da pastori violenti persino coi propri figli, soliti ad accoppiarsi con animali, bestie con bestie .... negli stessi anni bande si delinquenti avallavano lo stereotipo ammazzando (per vendettaOriginariamente Scritto da sardiniae pars
) donne e bambini, mozzando orecchie, violentando le donne sequestrate, tutto ciò è andato avanti per decenni dando un immagine squallida di un isola stupenda, Ledda ha "contribuito" coi suoi deliri, mettendo nero su bianco, a insudiciare la sua Patria. Ledda non è un mio amico. Io non vendo ciò che ho di più caro ne per fama, ne per soldi. Can'e isterzu si nasket.
salude

![]()
Originariamente Scritto da Doloverre

eya, una cagada di aici po mei est su firm: "ballo a tre passi" prenu de sçollòrius a pitz''e is sardus, difatis is continentalis d'anti premiau!!Originariamente Scritto da Doloverre

Allora, su problema este : issu (Ledda) no at bendidu nuddha pro fama e inari, solu sa vida sua, et su chi ischriede l'at vividu, o nono?Originariamente Scritto da Doloverre
Bos lu torro a narrere, itte deviat ischriere, chi sa vida l'at passada a nd'accoglire fiores?
Su chi narada in cussu libru (chi este ischrittu meda 'ene) est tottu su c'at passadu Ledda, ma no cheret narrere chi pro tottu fit gai.
Et, ancora, itte nd'ischiat Ledda chi su libru sou deviat diventare unu best-seller, no est chi un editore l'at dimandadu de li faghere unu ritrattu 'e Sardigna, et tando isse s'est postu a fagher su libru, no, isse at semplicemente narradu sa vida sua.
Dolové, et sos atteros, no bos cumprendo, no negades chi in su libru bi sun cosas chi suzzediana a su tempus, ma narades chi Ledda las deviat cuare, chi sos istranzos pensana male...
Ma sos italianos naraian (et narant) male de nois puru chena aer leggidu Padre padrone, et a nois itte gazzu nos affuttidi de su chi pensana?
Issos sun canes de isterzu, no Ledda
Tenidebos contu

Quoto torra......Originariamente Scritto da sardiniae pars
Leamos sos Cow Boys americanos, ki no suni goi addane dae sos pastores Sardos...... A subra cussu mundu b'at contos autobiograficos de denuntzia (ki ndè naran meda peus de Gavino Ledda....) però bi suni puru contos de avventura ki ana fattu sa foltuna de Hollywood......
Como, in Sardinnya mancan sos segundos, e est custu su problema....
Gavino Ledda no b'intrat nudda, issu podet iscrier su ki keret, est zustu ki iscriat, si no suni banalidades (e a mie mi paret ki Padre Padrone no est banalidade)......
Itte culpa ndè tenet issu si a niunu est bennidu in conca de contare de Buffalo Bill o Tex Sardos?
No isco si cumprendides....

Tu che sei una persona intelligente, sei un indipendentista, tieni alla tua terra, avresti scritto un libro come quello ?
Sai come si dice .... prima di usare la lingua .. assicurarsi di aver acceso il cervello, lui (Ledda) nella sua ignoranza non l'ha fatto, era, è, un pastore e bene avrebbe fatto a continuare a farlo.
Ledda si deviat cagliare a sa muda e si propriu keriat faghere carki cosa podiat triballare pro mezorare sa situatzione sotziale de sas campanyas.
Ja l'iskis comente naran sos italianos : i panni sporchi si lavano in casa.
Originariamente Scritto da sardiniae pars

[QUOTE=Kornus]Quoto torra......
Leamos sos Cow Boys americanos, ki no suni goi addane dae sos pastores Sardos...... A subra cussu mundu b'at contos autobiograficos de denuntzia (ki ndè naran meda peus de Gavino Ledda....) però bi suni puru contos de avventura ki ana fattu sa foltuna de Hollywood......
QUOTE]
Quoto....
tenes rejone, cando aiana fattu iere su film in sa televisione nonnu nariat ki fun makines ki podiana finzas essere reales, su fattu es ki issu nariat ma tottu a sa mattessi persona???? Issu puru ne raccontiat de contos e medas bortas mancari in periudu e famine storias ki faghen riere!!! ma su film li pariat unu perversu kirkare solu so malos contos de sa fida pastorale e de sa Sardigna.
Non mi piaghet su ki a fattu Gavino Ledda, issu e totu, dinare o meno est'istadu leadu po culu!!! mi paret semper ki siede su "fenomeno" de acher biere in sas kenas de s'intellinghienzia italiana.
Sardinya no est Italia

Se avessi vissuto quelle esperienze, e avessi avuto il suo talento letterario (che è grandissimo), lo avrei certamente scritto.Originariamente Scritto da Doloverre
E nel farlo non avrei certo pensato a cosa potessero pensare gli italiani del popolo sardo.
Per quanto riguarda la frase sui pastori (era ed è un pastore e doveva continuare a farlo), mi sembra un pò offensiva e infelice, anche perché il mondo agropastorale in Sardegna ha prodotto molto a livello culturale, soprattutto in limba.
P.S. Ma nuddha nd'ischis de su ch'est suzzessu in Siligo deris sero?![]()
![]()

bó, la discussione facciamola continuare nel suo forum!
peró visto che ci siete...
http://www.feltrinelli.it/FattiLibri...?id_fatto=5240