mi spiegate cos'è l'"autogoverno del popolo veneto"?
mi spiegate cos'è l'"autogoverno del popolo veneto"?
Xe la fiama tricolór?


Sembra shylock...![]()
![]()
NIHIL DIFFICILE VOLENTI
Alvise ga bisogno de saper che xe el autogoverno del popolo veneto.
...Originariamente Scritto da Alvise Nutti