Pagina 1 di 3 12 ... UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 21
  1. #1
    Super Troll
    Data Registrazione
    02 Mar 2004
    Messaggi
    81,042
     Likes dati
    8,333
     Like avuti
    15,181
    Mentioned
    1125 Post(s)
    Tagged
    60 Thread(s)

    Predefinito sardisti per caso: il cimento

    [quote =barrosu83 o perdu????? mo controllo]
    hehe cessu pitica sa timoria ki tenju...

    ki doi at calincunu ki pissat a foras de sa toilette, a parri miu tocat a di nai cun gentilesa e cun superioridadi de da acabai ki s'unigu efetu ki ndi bessint is fueddus suus funt de si fai arriri... pentzu ki mancu po brulla fait a bogai a foras sticadas de pei a culu e cosas deaici, deghinò cunfrimaus is prejuditzius ki tenint calincunus... deu est meda ki biu custas cosas, e ti potzu assegurai ki su k'apu nau imoi est sa mellus cosas!

    poi biu as comenti is YENAS ndi aprofitant kitzi po difamai moimentus politigus? iRS imoi est pighendi bisibilidadi, e allestru comenti podint ndi aprofitant po nci gitai in pitzus merda! Bolit donata atentzioy!

    Saludus cun amistadi! [/quote]

    chi prova una traduzione????????

    astenersi perditempo e sardi.

  2. #2
    What am I doing here?
    Data Registrazione
    11 Apr 2004
    Messaggi
    37,582
     Likes dati
    34
     Like avuti
    239
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Comportati bene con quelli che dicono male, sennò non fai che alimentarne i pregiudizi.bla bla bla

    C'è chi ne approfitta per diffamare movimenti politici, bla bla bla

    Saluti con amicizia.

  3. #3
    email non funzionante
    Data Registrazione
    08 Apr 2009
    Località
    Cyborg nazzysta teleguidato da Casaleggio
    Messaggi
    26,843
     Likes dati
    664
     Like avuti
    3,823
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Qualcuno me la traduce?

    Ol Brèmp

    Ol Brèmp" l'è 'l fiöm, la vàl, la zèt,l'è töt chèl
    che s'pöl dì con d'öna sul paròla sö töt ol nòst paìs !

    Töcc i pàìs che l'tòca i porta ol sò cògnom perchè l'è pròpe
    'l pader che i l'à 'ncrusàcc insèm al tèp de la sò föria quando da prepotènt
    tra i mùcc e la pianüra 'l sè svergulàa a in gìro decìs come ü serpènt !

    Adès in sèrti pòscc l'è apèna ü pissaròt che l'te 'ncànta
    'ntùren a fà razzà i ranòcc !

    Ma se per caso l'tùrna amò de bùna lèna, a l'part al tròt,
    de còrsa, e piö nigü i lo frèna.

    Quando l'curia col trèno come se l'gh'ies i urare pròpe coi sò stassiù
    l'indàa piö fort piö lènt, sènsa scoldà 'l mutùr.

    Ma adès che sto govèrno, fòrse per modernàs, l'à majàt fò pò a' l trèno
    l'à decidìt de fàs, a' lü, coi pensiunàcc che i par ü füneràl quando gh'è poca
    zèt e töcc i sìrca almèno dè fà bordèl coi prècc !

    Se o rìa pò i pescadùr, de sòlet forestèr, che i pènsa de pescà
    e i càla zó i sò rècc: da töce i sculadüre i rìa come nedròcc
    öna clossàda 'ntrèga dè stràs e scatulòcc !

    Gh'è piö gna ü cà de sügo che s'tròes sö stò torènt
    gna ch'a pissàga dèt per fàga ü complimènt !

    Forse gh'è la speransa che l' cambie ol ritornèl
    e l' tùrne 'ndrè col treno ol Brèmp col sò tèp bèl;
    e l'tùrne amò a stimàs, ol Brèmp, che slarga i bras per dàga a töcc la pas !
    Vuoi una soluzione VERA alla Crisi Finanziaria ed al Debito Pubblico?

    NUOVA VERSIONE COMPLETATA :
    http://lukell.altervista.org/Unasolu...risiEsiste.pdf




  4. #4
    What am I doing here?
    Data Registrazione
    11 Apr 2004
    Messaggi
    37,582
     Likes dati
    34
     Like avuti
    239
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Ah, Dolciniano....

  5. #5
    email non funzionante
    Data Registrazione
    02 Apr 2009
    Messaggi
    10,614
     Likes dati
    49
     Like avuti
    6
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    tengu famu

  6. #6
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    09 Apr 2004
    Messaggi
    11,861
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da lauraf
    tengu famu

  7. #7
    100% sardu
    Data Registrazione
    05 Mar 2002
    Località
    Sardìnnia
    Messaggi
    28,940
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da lauraf
    tengu famu
    fàmini

  8. #8
    Super Troll
    Data Registrazione
    02 Mar 2004
    Messaggi
    81,042
     Likes dati
    8,333
     Like avuti
    15,181
    Mentioned
    1125 Post(s)
    Tagged
    60 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da Fuori_schema
    Qualcuno me la traduce?

    Ol Brèmp

    Ol Brèmp" l'è 'l fiöm, la vàl, la zèt,l'è töt chèl
    che s'pöl dì con d'öna sul paròla sö töt ol nòst paìs !

    Töcc i pàìs che l'tòca i porta ol sò cògnom perchè l'è pròpe
    'l pader che i l'à 'ncrusàcc insèm al tèp de la sò föria quando da prepotènt
    tra i mùcc e la pianüra 'l sè svergulàa a in gìro decìs come ü serpènt !

    Adès in sèrti pòscc l'è apèna ü pissaròt che l'te 'ncànta
    'ntùren a fà razzà i ranòcc !

    Ma se per caso l'tùrna amò de bùna lèna, a l'part al tròt,
    de còrsa, e piö nigü i lo frèna.

    Quando l'curia col trèno come se l'gh'ies i urare pròpe coi sò stassiù
    l'indàa piö fort piö lènt, sènsa scoldà 'l mutùr.

    Ma adès che sto govèrno, fòrse per modernàs, l'à majàt fò pò a' l trèno
    l'à decidìt de fàs, a' lü, coi pensiunàcc che i par ü füneràl quando gh'è poca
    zèt e töcc i sìrca almèno dè fà bordèl coi prècc !

    Se o rìa pò i pescadùr, de sòlet forestèr, che i pènsa de pescà
    e i càla zó i sò rècc: da töce i sculadüre i rìa come nedròcc
    öna clossàda 'ntrèga dè stràs e scatulòcc !

    Gh'è piö gna ü cà de sügo che s'tròes sö stò torènt
    gna ch'a pissàga dèt per fàga ü complimènt !

    Forse gh'è la speransa che l' cambie ol ritornèl
    e l' tùrne 'ndrè col treno ol Brèmp col sò tèp bèl;
    e l'tùrne amò a stimàs, ol Brèmp, che slarga i bras per dàga a töcc la pas !
    devo o è una battuta

  9. #9
    email non funzionante
    Data Registrazione
    02 Apr 2009
    Messaggi
    10,614
     Likes dati
    49
     Like avuti
    6
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da Perdu
    fàmini
    tengu va bene?

  10. #10
    100% sardu
    Data Registrazione
    05 Mar 2002
    Località
    Sardìnnia
    Messaggi
    28,940
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da lauraf
    tengu va bene?
    perfetto!

 

 
Pagina 1 di 3 12 ... UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. sardisti in veneto
    Di Morfeo nel forum Lega
    Risposte: 3
    Ultimo Messaggio: 21-05-12, 13:52
  2. sardisti in veneto
    Di Morfeo nel forum Padania!
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 21-05-12, 00:59
  3. Sardisti ed Elezioni Regionali
    Di robertoguidi nel forum Sardismo
    Risposte: 20
    Ultimo Messaggio: 21-09-08, 12:14
  4. Manifesti Sardisti
    Di Deu seu sardu! nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 14
    Ultimo Messaggio: 23-07-05, 14:02

Tag per Questa Discussione

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito