Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 16

Discussione: Bronzo

  1. #1
    Bidda de Macumere
    Data Registrazione
    23 Sep 2005
    Località
    Marghine
    Messaggi
    551
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Bronzo

    Qualcuno ha letto Bronzo, edito da Condaghes autore ora non mi viene in mente.
    Una recensione non come va a finire mi raccomando!!!!

    Ciao

  2. #2
    w i punkillonis
    Data Registrazione
    29 Mar 2004
    Messaggi
    3,916
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    è di Antonello Pellegrino, Nugoresu.
    lo sto leggendo.. è un noir nuragico-archeologico...
    Salude
    L

  3. #3
    Meda sabios paris
    Data Registrazione
    02 Dec 2004
    Località
    Atlantide
    Messaggi
    5,063
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    L'apo cumintzadu, idimos....
    No mi paret romanzo storico, pius arkeologico, comente narat Lutzianu

  4. #4
    Gherradori Virtuali
    Data Registrazione
    25 Dec 2005
    Località
    "Pesa sa conca Sardigna mea" Alagon
    Messaggi
    810
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    è interessante??

    se si me lo leggo ankio.

  5. #5
    Forumista junior
    Data Registrazione
    26 Jan 2007
    Messaggi
    2
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Smile Bronzo

    Bona Dominica a tottus.
    Non so ieo sa pessone zusta po bos narrere puite lu deppites lezzere, ca l'appo iscritu ieo... Aberu!
    Bos poto narrere puite l'apo iscritu.
    Ca tenio su bisonzu de contare uno contu chin sos sardos comente an'a essere e comente depiana essere, chene zente "lezza, brutta e mala" (bos ammentates su film italianu?), casticatos comente una cundenna de Deus.
    Ca comente intro in unu nurache mi ponzo a pessare puite l'ana cherfitu fraicare chin s'artaria chi lompiat a prus de vinti metros...
    Ca tenimos unu muntone de locos inuve chircare su ramene, e perunu locu chin s'istagnu; e tando son Mannos teniana zente chi bi lu juchiata a domo, o prusaprestu andaiana a si lu chircare peri su mundu?
    Po iscriere unu libru chi potene lezere finzas sos italofonos, e bia, comente chi esseret unu contu de sos egizianos o de sos acheos.
    E grazias a Lutzianu chi at cumpresu, pesso dae su faeddu de Juanne Mele (unu de sos protagonistas) chi so de unu zertu chirru de Sardinna; po sa prezisione so Siniscolesu (in Nugoro apo istudiatu in su Liceo).
    Si cherites sa traduzione de custas paraulas in italianu o in inglesu achitemilu ischire!
    Salutos
    Antonello (ca gai m'ana batijatu)

  6. #6
    email non funzionante
    Data Registrazione
    17 Feb 2006
    Località
    Sa tzitadi de is tres maris
    Messaggi
    2,390
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da apelle Visualizza Messaggio
    Bona Dominica a tottus.</p>Non so ieo sa pessone zusta po bos narrere puite lu deppites lezzere, ca l'appo iscritu ieo... Aberu!
    Bos poto narrere puite l'apo iscritu.
    Ca tenio su bisonzu de contare uno contu chin sos sardos comente an'a essere e comente depiana essere, chene zente lezza, brutta e mala; (bos ammentates su film italianu?), casticatos comente una cundenna de Deus.
    Ca comente intro in unu nurache mi ponzo a pessare puite l'ana cherfitu fraicare chin s'artaria chi lompiat a prus de vinti metros...
    Ca tenimos unu muntone de locos inuve chircare su ramene, e perunu locu chin s'istagnu; e tando son Mannos teniana zente chi bi lu juchiata a domo, o prusaprestu andaiana a si lu chircare peri su mundu?
    Po iscriere unu libru chi potene lezere finzas sos italofonos, e bia, comente chi esseret unu contu de sos egizianos o de sos acheos.
    E grazias a Lutzianu chi at cumpresu, pesso dae su faeddu de Juanne Mele (unu de sos protagonistas) chi so de unu zertu chirru de Sardinna; po sa prezisione so Siniscolesu (in Nugoro apo istudiatu in su Liceo).
    Si cherites sa traduzione de custas paraulas in italianu o in inglesu achitemilu ischire!
    Salutos

    Antonello (ca gai m'ana batijatu)
    Su sardu gei ddu cumprendeus no tìmast! No est domu mia, ma ti dongu su beni beniu deu puru!!s'idea mi parit bella, e is arrexonis puru. A dolu mannu su liburu no dd'apu ancora lìgiu, ma tengu bidea de ddu fai chitzi. A sighiri aici... No ti pighist s'avesu de scriri sceti in italianu perou... Saludi!

  7. #7
    Forumista
    Data Registrazione
    28 May 2006
    Località
    sardinnya
    Messaggi
    617
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da apelle Visualizza Messaggio
    Bona Dominica a tottus.
    Non so ieo sa pessone zusta po bos narrere puite lu deppites lezzere, ca l'appo iscritu ieo... Aberu!
    Bos poto narrere puite l'apo iscritu.
    Ca tenio su bisonzu de contare uno contu chin sos sardos comente an'a essere e comente depiana essere, chene zente "lezza, brutta e mala" (bos ammentates su film italianu?), casticatos comente una cundenna de Deus.
    Ca comente intro in unu nurache mi ponzo a pessare puite l'ana cherfitu fraicare chin s'artaria chi lompiat a prus de vinti metros...
    Ca tenimos unu muntone de locos inuve chircare su ramene, e perunu locu chin s'istagnu; e tando son Mannos teniana zente chi bi lu juchiata a domo, o prusaprestu andaiana a si lu chircare peri su mundu?
    Po iscriere unu libru chi potene lezere finzas sos italofonos, e bia, comente chi esseret unu contu de sos egizianos o de sos acheos.
    E grazias a Lutzianu chi at cumpresu, pesso dae su faeddu de Juanne Mele (unu de sos protagonistas) chi so de unu zertu chirru de Sardinna; po sa prezisione so Siniscolesu (in Nugoro apo istudiatu in su Liceo).
    Si cherites sa traduzione de custas paraulas in italianu o in inglesu achitemilu ischire!
    Salutos
    Antonello (ca gai m'ana batijatu)
    Este una piachere mannu ischire chi su primu post l'as iscrittu innoche! Commo cando torro in libreria no b'appo a pessare prus si lu comporare o nono. Ponzo manos a sa busça e torro a dommo cun unu pagu de cultura sarda in prus.

    a mezus biere

  8. #8
    Registered User
    Data Registrazione
    30 Jun 2004
    Messaggi
    1,526
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito po apelle

    ti naru uaa cosa apelle prima cosa bei beniu. deu candu intru a un nuraxi mintrada su friusu mancai siada su mesi de lamparasa. poi penzu de torrai a asegusu cun su tempusu po biere comente fiausu. ma sunica cosa ki ma abbarada e sa imagginazioi.e tottu kustu mi affaxinada. raconta raconta. ciau

  9. #9
    Jùliu Kerki
    Data Registrazione
    13 Aug 2002
    Località
    roma ...EE
    Messaggi
    3,227
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da apelle Visualizza Messaggio
    Bona Dominica a tottus.
    Non so ieo sa pessone zusta po bos narrere puite lu deppites lezzere, ca l'appo iscritu ieo... Aberu!
    Bos poto narrere puite l'apo iscritu.
    Ca tenio su bisonzu de contare uno contu chin sos sardos comente an'a essere e comente depiana essere, chene zente "lezza, brutta e mala" (bos ammentates su film italianu?), casticatos comente una cundenna de Deus.
    Ca comente intro in unu nurache mi ponzo a pessare puite l'ana cherfitu fraicare chin s'artaria chi lompiat a prus de vinti metros...
    Ca tenimos unu muntone de locos inuve chircare su ramene, e perunu locu chin s'istagnu; e tando son Mannos teniana zente chi bi lu juchiata a domo, o prusaprestu andaiana a si lu chircare peri su mundu?
    Po iscriere unu libru chi potene lezere finzas sos italofonos, e bia, comente chi esseret unu contu de sos egizianos o de sos acheos.
    E grazias a Lutzianu chi at cumpresu, pesso dae su faeddu de Juanne Mele (unu de sos protagonistas) chi so de unu zertu chirru de Sardinna; po sa prezisione so Siniscolesu (in Nugoro apo istudiatu in su Liceo).
    Si cherites sa traduzione de custas paraulas in italianu o in inglesu achitemilu ischire!
    Salutos
    Antonello (ca gai m'ana batijatu)
    beni beniu.
    J

  10. #10
    w i punkillonis
    Data Registrazione
    29 Mar 2004
    Messaggi
    3,916
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da apelle Visualizza Messaggio
    Bona Dominica a tottus.
    Non so ieo sa pessone zusta po bos narrere puite lu deppites lezzere, ca l'appo iscritu ieo... Aberu!
    Bos poto narrere puite l'apo iscritu.
    Ca tenio su bisonzu de contare uno contu chin sos sardos comente an'a essere e comente depiana essere, chene zente "lezza, brutta e mala" (bos ammentates su film italianu?), casticatos comente una cundenna de Deus.
    Ca comente intro in unu nurache mi ponzo a pessare puite l'ana cherfitu fraicare chin s'artaria chi lompiat a prus de vinti metros...
    Ca tenimos unu muntone de locos inuve chircare su ramene, e perunu locu chin s'istagnu; e tando son Mannos teniana zente chi bi lu juchiata a domo, o prusaprestu andaiana a si lu chircare peri su mundu?
    Po iscriere unu libru chi potene lezere finzas sos italofonos, e bia, comente chi esseret unu contu de sos egizianos o de sos acheos.
    E grazias a Lutzianu chi at cumpresu, pesso dae su faeddu de Juanne Mele (unu de sos protagonistas) chi so de unu zertu chirru de Sardinna; po sa prezisione so Siniscolesu (in Nugoro apo istudiatu in su Liceo).
    Si cherites sa traduzione de custas paraulas in italianu o in inglesu achitemilu ischire!
    Salutos
    Antonello (ca gai m'ana batijatu)

    Salude Antonello,
    a narrer sa biridade pentzaio chi fias nugoresu ca de sa faedhada gai mi parias. Si semus connottos in Roma a sa fiera de s'editoria. Deo fio cun Frantziscu, mi paret chi fiat sa uminiga.

    Mi fae piaghere chi iscries innoghe.
    istami bene
    Lutzianu

 

 
Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. FACCE di.......BRONZO !!!!!!!
    Di FORTEBRACCIO nel forum Politica Nazionale
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 15-07-12, 21:41
  2. Il Popolo di Bronzo
    Di Geiserich nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 10
    Ultimo Messaggio: 30-04-10, 16:09
  3. Facce Di Bronzo...
    Di Capitancoraggio nel forum Politica Nazionale
    Risposte: 3
    Ultimo Messaggio: 31-03-06, 18:24
  4. Bob a due: bronzo per l'Italia
    Di Dottor Zoidberg nel forum Tuttosport
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 21-02-06, 21:14
  5. Facce di bronzo!
    Di Bianca Zucchero nel forum Centrosinistra Italiano
    Risposte: 1
    Ultimo Messaggio: 24-01-06, 21:54

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito