me interesi de già de la me tera, ma mì su nà e stà tirà sù chì in Lumbardia (in mezz de i munt, mia in mezz de i cavanun), parli ul dialet pusè mei de la magiur part de i giuven lumbardi e sta tera mi la pensi che la siet de vess quaicoss de diveress de l'itaglia che a ti e a sti alter chì de la Cosca la ghe pias inscì tant. la me garevv de piasè na ciara posiziun indipendentista anca in istu teritori chì e speri che quei che i ga vù ul curagg de ciapà posiziun ga de vess scultà. in dul reign de spagna solitament i baschi simpatizen per i catalani e viceversa. vualter de la Cosca simpatizei sultant per Roma/itaglia e viceversa. ma va a Gimon da sbirulictus và. sta mia chì a perd temp.
![]()
(nota finale in itagliano: in Sardegna se è per questo i lombardi sono presenti numerosi, sicuramente è una delle "regioni", se non la prima in assoluto, più frequentate dai lombardi. i sardi sono un milione e mezzo in sardegna ed altrettanti sparsi nel mondo, proporzionalmente sono lo zero-virgola-zero-qualcosa della popolazione lombarda, gli imprenditori lombardi ed il loro personale nei mesi estivi superano queste percentuali di interi ordini di grandezza, ovviamente la cosa va presa come un dato di fatto, ha risvolti positivi e negativi in entrambi i casi. nella nostra terra purtroppo l'itaglia preferisce mandarci il 65% delle servitù millitari al posto di lasciarci sviluppare autonomamente, purtroppo già siamo in pochi, e quelli che non crepano per l'uranio e le merdate itagliane spesso devono andare all'estero per vivere. il recente governo Soru sta comunque producendo dati incoraggianti, sia per il federalismo fiscale, che per i conti pubblici, che per l'economia sarda.)