Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12
Risultati da 11 a 15 di 15
  1. #11
    Forumista senior
    Data Registrazione
    26 Jun 2006
    Località
    Sardigna Soberana
    Messaggi
    1,969
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    su problema pius mannu difatis est sa mentalidade monolinguistica italiana chi b'est in sardigna,Oe mi est capitadu de faeddare cun duos cadalanos chi faeddaiant in castiglianu,cando li apo nadu chi no cumprendia su castiglianu m'hant nadu chi unu pagu de sardu lu cumprendìana,tando li apo preguntado si fin cadalanos...e li apo faeddadu in aligaresu,issos da chi sunt creschidos in una situatzione de bilinguismu sunt meda pius elasticos.
    difatis sun abbarrados ispantados cando li apo nadu chi in sas iscolas si faeddaiat solu italianu...

    sos medios sardos deven incumentzare a impleare su sardu,in totas sas variantes chi gheren bastat chi si faeddet in Tv e in s'iscola.

  2. #12
    Forumista
    Data Registrazione
    20 Nov 2009
    Messaggi
    487
     Likes dati
    0
     Like avuti
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da arricardu Visualizza Messaggio
    logudoresu sceti? e poita? e ita bolis fuliai prus de milli annus de istoria de is sardus de cabu 'e jossu? deu invecias seu di acòrdiu cun ki naras logudoresu e campidanesu impari. ( a mei a bortas mi incapitat de kistionai in campidanesu cun nugoresus e logudoresus kene probremas.)
    a si biri
    seu de acordiu deu puru po logudoresu e campidanesu impari e per ogni variante particolare de onzi bidha.

    volevo dire che quindi il testo di quella famosa cartina geografica era scritto in logudorese e non in LSC.

  3. #13
    Forumista
    Data Registrazione
    14 Apr 2010
    Messaggi
    374
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da Luca78 Visualizza Messaggio
    seu de acordiu deu puru po logudoresu e campidanesu impari e per ogni variante particolare de onzi bidha.

    volevo dire che quindi il testo di quella famosa cartina geografica era scritto in logudorese e non in LSC.
    ah e intzà seus di acòrdiu; su de sa mapa mi parit logudoresu in d-una ortografia ki no connosçu. po mei sa kistioni de sa lìngua est de sceberai una ortografia sceti po su log. camp. e nug.. deu po imoi imperu s'ortografia de Lepori , inveças cun sa de sa lsc calincunu sonu es. sa x no si podit scriri.

  4. #14
    Nuovo Iscritto
    Data Registrazione
    18 Aug 2005
    Località
    BoSardigna chi...no est italia...
    Messaggi
    99
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da arricardu Visualizza Messaggio
    logudoresu sceti? e poita? e ita bolis fuliai prus de milli annus de istoria de is sardus de cabu 'e jossu? deu invecias seu di acòrdiu cun ki naras logudoresu e campidanesu impari. ( a mei a bortas mi incapitat de kistionai in campidanesu cun nugoresus e logudoresus kene probremas.)
    a si biri
    ...tenes rigione manna...
    infathis sos probremas los ponent cussos chi no cherent chi sa Limba Sarda torret a lughere comente in tempos...
    boghende a campu milli e milli iscujas,puru de arrimare sos pagos passos chi sa Limba ,gratzias a sa bonavoluntade de chie beramente no cheret chi mordzat,faghet ondzi die , in dondzi logu e cun calesisiat pessona intopet in caminu.
    A parrer meu sas pagas difarentzias chi bi sun in sas duas
    " macrovariedades " benint ismanniadas dae chie custu interessu no tenet,et est puru sa resulta de s'abandonu de s'impithu costante de sa Limba Sarda a favore de s'italiidiota...
    riteninde custa pius de importu e pius deghile...
    unu bonu comintzu est de torrare a impitare sa Limba in familia e sighinde in s'asilo s'iscola e gai sighinde...
    imparada solu in iscola,semper a parrer meu ,...
    at a benner leada unicamente comente materia iscolastica e boh!!!

  5. #15
    Forumista
    Data Registrazione
    20 Nov 2009
    Messaggi
    487
     Likes dati
    0
     Like avuti
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    certus, imperai su sardu in familla... perou dui funti famillas nelle quali ne babbo e ne mamma scinti kistionai su sardu oltre a qualche parola...
    ci vorrebbero appunto più mezzi di comunicazione improntati al sardo come supporto.

    riguardo all'ortografia, arricardu accennava a Lepori... in effetti riguardo alla questione ortografica qual'è il punto della situazione?

    Ad esempio a me affascina molto l'utilizzo di "Tuirhi, Paurhi, fuedhai, brebhei..." la differenza dal'ortografia italiana è netta.

 

 
Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12

Discussioni Simili

  1. PDL sul riconoscimento della lingua sarda
    Di Enrico1987 nel forum Prima Repubblica di POL
    Risposte: 148
    Ultimo Messaggio: 16-05-06, 14:26
  2. Risposte: 8
    Ultimo Messaggio: 05-05-04, 12:45
  3. Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 04-05-04, 15:36
  4. uso moderno della lingua sarda
    Di Perdu nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 13-04-03, 13:33

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito