Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12
Risultati da 11 a 13 di 13

Discussione: Cunei

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Pensiero, che' a'n ghee ninsun "codice"!! A gho dee dal cunei a chelo' per al faat ch'l'e semper le' a scanslerom!!!

"Nesso"?? A ghe bisegn d'un "nesso"? Me a'm cherdiva c'a samm che' a ciacarer, quel c'a't viin in meint, in d'la nostra lengua.....

E in cal chees che' un nesso al ghee...... i cunei.

VIVA la PADANIA!! Chiomara

allevatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    6
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Originally posted by Chiomara
    Asby!!! mo te' e't see tott!! A suun che' a baca averta!!

bagain = cosino

aiaun = aglione, fatto con aglio schiacciato e tritato, rosmarino, sale e pepe

pandor = pomodoro

cichin = piccolino

In do a suun me................... = Dove sto io sono dappertutto, piccolini, selvatici e scommetto che sono anche buoni, ma qui non si mangiano......cosi' mi devo tenere la voglia.
    Thanks for the explanation, a' g'ho la fortüna d'esàr nasìt in riaa al Po (la rive droite a'l dirèss Giuaan Brera), pö d'averagh avì 'na nona Parm'sana e giüna de Bresa, son cresùo in mexo ai Veronesi e sun 'ndàt a scöla a Mantua. A' sun propi an bastardo Padano!
    At voulei d'mandar 'na roba, cum'ela che a Mod'na as dis "pandor" e mia "tomati" cumpaign di Parm'san?

Chiomara
    Ospite

Predefinito

Mo dabaun..... qui ed Perma i disen tomati!!?? Mai sintii!! Cum i spagnoo e i ingles!!? Mo demm te'!! La rasaun me a'n la so menga, mo s't'e'gh peins bein, tott al citee, anch si eren asvein, al chersiven sredi, a'n gheren menga al machini, al treno e tott i se spusteven cum inco. Sol i sgnor i given i cavai e al carosi, i puvrett i steven a ca', o i feven di viaz curt, a pee, ogni mort ed pepa, e acse' i's mantgniven i so mod ed diir, ed parler. E a's pol deer che a Perma i gh'an avu di suldee ingles o spagnoo quand in rivee i pandor e i an imparee al nam da lor.

Cun tott c'al beli noni le' ch' e't ghee, al to sanghev al deev eser verd, pio' Padan d'acse' a's moor!!

Pagina 2 di 2 PrimaPrima 12

Chi Ha Letto Questa Discussione negli Ultimi 365 Giorni: 0

Permessi di Scrittura

• Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito