Pagina 2 di 3 PrimaPrima 123 UltimaUltima
Risultati da 11 a 20 di 24

Discussione: Salud a tucc!

  1. #11
    email non funzionante
    Data Registrazione
    05 Mar 2002
    Località
    Per non lottare ci saranno sempre moltissimi pretesti in ogni circostanza, ma mai in ogni circostanza e in ogni epoca si potrà avere la libertà senza la lotta!
    Messaggi
    12,320
     Likes dati
    0
     Like avuti
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    PULENTA E GALENA FREGIA

    Pulènta e galèna frègia e un fantasma in söe la veranda

    barbèra cumé petròli e anca la löena me paar che sbànda...

    cadrèga che fa frecàss e bùca vèrta che diis nagòtt

    dumá la radio sgaffigna l'aria e i pensee fànn un gran casòtt...

    L'è mea vèra che nel silenzio dorma dumá la malincunìa

    l'è mea vèra che un tuscanèll l'è mea bòn de fa una puesìa

    in questa stanza senza urelògg, bàla la fata bàla la stria

    in questu siit senza la lüüs... che diis tucoos l'è dumá l'umbrìa...


    RIT. E scùlta el veent che pìca la pòrta

    cun in cràpa una nìgula e in bràsc una sporta

    el diis che g'ha deent un bel regàal

    me sa che l'è el sòlito tempuraal...

    E scùlta i spiriti e scùlta i fulètt

    che rampèghen söel müür e sòlten föe del cassètt

    g'hann söe i vestii de quand sèri penènn

    i ne vànn e i ne vègnen cun't el büceer del vènn...





    E la candela la sta mai ferma e la se möev cum'è la memoria

    anca el ràgn söe la balaustra ricàma el quadru de la sua storia

    la ragnatela di mè pensee la ciàpa tütt quèll che ruva scià

    ma tanti voolt la g'ha troppi böcc e l'è tuta de rammendà...


    La finestra la sbàtt i all, ma la sà che po' mea nà via

    e i stèll g'hann la facia lüstra cumè i öcc de la nustalgìa

    in questa stanza senza nissöen, vàrdi luntàn e se vedi in facia

    in questa stanza de un òltru teemp, i mè fantasmi i làssen la traccia...


    RIT. E scùlta el veent che pìca la pòrta

    cun in cràpa una nìgula e in bràsc una sporta

    el diis che g'ha deent un bel regàal

    me sa che l'è el sòlito tempuraal...

    E scùlta i spiriti e scùlta i fulètt

    che rampèghen söel müür e sòlten föe del cassètt

    g'hann söe i vestii de quand sèri penènn

    i ne vànn e i ne vègnen cun't el büceer del vènn...

  2. #12
    Tradizion semper Viv !
    Data Registrazione
    24 Jan 2003
    Località
    INSUBRIA
    Messaggi
    533
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Ma che bell che l'è !


    FOEMM E PRUFOEMM
    Föemm e pruföemm deent in de la stànza
    söel bancòn la butèglia la danza
    cumé ràtt in de la nòcc ciàpum scià quèll che avanza
    büceer cumé öcc senza speranza...
    Quèll là cul lecca lecca el fasèva el legiunàri
    el parla de par lüü e cui Saant del calendàri
    füma i Naziunaaj e diis che va mai in lècc
    per pagüra di ricòrdi che ghe sòlten föe del spècc
    Föemm e pruföemm
    Föemm e pruföemm
    Quai vöen prèma de beev el fà el segnu de la cruus
    quai vöen stravàcca tütt e bestèma a bassa vuus
    i tètt de la barista hann scrivüü fin tropp 'ì stòri
    caramèll e totocalcio e giugaduu cun scià el sètt d'ori
    Föemm e pruföemm deent in de la stànza
    söel bancòn la butèglia la danza
    cumé ràtt in de la nòcc ciàpum scià quèll che avanza
    büceer cumé öcc senza speranza...
    Giacumènn giachètta a quadri innaanz e indree del
    gabinett
    Mariu Mosca el paar che noda in di pàgin di Gazzètt
    giurnaad giammò sciüsciàa, fiaschi senza fuund
    radiulèna cul catàrr che scarcàja e cerca i uund
    Föemm e pruföemm
    Föemm e pruföemm
    Tugnèn l'ha faa la guèra scundüü in una cantèna
    l'Orzowei l'è naa in Francia e l'ha spusaa 'na marucchèna
    se vàrda un poo el suffìtt, se vàrda un poo i piastrèll
    ma quaand passa la barìsta... se vàrda sempru quèll...

  3. #13
    Ospite

    Predefinito

    Già... ma chissà perchè quando faccio ascoltare queste canzoni di solito mi chiedono se non c'è altro tipo Giggggi D'Alessio o Pino Ddddaniele....

  4. #14
    Tradizion semper Viv !
    Data Registrazione
    24 Jan 2003
    Località
    INSUBRIA
    Messaggi
    533
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In origine postato da Capitan Kurlash
    Già... ma chissà perchè quando faccio ascoltare queste canzoni di solito mi chiedono se non c'è altro tipo Giggggi D'Alessio o Pino Ddddaniele....

    Perchè capissen nagott !
    Il Davide canta in brianzolo perchè è la sua lingua, è la sua terra e non gliene frega nulla di quello che dicono gli altri.
    Poi le sue canzoni hanno successo un pò ovunque, e a lui questo basta.
    Gli piace stare in mezzo alla gente, scherzare, ballare, e parlare con tutti: è uno semplice........ mica come gli altri !!!!

  5. #15
    Ospite

    Predefinito

    Già, ma quante poche persone esistono in grado di capirlo...

  6. #16
    Tradizion semper Viv !
    Data Registrazione
    24 Jan 2003
    Località
    INSUBRIA
    Messaggi
    533
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In origine postato da Capitan Kurlash
    Già, ma quante poche persone esistono in grado di capirlo...

    Da quello che ho potuto vedere al suo concerto all'Alcatraz a Milano, tante, tantissime: bambini, anziani, giovani, meno giovani.
    Tutti appassionati di Davide e della sua musica.
    Certo è che quei pochi che dicono che la sua musica è dialettale e perciò non è paragonabile a quella italiana, denotano una grave ignoranza in campo musicale, ed una altissima chiusura mentale.
    Il Davide sperimenta sempre nuove sonorità, nuovi colori, e non si stanca mai di cambiare, ma sempre in lingua.
    Questo perchè ha visto che è una carta vincente, un jolli in più da giocarsi ovunque: anche in Puglia lo apprezzano anche se non capiscono cosa dicono le sue canzoni !
    gli piace la musica, il suo modo d'essere.
    Per questo e per tante altre cose il Davide è GRANDIOSO !!!

  7. #17
    Tradizion semper Viv !
    Data Registrazione
    24 Jan 2003
    Località
    INSUBRIA
    Messaggi
    533
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito


  8. #18
    Tradizion semper Viv !
    Data Registrazione
    24 Jan 2003
    Località
    INSUBRIA
    Messaggi
    533
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Vandesfroos, francamente ...

    In origine postato da Beli Mawyr
    Un "personaggio" deludente per una musica di m***a (eh sì, I've changed my mind )
    per il solo fatto che non è leghista ?
    sei tu quello deludente !!!
    a mè piace la sua musica e Davide è un grande !

  9. #19
    email non funzionante
    Data Registrazione
    05 Mar 2002
    Località
    Per non lottare ci saranno sempre moltissimi pretesti in ogni circostanza, ma mai in ogni circostanza e in ogni epoca si potrà avere la libertà senza la lotta!
    Messaggi
    12,320
     Likes dati
    0
     Like avuti
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    bè artisticamente non si discute, certo ultimamente ha avuto delle uscite parecchio infelici a livello di dichiarazioni. Come al solito sarebbe bene che i cantanti cantassero e i musicisti suonassero. Quando parlano, specie una volta ottenuto il successo, a volte si giocano la loro credibilità....

  10. #20
    Tradizion semper Viv !
    Data Registrazione
    24 Jan 2003
    Località
    INSUBRIA
    Messaggi
    533
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In origine postato da Nanths
    bè artisticamente non si discute, certo ultimamente ha avuto delle uscite parecchio infelici a livello di dichiarazioni. Come al solito sarebbe bene che i cantanti cantassero e i musicisti suonassero. Quando parlano, specie una volta ottenuto il successo, a volte si giocano la loro credibilità....

    e per questo bisogna mettere in discussione tutta la sua musica, il suo repertorio e soprattutto il significato profondo di alcune delle sue canzoni ?
    Francamente io non me la sento di giudicare tutto quello che fa Davide.
    Ha avuto delle uscite infelici e di certo ne pagherà le conseguenze.
    Ma la musica per favore lasciamola stare, perchè è veramente grande !!!

 

 
Pagina 2 di 3 PrimaPrima 123 UltimaUltima

Chi Ha Letto Questa Discussione negli Ultimi 365 Giorni: 0

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito