Pagina 17 di 21 PrimaPrima ... 7161718 ... UltimaUltima
Risultati da 161 a 170 di 207

Discussione: Saludos

Tornata!
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

In Origine postato da sosunturzos
    Prendo atto della distrazione, ma non ritiro l'appunto, che non ho fatto col fine di sottolineare un errore da parte tua (sapessi quanti errori mi capitano sotto gli occhi leggendo chi scrive in sardo in questo forum!), ma perché ogni tanto mi verrebbe il desiderio di aiutare, senza che nessuno si debba offendere, ad uniformare il modo di scrivere in sardo.

Per il resto, hai sempre la <mia simpatia.
    Grazie Sosunturzos. Cmq, e questo lo dico a tutti, se noti qualche imperfezione non esitare a dirmelo, io non mi offendo. Ammetto di non saper scrivere correttamente la mia lingua. Ricambio la simpatia.

Forumista assiduo
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito ...

Narali chi la finet de iscriere in cussa manera! Ma ite l'hat a parrer...de esser prus sardu o prus a prestu prus "fine", prus "literadu"?

E narali puru chi la finet de imbiare sa zente a sos fora (ite feu!) inue sun sos ainos a cumandare!
    ..vene torratu..ya tìinne achitat ora!..ma itte isi achenne?...bannitanne???
    ..e da ser toratu masetu!!!

Forumista assiduo
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

ajò, Cristianu, ti torro grassias pro sa birredda, ma da unu pagu 'e tempus ses finas tue chi mi faghes arrennegare!

..durche che mele!!!

unu in mesu de millionis
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

... ogni tanto mi verrebbe il desiderio di aiutare, senza che nessuno si debba offendere, ad uniformare il modo di scrivere in sardo ...
    Su fatu est ca (po mala sorti tua) tui no tenis sa cumpetèntzia po imparai nudda a nemus ... duncas, bai e crocadì!
    E arragodadì puru ca depis ancora donai spiegatzioni de is tontesas chi as nau.

a si biri
    su stori

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

In Origine postato da su stori
    Su fatu est ca (po mala sorti tua) tui no tenis sa cumpetèntzia po imparai nudda a nemus ... duncas, bai e crocadì!

a si biri
    su stori
    Tenzo resone deo. Tue no ischis cal'est sa cumpetentzia chi tenzo deo e ti asseguro chi (pro mala sorte tua) cun megus ti dias iscorrare male. Ma tenes una fortuna : chi deo no ti connosco, nun me te so inculato mai , e no mind'affutit nudda de mi ponner a fagher garas cun tegus o a dare ispricos a tie!

unu in mesu de millionis
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Tenzo resone deo ..
    Eiei! Custa fràsia narat totu de su chi ses ... e su chi abarrat est un'òmini cumplessau ca narat cosa chi, a part'i agò, no arrannescit mancu a si spiegai a issu atotu ... toca ... bai e torradì a crocai!
    Candu m'as a biti' arraxonamentus sèrius asuba de cussa catzada de "su logudoresu ùnicu sardu possibili", insandus ap'a podi cambiai bidea de su chi ses ..

adiosu
    su stori

Forumista assiduo
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

a si biri
    su stori
    ..pesso chi ses esageranne
    adiosu

unu in mesu de millionis
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

In Origine postato da juanna maria
    ..pesso chi ses esageranne ..
    Tui ses "esageranne"!! De custas partis ci at unu scuilibrau chi si creit meda e chi, donniota chi aberit 'uca (o movit is didus asuba e is butonis de su computer), no arrannescit a fai atru chi spraxi e pistincai intzurtas a dònnia parti.
    Custu crabu, a ch'est un intelletuali, ma me innoi at amostau de ndi cumprendi pagu de "arraxonai" e di essi bisongiosu sceti de cura psichiàtrica.
    Deu seu "esageranne"?! O MariJuana ... pensanci ancora pagu pagu, aranti de nai cosa frassa

adiosu
    su stori

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Tui ses "esageranne"!! De custas partis ci at unu scuilibrau chi si creit meda e chi, donniota chi aberit 'uca (o movit is didus asuba e is butonis de su computer), no arrannescit a fai atru chi spraxi e pistincai intzurtas a dònnia parti.
    Custu crabu, a ch'est un intelletuali, ma me innoi at amostau de ndi cumprendi pagu de "arraxonai" e di essi bisongiosu sceti de cura psichiàtrica.
    Deu seu "esageranne"?! O MariJuana ... pensanci ancora pagu pagu, aranti de nai cosa frassa

adiosu
    su stori
    Si deo tenzo o no bisonzu de curas "psichiatrigas", pro malasorte tua, o si so o nono "complessadu", no has a esser né tue né chentumiza mezus de te chi mi lu poden narrer. E pois han a esser fatos mios: hat a cherrer narrer chi bi sun curas possibiles pro me.

Ma a tie no ti curat nisciunu, tue ses perdidu, coglioncello, no si podet fagher nudda. Tando bessimiche dae mesu 'e pes e fugliadiche in calchi putu.

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Si deo tenzo o no bisonzu de curas "psichiatrigas", pro malasorte tua, o si so o nono "complessadu", no has a esser né tue né chentumiza mezus de te chi mi lu poden narrer. E pois han a esser fatos mios: hat a cherrer narrer chi bi sun curas possibiles pro me.

Ma a tie no ti curat nisciunu, tue ses perdidu, coglioncello, no si podet fagher nudda. Tando bessimiche dae mesu 'e pes e fugliadiche in calchi putu.
    E no mi nerzes chi donzi 'olta chi aberzo bucca bos frastimo. No est beru, e tue l'ischis bene. Pro me tue no esistiias, no t'hapo mai torradu risposta peruna, no t'hapo chircadu mai. Ses tue chi ses chircande rogna!!!

Bae in ora mala e ancu mai ti torres a biere!

Pagina 17 di 21 PrimaPrima ... 7161718 ... UltimaUltima