bellu meda, perou podianta puru imperai sa gràfia sarda![]()

Originally posted by ARROGALLA
bellu meda, perou podianta puru imperai sa gràfia sarda![]()
iscusa, ma cale est ?

sa ki umperat sa mayoria de sa genti ki scrit in custu forum....Originally posted by Lutzianu
iscusa, ma cale est ?
http://www.comitau.org//Mangaras/grafia/index.php
http://www.comitau.org//Mangaras/gra...arda_e_IPA.pdf

assora est sa grafia de custu forum, o menzus sa grafia de lepori.Originally posted by Perdu
sa ki umperat sa mayoria de sa genti ki scrit in custu forum....
http://www.comitau.org//Mangaras/grafia/index.php
http://www.comitau.org//Mangaras/gra...arda_e_IPA.pdf
non sa "grafia sarda".

in sardinnya su sardu du scrint a grafia italiana (unu pagu trassada calincuna borta) e a grafia ki nosu d'eus nau, sarda, ca est s'ùnigu nasça e studiada po su sardu sceti.Originally posted by Lutzianu
assora est sa grafia de custu forum, o menzus sa grafia de lepori.
non sa "grafia sarda".
totu is ki da umperant da nant grafia sarda.....no est sa grafia de su forum ca da umperat unu muntoni de genti a foras de su forum puru, e no est sa grafia de lèpori ca no da umperat issu sceti, issu d'at studiada sceti....![]()
sa ki da naraus grafia sarda est s'ùnigu sistema ortogràfigu cumpriu ki sa genti est sçoberendi ca est simpri, modernu e bonu po su sardu sceti.

tando s'attera est grafia corsa o ispagnola antzis orroba e 'ispagna!!!!( in bidda si narat pro una cosa lezza)Originally posted by Perdu
in sardinnya su sardu du scrint a grafia italiana (unu pagu trassada calincuna borta) e a grafia ki nosu d'eus nau, sarda, ca est s'ùnigu nasça e studiada po su sardu sceti.
totu is ki da umperant da nant grafia sarda.....no est sa grafia de su forum ca da umperat unu muntoni de genti a foras de su forum puru, e no est sa grafia de lèpori ca no da umperat issu sceti, issu d'at studiada sceti....![]()
sa ki da naraus grafia sarda est s'ùnigu sistema ortogràfigu cumpriu ki sa genti est sçoberendi ca est simpri, modernu e bonu po su sardu sceti.
passentzia....
passentzia pro totu cussos poetas logudoresos...
s'iscuros de issos si d'iant ischipiu chi no fiant poetande in grafia sarda
![]()

il tuo atteggiamento è così infantile, non sai affrontare un discorso seriamente?Originally posted by Lutzianu
tando s'attera est grafia corsa o ispagnola antzis orroba e 'ispagna!!!!( in bidda si narat pro una cosa lezza)
passentzia....
passentzia pro totu cussos poetas logudoresos...
s'iscuros de issos si d'iant ischipiu chi no fiant poetande in grafia sarda
![]()
evidentemente no, perchè te ne mancano i mezzi......salvati....![]()

Originally posted by Perdu
il tuo atteggiamento è così infantile, non sai affrontare un discorso seriamente?
evidentemente no, perchè te ne mancano i mezzi......salvati....![]()
senti pietro, avevi detto che non mi rivolgevi più la parola ( a proposito di infantilità): rispetta chi ha delle idee diverse dalle tue e finiscila di fare apologia del tuo pensiero: io rispetto la vostra proposta di grafia ma ci vuole onestà nel dire che non è stata accettata da tutti. punto e basta.
e sai perchè?
perchè se si spaccia l'argento per oro finisce che diventa bronzo e non lo vuole nessuno.
tenidi contu.

infatti non avevo più intenzione di rivolgerti la parola, ma mi sono visto costretto dal momento che ti sei messo a parlare a sproposito del nostro sistema ortografico, lamentandoti addirittura del nome che la gente gli ha dato....ma dai.....ma è modo di affrontare una discussione??? bhoooOriginally posted by Lutzianu
senti pietro, avevi detto che non mi rivolgevi più la parola ( a proposito di infantilità): rispetta chi ha delle idee diverse dalle tue e finiscila di fare apologia del tuo pensiero: io rispetto la vostra proposta di grafia ma ci vuole onestà nel dire che non è stata accettata da tutti. punto e basta.
e sai perchè?
perchè se si spaccia l'argento per oro finisce che diventa bronzo e non lo vuole nessuno.
tenidi contu.
dimmi dove ho mai detto che il nostro sistema è accettato da tutti, mai detta una corbelleria simile!!! in democrazia il 100% dei consensi non esiste.....![]()
io rispetto le idee di tutti, infatti dialogo con tutti, tu invece cerchi sempre di criticare gli altri, senza però portare nessuna proposta o controproposta.
con questo ho davvero finito.......