ma vois ma ostu l'azes custu gattu agreste?..jeo nono!...lassatelu in pasu si nono credet abberu chi no los mannicamus....


ma vois ma ostu l'azes custu gattu agreste?..jeo nono!...lassatelu in pasu si nono credet abberu chi no los mannicamus....


In Origine postato da Antoneddu
Sta benissimo, la Regione gli passa un sussidio di 20,00 € al giorno con il quali si compra quello che desidera, naturalmente deve essere parsimonioso.
20 neuros non sono pacas...tantu pro mannicare annat a cazziare...su restu est pro cumbitare...canno pennet a bidda![]()


In Origine postato da Antoneddu
Jei pagu saboriu su pisitu!
Boi mottu su merì prima e lassau sciutai in zu sereu, sa di accou si coidi.
Ma e saboriu mraxai puru.
ma, a pustis 'e dd'hai appiccau po sciutai a su serenu totu su notti, no 'nci ddu ghettais me' in d'unu amesturu de aqua e binu biancu (o axedu) po si cunfettai unu pagu ainantis 'e ddu fai a arrogus e a 'nci ddu ghettai ainturu 'e sa sartaina in cumpangia de oliri ermau, una pariga 'e concas 'e allu, tzippiri, unu spudixeddu 'e binu biancu ...?
De su mraxani no dd'hapu intendiu mai, scidìa ca ddu scroxànt e teniant sa peddi ...
Po Juannica:
no ti pighis pentzamentu, ca seus brullendi ... nosaterus puru seus amantiosus meda de sa Natura ... arratz''e cosa bella ...![]()


A Catalunya també existeix un gat similar, el gat salvatge o fer, Felis silvestris, ( a Euskal Herria, Katu-manu), en perill d'extinció, sobretot per barrejar-se amb el gat domèstic.
A Catalunya, per exemple, viu preferentment en zones amb una densitat de població humana inferior als 25 hab./km2. En els darrers anys ha experimentat una certa recuperació a casa nostra i se'l troba en la meitat del territori del Principat. Viu a tot el Pirineu i Pre-Pirineu, fins a les Alberes, la Garrotxa, el nord del Berguedà, el Solsonès i la Noguera. També és present a la zona dels Ports de Tortosa i Besseit, on és menys abundant. Presenta nuclis isolats a les muntanyes de Prades i del Montsant.
![]()
Lluita per la Natura!


In Origine postato da Països Catalans
A Catalunya també existeix un gat similar, el gat salvatge o fer, Felis silvestris, ( a Euskal Herria, Katu-manu), en perill d'extinció, sobretot per barrejar-se amb el gat domèstic.
A Catalunya, per exemple, viu preferentment en zones amb una densitat de població humana inferior als 25 hab./km2. En els darrers anys ha experimentat una certa recuperació a casa nostra i se'l troba en la meitat del territori del Principat. Viu a tot el Pirineu i Pre-Pirineu, fins a les Alberes, la Garrotxa, el nord del Berguedà, el Solsonès i la Noguera. També és present a la zona dels Ports de Tortosa i Besseit, on és menys abundant. Presenta nuclis isolats a les muntanyes de Prades i del Montsant.
![]()
Lluita per la Natura!
katu -manu...es muy bonito!...hola Pais...todo bien?...perdona si non te contesto...estas dias...
un salud....desde italy...![]()


In Origine postato da PERANTONI
ma, a pustis 'e dd'hai appiccau po sciutai a su serenu totu su Po Juannica:
no ti pighis pentzamentu, ca seus brullendi ... nosaterus puru seus amantiosus meda de sa Natura ... arratz''e cosa bella ...![]()
![]()
...ma pisitu li nazes in campidanu?


Accidenti che stomaco e soprattutto che "fegato" che devi avere per mangiare similli e gentili bestioleIn Origine postato da Antoneddu
E' anche suculento!![]()
Non ci posso credere![]()


Bievenido, que se passa en Cataluna?In Origine postato da Països Catalans
A Catalunya també existeix un gat similar, el gat salvatge o fer, Felis silvestris, ( a Euskal Herria, Katu-manu), en perill d'extinció, sobretot per barrejar-se amb el gat domèstic.
A Catalunya, per exemple, viu preferentment en zones amb una densitat de població humana inferior als 25 hab./km2. En els darrers anys ha experimentat una certa recuperació a casa nostra i se'l troba en la meitat del territori del Principat. Viu a tot el Pirineu i Pre-Pirineu, fins a les Alberes, la Garrotxa, el nord del Berguedà, el Solsonès i la Noguera. També és present a la zona dels Ports de Tortosa i Besseit, on és menys abundant. Presenta nuclis isolats a les muntanyes de Prades i del Montsant.
![]()
Lluita per la Natura!
ARRIBA LA NATURALEZA
![]()
![]()


Mraxai puru e saboriu, boi scippiu fai.In Origine postato da PERANTONI
ma, a pustis 'e dd'hai appiccau po sciutai a su serenu totu su notti, no 'nci ddu ghettais me' in d'unu amesturu de aqua e binu biancu (o axedu) po si cunfettai unu pagu ainantis 'e ddu fai a arrogus e a 'nci ddu ghettai ainturu 'e sa sartaina in cumpangia de oliri ermau, una pariga 'e concas 'e allu, tzippiri, unu spudixeddu 'e binu biancu ...?
De su mraxani no dd'hapu intendiu mai, scidìa ca ddu scroxànt e teniant sa peddi ...
Po Juannica:
no ti pighis pentzamentu, ca seus brullendi ... nosaterus puru seus amantiosus meda de sa Natura ... arratz''e cosa bella ...![]()
In bidda puru su pisitu da fainti aici, po mellu nai du fenta.
Oramai no ndi papa pru nisciunusu.


appo dimannatu a una femina antica...e atta nattu chi si los mannicaina...e chi a pustis sa pedde ala isterriana in sa janna...
beh!...non isco ma jeo...chi non mannico ne caddos ne eras...sa cosa non mi est piaghiata...ma voris tanno anticamente b'inne ait metta