Pagina 3 di 8 PrimaPrima ... 234 ... UltimaUltima
Risultati da 21 a 30 di 77

Discussione: Il gatto selvatico

  1. #21
    Notturno tra fresche abetaie
    Data Registrazione
    08 Jul 2005
    Località
    Mediterraneo. M'atteggio indomito e silenzioso tra scintillanti filari di pioggia glaciale
    Messaggi
    640
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Non solo gatto

    Permettete che vi gufi un pò il tread ?


    GU GU

  2. #22
    Difensore della NATURA
    Data Registrazione
    14 Apr 2005
    Località
    Italia ed ovunque vi siano oceani puliti e lussureggianti foreste tropicali. NO al cemento
    Messaggi
    227
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Non solo gatto

    [QUOTE]In Origine postato da Gufo Reale
    [B]Permettete che vi gufi un pò il tread ?


    Bello questo gufaccio
    Senz'altro per la difesa dei rapaci notturni

  3. #23
    w i punkillonis
    Data Registrazione
    29 Mar 2004
    Messaggi
    3,916
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Il gatto selvatico

    In Origine postato da PERANTONI
    ma, a pustis 'e dd'hai appiccau po sciutai a su serenu totu su notti, no 'nci ddu ghettais me' in d'unu amesturu de aqua e binu biancu (o axedu) po si cunfettai unu pagu ainantis 'e ddu fai a arrogus e a 'nci ddu ghettai ainturu 'e sa sartaina in cumpangia de oliri ermau, una pariga 'e concas 'e allu, tzippiri, unu spudixeddu 'e binu biancu ...?
    De su mraxani no dd'hapu intendiu mai, scidìa ca ddu scroxànt e teniant sa peddi ...


    Po Juannica:

    no ti pighis pentzamentu, ca seus brullendi ... nosaterus puru seus amantiosus meda de sa Natura ... arratz''e cosa bella ...
    abbaida deo appo provau a mi mandigare unu marzane una borta: est pudidu a bentu!!! e custu fiat unu chi pappaiat solu murta e atteras prantas, fiat vegetarianu (a mala ozza) ca fiat unu marzane chi biviat accanta a su mare.

    fiat pudidu a bentu e sa petza non faiat, e torro a narrer chi cuddu fiat unu marzane vegetarianu.... tando unu pagu 'e nuscu ddu teniat. ma pitichededdos si dos pappais ? o mannos puru ?

  4. #24
    Forumista
    Data Registrazione
    23 Oct 2009
    Messaggi
    569
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Il gatto selvatico

    In Origine postato da Lutzianu
    abbaida deo appo provau a mi mandigare unu marzane una borta: est pudidu a bentu!!! e custu fiat unu chi pappaiat solu murta e atteras prantas, fiat vegetarianu (a mala ozza) ca fiat unu marzane chi biviat accanta a su mare.

    fiat pudidu a bentu e sa petza non faiat, e torro a narrer chi cuddu fiat unu marzane vegetarianu.... tando unu pagu 'e nuscu ddu teniat. ma pitichededdos si dos pappais ? o mannos puru ?

    Est Antoneddu su cunniscidori de sa petza 'e margiani:

    In Origine postato da Antoneddu

    "Ma e saboriu mraxai puru. "

    Issu nàrat ca nanca est saboriu ... deu de petza de margiani, po ti nai sa beridadi, no 'nd'hapu mai tastau ... Faisì su prexei Antoneddu, torrasì sceda in ora 'e àsiu, si no t'est de istrobu ...

    Salludi

  5. #25
    w i punkillonis
    Data Registrazione
    29 Mar 2004
    Messaggi
    3,916
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Il gatto selvatico

    In Origine postato da PERANTONI
    Est Antoneddu su cunniscidori de sa petza 'e margiani:

    In Origine postato da Antoneddu

    "Ma e saboriu mraxai puru. "

    Issu nàrat ca nanca est saboriu ... deu de petza de margiani, po ti nai sa beridadi, no 'nd'hapu mai tastau ... Faisì su prexei Antoneddu, torrasì sceda in ora 'e àsiu, si no t'est de istrobu ...
    Salludi
    Tando movidinde Antoneddu ca seo morinde 'e famene.

    cumintzo a samunare su sazzu.

  6. #26
    Consurta Comunista Sarda
    Data Registrazione
    05 Jun 2002
    Località
    SARDINNA
    Messaggi
    3,749
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Ma inoke de totus bos mandicates?? Marjanes, Gattos, Canes (Perdu.. ), Cadiras, mesas ... ja at esser cosa vona a bos cumbitare a un'ispuntinu..
    CCS - SNI

  7. #27
    Forumista assiduo
    Data Registrazione
    20 May 2009
    Messaggi
    7,923
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    In Origine postato da gherrianu
    Ma inoke de totus bos mandicates?? Marjanes, Gattos, Canes (Perdu.. ), Cadiras, mesas ... ja at esser cosa vona a bos cumbitare a un'ispuntinu..



    ...iscrieti sos numenes...!prima chi si mannikene a tie!

  8. #28
    Morigadori
    Data Registrazione
    24 Mar 2002
    Località
    Sardinnya
    Messaggi
    1,173
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Il gatto selvatico

    In Origine postato da Lutzianu
    Tando movidinde Antoneddu ca seo morinde 'e famene.

    cumintzo a samunare su sazzu.
    Jeo no d'apo mai cottu a marzane, d'apo petzi mandigau e ti potzo narrer ca es bonu.
    Isco ca appoi iscorzau kere lassau una notte in su serenu e appoi insaboriu.
    E kere mortu in su tempus sou, comente e su mascu de sas erbeghes e su crabu.

    Samunadu su sazu, ki no coghimus a marzane podimus seper cogher prokedos, anzones, o crabitos.
    prepara s'arresorza ca nde pulimus calicunu!

  9. #29
    w i punkillonis
    Data Registrazione
    29 Mar 2004
    Messaggi
    3,916
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Il gatto selvatico

    In Origine postato da Antoneddu
    Jeo no d'apo mai cottu a marzane, d'apo petzi mandigau e ti potzo narrer ca es bonu.
    Isco ca appoi iscorzau kere lassau una notte in su serenu e appoi insaboriu.
    E kere mortu in su tempus sou, comente e su mascu de sas erbeghes e su crabu.

    Samunadu su sazu, ki no coghimus a marzane podimus seper cogher prokedos, anzones, o crabitos.
    prepara s'arresorza ca nde pulimus calicunu!
    gratzias meda, comuncas deo apo fattu propriu diaisi, fortzis appo isbagliau su tempus. cando si coghet ? in sierru ?
    o fortzis fiat in amore... su attu itotu cando est in amore non si pappat ca tenet sabore malu.

    bonu pranzu.

  10. #30
    Registered User
    Data Registrazione
    22 May 2005
    Località
    Barcelona
    Messaggi
    112
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Bievenido, que se passa en Cataluna?
    A Rain Forest,

    A Catalunya, la situació de la natura no és gens bona. Tot i els Parcs Naturals, PEIN, etc., pràcticament ja no hi ha zones verges al territori. El creixement urbanístic, tan a la costa com a la muntanya (els Pirineus estan en perill), la construcció de carreteres, camps de golf, TAV, línies elèctriques, parcs eòlic, etc. fan que els Països Catalans estiguin perdents aquell atractiu misteriós que envoltava la nostra terra.

    Tot i això, som un país muntanyós, on encara queden espais increïbles on veure el Trencalòs, la llúdriga, el voltor.... però cada cop estan més amenaçats!

 

 
Pagina 3 di 8 PrimaPrima ... 234 ... UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. Breve elogio dell'Uomo Selvatico
    Di vanni fucci nel forum Esoterismo e Tradizione
    Risposte: 14
    Ultimo Messaggio: 29-03-21, 17:41
  2. Due uccelli ed un gatto nero contro un gatto bianco
    Di il diavoletto di Choruǧ nel forum Fondoscala
    Risposte: 10
    Ultimo Messaggio: 15-10-13, 09:18
  3. Il dizionario dell'omo selvatico di Papini
    Di Strapaesano nel forum Destra Radicale
    Risposte: 8
    Ultimo Messaggio: 11-03-10, 23:18
  4. Il gatto selvatico
    Di Rain Forest nel forum ZooPOL
    Risposte: 8
    Ultimo Messaggio: 23-01-06, 15:52
  5. Il gatto selvatico
    Di Rain Forest nel forum Destra Radicale
    Risposte: 11
    Ultimo Messaggio: 08-08-05, 11:29

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito