Giusè, fammi sapere cosa ne pensi e se t'interessa il progetto relativo al Dizionario Multistrato (ti ho mandato un e-mail).

Giusè, fammi sapere cosa ne pensi e se t'interessa il progetto relativo al Dizionario Multistrato (ti ho mandato un e-mail).

Dolvè, a pitzu de custa cosa de Maxia pentzo chi in sa lista de sa limba depimos fintzas fagher una bibbliugrafia cun coXXXXes.
e in generale puru.....
mancat mi paret...
ite nde penztas ?
L

Interessante! ma la mail non l'ho ricevuta! ho visto solo il pvt.Originariamente Scritto da Doloverre
Su Templare

Ite keres narrer ? Ki devimos azunghere un'ateru campu a su db cun sos numenes de sos liberos ki semus impitande ?Originariamente Scritto da Lutzianu

non penzto chi andet bene diasi: cherio narrare de fagher unu file de iscrittura cun totu sos titulos e sos riferimentos, e puitte nono, dividiu pro argomentu.Originariamente Scritto da Doloverre
diasi si ponimos in sa matessi carrela totu cantos...
L

po narrer tue dhu tenes :
Mattone - Tangheroni , gli statuti sassaresi, Edes, 1983 ??
e
Manichedda P. Il condaghes di Santa chiara, S'alvure, 1983 ?
e Atzori M Teres: glossatio di sardo antico, Modena, Stem, 1983?
Salude
L

Appo cumpresu, tando faghimos unu menù (home page) e ponimos sa 'oghe "Bibliografia" e igue donzunu azunghe sos numenes de sos testos impitados in sa kirca.
Lunis lu fatto.
ok ?

po doloverre : e mi dhu preguntas andat bene a milli!!!!
pro su sorradilesu:
la > parte dei linguisti dicono che è composto da 2 parti:
Sorra > Altopiano altura, dall accadico surrum> esaltare
e l'altra che deriva sempre dall accadico apsu > acqua profonda.
e in effetti è un su un altipiano che domina l'acqua (del tirso prima del omodeo oggi)
come lo stesso sorabile/sorrabile nel territoria di fonni.
prima che ci fossse l'omodeo c'era le rapide del tirso di là essendo un punto in cui confluiva in maniera violenta.
tu dovresti chiedere notizie sulla conformazione del territorio prima di Omodeo.
io sono d'accordo sulla seconda parte ossia adile, ma su sorr- nnon tanto, non so non mi convince.
bisognerebbe scoprire se ha qualche partentela con serri, soddì e sedilo..
Salude
L

.

Sor adiles (i recinti per i capretti)
l'appo leadu da s'Atlante Sardu ...![]()
Originariamente Scritto da Lutzianu