non credo sia la soluzione migliore .io ho scritto che per me se scrivono in qualsisasi sardo va bene comunqueOriginariamente Scritto da repubricanu

non credo sia la soluzione migliore .io ho scritto che per me se scrivono in qualsisasi sardo va bene comunqueOriginariamente Scritto da repubricanu
sa libertade de tottusu !

Si ma il problema è sempre quello in tema lingua, ci son persone come te e tanti altri Sardi che comprendono più o meno tutte le varianti, altri Sardi invece purtroppo no.
Un popolo non può avere simili limitazioni linguistiche, su tutti i campi.
La lingua unificata è sempre un tema ricorrente.

oh... ecco!Originariamente Scritto da BARROSU83
... e magari cussu de Altavista lu faghimus in logudoresu?!?!?!![]()
solutziones bi nd'at medas!

Originariamente Scritto da repubricanu
comunque vedo che tutto il mondo nn dice niente per il fatto che internet è praticamente anglosassone... o americano... statunitense...
il fatto è che tutto si può, basta volerlo...
altrimenti l'alternativa è quella di continuare a vivere ripetendo la famosa filastroccaocos locos y ,mal unidos...???? eh... ;-)

oppure, avere una lingua unificata, che non è nessun dialetto, ma che li rappresenta tutti. T U T T I .
una lingua che "i tecnici" possono usare per tradurre es. Google per tutti i sardi. una lingua che potremo sperimentare ad esempio su questo forum per poi usarla ovunque.

provare non costa niente, comunque da oristano in giù il sardo è tutto molto simile ..io che abito in bassa marmilla riesco a capire benissimo uno di carbonia,di cagliari e anche della barbagia seulo.. mentre invece il nuorese e sassarese sono già molto più differenti .. spesso anche qua nel forum confondo ancora il sardo del centro nord sardegna ma pare che non sia cosi' differente ..se mi sto sbagliando fatemelo sapere ...Originariamente Scritto da Doloverre
![]()
sa libertade de tottusu !

1) Deu seu inoxi kene fai nudda, no abetu atru ke translai is cosas :-)Originariamente Scritto da Perdu
2) medas linguas tennint prus bariedadis.
po sa pagina domu de su jassu si podit lassai unu sardu unu, e po sa
circa su butoni po circai paginas sceti a campidanesu, sceti a logudoresu
ebbia. Unu po circai sceti in sardu.
Lingua uniatzàda est una lokura manna. Poita a si aunì est una cosa naturali,
ca at a bessi candu is campidanesus ant'a ampliai su sardu issoru cun su
logudoresu e candu is logudoresus ant'a ampliai su sardu issoru ponendu
arroba campidanesa. E connoscendi puru a cumenti est su tataresu.
Su gadduresu d'iat ponni a cumenti variante de su corsicanu.
E poi, est possibili ca depeus sempiri torrai a custas kistionis?
Sa svitzera est prus pitikedda de sa sardinnia, e fueddant 4 limbas
meda diferentis s'una de s'atra: alemannu, frantzesu, italianu e romantchu.
Eh, de custas linguas, fueddant sia sa bariedadi standard de alemannia, frantza e italia, siat una bariedadi locali e medas dialetus! E funti totus linguas natzionalis e umperadas puru me in google! Sceti su romantchu no est lingua de amministradura ma po s'arrastu est impreau cussu puru!
E tandu, poita depeus torrai cun custas kistionis de aunì una limba ca tennit prus o mancu duas bariedadis mannas, ca est sa matessi limba ma kambiat sceti su stili de fonetica e calancunu fueddu!
Finas a s'indipendentzia!

Beh su nugoresu e su logudoresu funti sardu sardu, su tataresu est amesturau cun genovesu, ki no mi sballyu, e duncas est prus dificili de cumprendi.
po narri:
camp: su perdinjanu / su perdinjau
log-nu: su perdinzanu
tataresu: la milanzana
gallura: boh! est a cumenti in sa corsica de basçu, prus o mancu.
Finas a s'indipendentzia!

su google cerca : dizionario genovese, poi guarda quante parole comuni al sassarese ci sono, ti accorgerai che non c'è ne sono![]()
mi ke "melinzana" si narat puru in sardu :
melinzàna, melinzànu, nf, nm: milinzana, mirinzana zenia de erba de ortu, a fozas mannas, chi faghet coment'e unu frutu tundhu o longhitu e russu, bonu a còghere, totu purpa tosta pedringianu in s'imbastu bi collocheit su coinzolu cun pumatas, melinzanas e una màcia manna de piberone rbzc, solanum melongena melanzana aubergine aubergine Eierpflanze; Aubergine.
... sigundu Puddu ......![]()
Originariamente Scritto da mriccardo86

Originariamente Scritto da Doloverre
... eheheh! dolovè! b'aìo potidu iscummitere a sa resposta tua!!!![]()
unu pagu in ritardu pero....![]()
milinzana est usadu in logudoresu...