Ja, det er sikkert det! Jeg har også prøvd å lære meg islandsk med en bok, men det var for vanslekig og jeg har gitt det op for øyeblikket.Originariamente Scritto da Ausfahrt

Ja, det er sikkert det! Jeg har også prøvd å lære meg islandsk med en bok, men det var for vanslekig og jeg har gitt det op for øyeblikket.Originariamente Scritto da Ausfahrt

Islandks er meget svære at forstå, det har en kompleks grammatik, at kommer fra det gamle nordlige sprog.Originariamente Scritto da Fenris
Jeg elsker, at tager til Island men det er meget dyrt for mig øjeblikket.

Jeg har vært der i 4 dager siste desember, men planlegger å reise tilbake denne sommeren. Håper det blir mulig...Originariamente Scritto da Ausfahrt

Great! Where's your father from exactly?Originariamente Scritto da bom-bim-bom

Jeg misunder dig. Det er mit drømmet. Hvad har du nydet at meget af Island? Taler de al Dansk og det gør det ikke?Originariamente Scritto da Fenris

Bare noen av dem snakker dansk, jeg har snakket bare på engelsk med dem. De er absolut, helt gale oansett!!Originariamente Scritto da Ausfahrt
Du kan finne noen få bilder som jeg har tatt der oppe på forumet "Il Milione".
![]()

Undskyld, at jeg svaret for sent men har jeg kommet ind forumet ikke.Originariamente Scritto da Fenris
Hvad hedder din post ind Il Milione?

Fundet.
Det er usædvanlig!Skal jeg kommer til Island også!

IT,dialetto bresciano,inglese,spagnolo,capisco un po' il rumeno,C++,javascript,HTML e XML![]()
Sto studiando un po' di tedesco e vorrei imparare il danese per completare il quadro.

Was willst du auf Dänisch kennen? Dieser zwei Sprachen sind ein bisschen ähnlich, aber die Deutsche Grammatik ist schweriger.Originariamente Scritto da Dragonball
Studierst du Deutsch, so. Und wo?