Pagina 4 di 7 PrimaPrima ... 345 ... UltimaUltima
Risultati da 31 a 40 di 65

Discussione: o bukibentus!!!

iRS: Casteddu, Bologna, Radio
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

ayò piçocus..e ita si depeis demoralisai???

tutto questo ci deve far venire più grinta per diffondere la coscenta nazionale al nostro popolo, 4 anni fa anche io seguivo la partita dell'italia non proprio col cuore in mano.. però la seguivo.
    oggi le cose per me son cambiate radicalmente e nel medio-lungo periodo cambieranno anche nella nostra terra

a pagu a pagu, nci ollit passièntzia..

non è che arrivo mentre uno sta guardando la partita e gli dico:
    Non puoi tifare italia!!!
    Ci vuole giusto un pò di lavoro in più.. più un percorso individuale di presa di coscenza..

comuncas po kini inveças est didisperau:

bona noti!!!

PS: innoi in Bolonnya nc'est una somossa a sut''e domu mia!!!
    nci funti a tipu 200 personas ki tzèrriant e faint unu burdellu festendi....
    fra pagu si ghetu una bella siça 'e acua!!! uff

GloBaL!!
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da Perdu
    ohhh si bolint spassiai sceti! ki tenemus sa natzionali sarda imoi fiant festendi cussa! nudda de "polìtigu"
    sono pienamente d'accordo con te. è solo normale voglia di sentirsi parte dei mondiali.
    un mio amico mi ha detto che a luton, un sobborgo di londra, tutti hanno avrebbero tifato italia con magliette, bandiere etc, ma di italiani neanche l'ombra. che dovrei concludere che si sentono italiani invece che inglesi?
    è solo una partita relax...

email non funzionante
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

ascurtai, imoi m'eis a pigai un'atra borta a fueddus malus, ma a mei fait prexeri puru chi apat bintu.
    ant giogau beni e po una borta no mi parint is solitus fighetus, montaus e mandronis ma nci funt ponendi su coru e s'anima. No mi benit de esultai e andai a fai casinu in pratza Yenne, ma no seu mancu sperendi chi perdat is mondialis s'italia. fradi miu est torrau cun una bandera de s'italia, no m'at fatu prexeri, perou no dongu meda importantzia a sa cosa. Segundu mimi spaciaus is mondialis, spaciau s'amori po su tricolori. Sa genti est spassiendisì e ita mi depu ferenei su figau deu? deu dda pigu beni.

E imoi mi nci crocu, prima de is fueddus malus....
    ... chi mi faint dromiri!

no parri berus
    De sa Marmilla Po s'Indipendentzia de sa Natzioi Sadra!
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da akuardenti
    ascurtai, imoi m'eis a pigai un'atra borta a fueddus malus, ma a mei fait prexeri puru chi apat bintu.
    ant giogau beni e po una borta no mi parint is solitus fighetus, montaus e mandronis ma nci funt ponendi su coru e s'anima. No mi benit de esultai e andai a fai casinu in pratza Yenne, ma no seu mancu sperendi chi perdat is mondialis s'italia. fradi miu est torrau cun una bandera de s'italia, no m'at fatu prexeri, perou no dongu meda importantzia a sa cosa. Segundu mimi spaciaus is mondialis, spaciau s'amori po su tricolori. Sa genti est spassiendisì e ita mi depu ferenei su figau deu? deu dda pigu beni.

E imoi mi nci crocu, prima de is fueddus malus....
    ... chi mi faint dromiri!
    biau tui ka arranescisi a ti da pigai kena penzamentus..ki tenia u fradi ka brintada cun d'u tricolori si du fadia lassai me in pratza e omu po arrispettu de su sentidu indipendentista miu ka no ballidi ni ua bandiera e nii u catz e iskuadra de bocia ka arrapresentada cussu istadu ki adi cun su tempus arrogau e strupiau su populu nostu. deu puru appu cikau de da pigai kena pentzamentus mannus e lassendi a pedri su sentidu fadendi contu ka meganta scetti a si spassiai ma ki po si spassiai mi deppinti sbentuai cussus caborisi e cussa bandiera ka no arrapresentada scetti ua iskuadra de bocia deu no seu de akordiu. nudda de ti nai akurdenti ki tui da pigasa aicci oidi nai ka po tui esti de scioberu prusu sau .
    sa libertade de tottusu !

no parri berus
    De sa Marmilla Po s'Indipendentzia de sa Natzioi Sadra!
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

deu sa partida oi d'appu castiada,seu stetiu zerriau a cenai a domu de srogu e no podia nai ca nou.. d'anti diaderusu pigada a sa liggera su ki deu no tifu sa natzionalli itagliana,no di nc oidi intrai me in conca. appu tifau is tedeskusu cittiu kena nai nudda e candu anti bintu mi ndi seu pesau.
    fueddendi de sportivu scetti nau ka no du potzu sunfrii ka kusta iskuadra appada bintu oi e si siada aminescia tottu cussas bantaduras de patti de tottus. po mei abarrada ua skuadra skubida ki no ballidi a nudda. no spassiada,no giogada,d'ogni otta no pointi tranguai is cambas parrinti cagausu asuba! giogada ua partida me in gratzia de deusu e a kussu pupulu de tifosus itagliausu di parridi ca funti no sciu itta tottu. esti de su norantakuattru ki no adi torrau a fai nudda. pentzeidda cumenti obeisi.. is partidas du scideis tottus da sa bincidi ki segnada mancai no siada pru fotti.
    sa libertade de tottusu !

po sa Repùbrica de Sardigna
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Ero al cinema

Forumista
     Likes dati
    0
     Like avuti
    2
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

"no spassiada,no giogada,d'ogni otta no pointi tranguai is cambas parrinti cagausu asuba! giogada ua partida me in gratzia de deusu e a kussu pupulu de tifosus itagliausu di parridi ca funti no sciu itta tottu."

po moi nisciunu du scidi, ma o' verdadero eroe de custu mundialli ada essiri: PAULLETA!!!
    la che se si scappotta...

100% sardu
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da Four Moors
    sono pienamente d'accordo con te. è solo normale voglia di sentirsi parte dei mondiali.
    un mio amico mi ha detto che a luton, un sobborgo di londra, tutti hanno avrebbero tifato italia con magliette, bandiere etc, ma di italiani neanche l'ombra. che dovrei concludere che si sentono italiani invece che inglesi?
    è solo una partita relax...

ma difatis! deu no mi pongu pensamentu
    in sbètzia puru apu biu a genti cun sa malliedda de s'itàlia, issus puru funt cambiendi natzioni? est totu unu jogu, una manera de fai burdellu!

100% sardu
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da BARROSU83
    biau tui ka arranescisi a ti da pigai kena penzamentus..ki tenia u fradi ka brintada cun d'u tricolori si du fadia lassai me in pratza e omu po arrispettu de su sentidu indipendentista miu ka no ballidi ni ua bandiera e nii u catz e iskuadra de bocia ka arrapresentada cussu istadu ki adi cun su tempus arrogau e strupiau su populu nostu. deu puru appu cikau de da pigai kena pentzamentus mannus e lassendi a pedri su sentidu fadendi contu ka meganta scetti a si spassiai ma ki po si spassiai mi deppinti sbentuai cussus caborisi e cussa bandiera ka no arrapresentada scetti ua iskuadra de bocia deu no seu de akordiu. nudda de ti nai akurdenti ki tui da pigasa aicci oidi nai ka po tui esti de scioberu prusu sau .
    deu ti cumprendu beni, perou si depeus arregordai ki no teneus sa fortza (po imoi) de segai meda is butonis, sa genti tifat sa scuadra ki prus si pentzat acanta, e a unu ki si nci bolit spassiai no fait a ddi fai un'arrexonu polìtigu, e duncas, a stringi is dentis fintzas a domìnigu, a pustis acabat totu e totu torrat comenti fiat!
    in su fondoscala custa cosa dd'apu nada...nazionalismo italiano a scadenza quadriennale!

Gherradori Virtuali
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da ARROGALLA
    ayò piçocus..e ita si depeis demoralisai???

tutto questo ci deve far venire più grinta per diffondere la coscenta nazionale al nostro popolo, 4 anni fa anche io seguivo la partita dell'italia non proprio col cuore in mano.. però la seguivo.
    oggi le cose per me son cambiate radicalmente e nel medio-lungo periodo cambieranno anche nella nostra terra

a pagu a pagu, nci ollit passièntzia..

non è che arrivo mentre uno sta guardando la partita e gli dico: