Ciao a tutti!!vorrei sapere il titolo di questa canzone:
"custa este s'abba de sa untana,custu este su vinu de sa sardigna..e canno buffo de custu vinu mi intenno in coro,mi intenno in coro,mi intenno in coro chi sardu so"
Ringrazio tutti sperando che qualcuno mi sappia dire il titolo!ciao![]()




Rispondi Citando




