Sa minorantzia de su Psd'az?? Cussa chi non tenet votos e sos chi tenet los daet a su PD

Sa minorantzia de su Psd'az?? Cussa chi non tenet votos e sos chi tenet los daet a su PD

L'asa iscrittu duas ortas e manc'una b'as lompidu!!
Sa Minorantzia est cussa chi votada su Partidu Sardu pro sa Camera e pro su Senadu, e votos pro su PD e s'UDC non bin d'ada.
Deo cheriat ischire innue sunu arruttos sos votos chi mancana pro sa Camera, a Macumere e in su Sulcis.
Tue l'ischis?

O lampione, ma peschi so naschidu deris!!!
Guarda che lo sanno tutti che ci sono un paio di dirigenti locali, che con l'obiettivo di scalzare la segreteria e portarla al disastro, sono al libro paga di qualche miliardario!!!

Certo che portare il partito sardo più al disastro di ciò che già non sia mi pare un'opera ardua!!!
ps: quand'è che la vostra maggioranza, che tanti successi vi ha portato negli ultimi anni, per fare un favore a maninchedda toglierà l'obiettivo dell'indipendenza dall'art.1??
SOTZIALISMU! INDIPENDENTZIA!

Tue no ischis mancu in cale mundhu ses!! E ogadindhe a zuammaria anzoi chi no est contu tou!!

ammentadi chi zuammaria anzoy no fit maurru comente a tie, chi l'ischint tottu chi l'azis traittu bois!!! A su leoncavallo sinistra arcobalengo!!!

Non ses naschidu deris?...... e deo chi pensaìa chi tue.....
Cessu, e proitte non mi iscrieses su numeru de su cellulare de su "miliardariu"? Mancari compora a mie puru.....
Come ha detto qualcun altro, al disastro (anzi ai disastri in serie) la segreteria c'è arrivata da tempo, e da sola. In questo è assolutamente insuperabile e non ha bisogno di miliardari di nessun tipo.... . E' TROPPO TOGA!!
E poi, riguardo al miliardario, parlavi di berlusconi o di soru? Perchè se parlavi di soru basta fare il 130 (numero verde, gratis)
... L'altro, non so... prova a dire: "....ITALIA UNO......"