Visualizzazione Stampabile
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
amerigodumini
Frasquelo scriveva in napoletano perfetto.
Ca m par a provincia e Caserta.
non so queste sottigliezze mi mancano. in effetti mi pare un po' un cafone questo del frigo
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
bamba nel frigo
Pisciaiuolo sì ttu!
Ah!
stu scurnacchiat!
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
Felipe K.
non so queste sottigliezze mi mancano. in effetti mi pare un po' un cafone questo del frigo
nun è napulitan e nun è eraclio fidatevi
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
Bamba de Kraut
nun è napulitan e nun è eraclio fidatevi
Vuless verè pop
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
amerigodumini
Vuless verè pop
eraclio er nu piscione pigliat ca bott. Chist è l'inquirente cchiu cocc atu strunz ca sap iss, che tiene il vizietto francese
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
Bamba de Kraut
eraclio er nu piscione pigliat ca bott. Chist è l'inquirente cchiu cocc atu strunz ca sap iss, che tiene il vizietto francese
Ma foss o calabres?
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
Bamba de Kraut
nun è napulitan e nun è eraclio fidatevi
e nun so manco chillu zuzzus ca piens tu!
I sé om, me piace a pucchiacchia!
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
amerigodumini
Ma foss o calabres?
può darsi ca sia o calabrese chi o sape
-
Re: Banlieu
ma bamba de kraut era un certo giacinto mazzatella che comparve a metà 2012?
-
Re: Banlieu
Citazione:
Originariamente Scritto da
Felipe K.
ma bamba de kraut era un certo giacinto mazzatella che comparve a metà 2012?
Quello di brutti sporchi e cattivi?