Originariamente Scritto da Perdu
...ma mai intesa sa paraula UMILTATE?...ajòòòòòòòòòò Perdixè!
et vonv annu![]()

Originariamente Scritto da Perdu
...ma mai intesa sa paraula UMILTATE?...ajòòòòòòòòòò Perdixè!
et vonv annu![]()

Originariamente Scritto da juanna maria
si, io la conosco, anche bene, per questo non mi metto a dare lezioni di economia a nessuno, non mi metto a dare lezioni di chirurgia, perchè non sapendone niente, farei danni......l'umiltà valla a insegnare a chi non sapendo niente di politica linguistica e sociolinguistica e linguistica, va a fare la predica agli altri che da anni si fanno il culo in questo campo (pochi lo fanno, tutti chiaccherano, nessuno lavora però....)!
![]()

Quì non si stà parlando di linguistica, ma di politica.
La lingua non è il fine ma il mezzo.
Quì sta la differenza.

infatti, si parla di politica linguistica.....Originariamente Scritto da repubricanu
![]()

Politica linguistica significa un'altra cosa ancora.
Non facciamo confusione.

.......non sei bravo nemmeno a provocare......Originariamente Scritto da repubricanu
![]()

E' questo il problema, io non sono quì per provocare....

…non ti accendere! Cheripo solu de ti narrere chi ses unu pacheddu presumittu! …e chi custa cosedda potet dare anneu a sos atteros…macari ses simpaticone e imbesse colas dae antipaticoneOriginariamente Scritto da Perdu
duos: non do lezioni a niune
tres: b’atta unu diccio chi narat “ su vetzu morit imparanne” …ammentatilu
![]()

Originariamente Scritto da juanna maria
oh la ki ses toga diaderus....seu s'ùnigu ki mancai potzat no donat letzionis a nemus....poita est ki no bandas a segai sa conca a is ki funt presumius diaderus ca donant letzionis a is atrus kena de tenni is tìtulus??????![]()
bhoooooooo........
is ki mi connoscint scint kini e ita seu, deu no bollu fai ni su simpaticoni ni su antipaticoni, deu seu deu e ki genti kena unu catzu de tìtulu, kena de ndi sciri nudda si ponit a nai cosa perigulosa puru po su sardu, deu du nau, e tui, poita est ki no ti fais is catzus tuus?????
candu nci bolit nci bolit, fai sa sarda no fetzast sa fiketa e no to ponjast a fai s'abogau de nemus, ki no serbit a nudda.....![]()
![]()
ne tenju abosinju de is diçus tuus, ca no m'as obertu is ogus.....deu du nau de candu apu inghitzau a traballai cun su sardu ki dònnia di' imparat cosa noa......![]()
po prexeri, lassami' sa conca in paxi ki no depu fuliai tempus cun tui
p.s
a tirai sa corda meda, si segat....e imoi bastat....

...spontaneamente...MA VAE AFFANCULU!...ya ti risponno a minutu