Pagina 3 di 4 PrimaPrima ... 234 UltimaUltima
Risultati da 21 a 30 di 33
    Patriottu Indipendentista Sardu
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da Kornus Visualizza Messaggio
    A Domo mia "Si" est "Emmo"...... Eja si narat solu in via informale....
    In bidda de nonna de sa patti 'e babbai "si" fiat emmo e "no" nono, tambeni ca bivvendi sempir in campidanu cun nannai d'happessit intendia giai giai sempir nendi sissat e nossat...

Saludus
    SARDIGNA NO EST italia

Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da BARROSU83 Visualizza Messaggio
    a patti tottu s'arrexonu me innoi da pentzu cumenta tui, du esti de nai ka, ki puru custu piciokeddu adi arrespustu eja po nai si no teidi nisciunu brebu de nai nudda cussu arrogh'e cozzina de su presidi. deu po custas cosas mi d'akrunotu a fai movidas de maku ki srebidi... mancu brullendi e nemmus prusu si deppidi permitti de akacigai sa lingua nosta de aicci mankai su piciokeddu appada fattu atras cosas de mabi. ki ua di a u fillu miu ki nd'appa teni dada suzzedi cosas de aicci deu a su sannori di ponju su pei in su zugu...
    Torru a nai, chi fessit de d'hai suspendiu scetti po cuss'eja est cosa bragungiosa a berus, giai ca chi aicci fessit, cuddu piccioccu fiat in bunu sentidu de nai "si" e a donnia manera, giai ca su dirigidori est istrangiu, custas differenzias no 'ddas podit cumprendi, e duncas chi d'hat suspendiu scetti po custu, cherit nai ca su dirigidori hat penzau "mi sta parlando come se parlasse ad un amichetto per strada" ca meda genti creit ca su Sardu siat Limba de fueddai de iscusi e in dommu scetti e ca no tengiat dignidadi... nudda de prus sballiau...
    Chi hat a succedi a fillu miu, chi Nostu Signori mi nd'hat a giai, misinia de su dirigidori... ndì pesu un casinu ca 'dd hant a sci puru in terra allena...

Dignidadi a sa Limba Sarda

Saludus a tottus
    SARDIGNA NO EST italia

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Red face

Citazione Originariamente Scritto da barrosu Visualizza Messaggio
    scusate, ma sbaglio o al sardo è stata data pari dignità dell'italiano?
    non dovrebbe esistere che se io mi esprimo, naturalmente nei modi dovuti, in sardo debba poi subire delle sanzione per questo.
    Riccardo86 perchè non ti informi meglio su questa cosa?
    se fosse vera si potrebbe anche tartassare di mail di protesta l'istituto e magari fare una segnalazione ai giornali. ribadisco, se fosse vero...
    Scusate il ritardo nella risposta, comunque io ci sono stato in quella scuola per 3 anni ed il preside ci trattava come fossimo dei barbari ai quali lui offriva finalmente cultura.
    La notizia me l'hanno data svariati attuali alunni, la sospensione c'è stata per il fatto che "ha risposto eya al preside" pare perchè il preside l'abbia sgridato per averlo visto andando in bagno o merendando in cortile e gli abbia intimato di tornare in classe, o roba del genere. Il ragazzo ha eseguito l'ordine dello sceriffo. Chiederò altre informazioni, magari appena posso vado a chiedere a scuola.
    Finas a s'indipendentzia!

Meda sabios paris
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da PatriottuSardu Visualizza Messaggio
    Torru a nai, chi fessit de d'hai suspendiu scetti po cuss'eja est cosa bragungiosa a berus, giai ca chi aicci fessit, cuddu piccioccu fiat in bunu sentidu de nai "si" e a donnia manera, giai ca su dirigidori est istrangiu, custas differenzias no 'ddas podit cumprendi, e duncas chi d'hat suspendiu scetti po custu, cherit nai ca su dirigidori hat penzau "mi sta parlando come se parlasse ad un amichetto per strada" ca meda genti creit ca su Sardu siat Limba de fueddai de iscusi e in dommu scetti e ca no tengiat dignidadi... nudda de prus sballiau...
    Chi hat a succedi a fillu miu, chi Nostu Signori mi nd'hat a giai, misinia de su dirigidori... ndì pesu un casinu ca 'dd hant a sci puru in terra allena...

Dignidadi a sa Limba Sarda

Saludus a tottus
    Sa kistione no est de su eya o de su nono.... Sa kistione este:

ITTE CAZZU BI FAGHET UNU SITZILIANU IN D'UN'ISCOLA SARDA??

B'at de faghere ke in Irlanda: si su mastru no est Sardu no mandades sos fitzos a iscola!

Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Chi fessit ca podiu fai su maistu, sa bidea mia fiat de fai corona cun attrus maistus e oberri un'iscolla "privata" innui si fezzat tottu in Sardu e innui is babbus e mammas podint imbiai su fillu insoru chenza de si ponni penzamentus ca a fillus insoru no 'ddi si fueddit in Sardu...
    Saludus
    SARDIGNA NO EST italia

Meda sabios paris
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da PatriottuSardu Visualizza Messaggio
    Chi fessit ca podiu fai su maistu, sa bidea mia fiat de fai corona cun attrus maistus e oberri un'iscolla "privata" innui si fezzat tottu in Sardu e innui is babbus e mammas podint imbiai su fillu insoru chenza de si ponni penzamentus ca a fillus insoru no 'ddi si fueddit in Sardu...
    Saludus
    Sa de s'Iscola Privada Sperimentale est un'idea bona de abbereru...... Bi keret zente ki imbestit o ki agattet sos finantziamentos! Deo appo jae organizzadu e dirijidu cursos de limba, tando unu pagu de esperientzia la tenzo.....
    Sardu ke Limba veicolare: sigundu sa lege est possibile!

Forumista senior
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Sa kistione no est de su eya o de su nono.... Sa kistione este:

ITTE CAZZU BI FAGHET UNU SITZILIANU IN D'UN'ISCOLA SARDA??

B'at de faghere ke in Irlanda: si su mastru no est Sardu no mandades sos fitzos a iscola!
    beh,ma il problema è che gli insegnanti sardi sono i primi a fare i razzisti verso la lingua e la cultura sarda,non tutti ovviamente,ma buona parte si,allo stesso modo ci possono anche essere persone non sarde che hanno rispetto per la cultura sarda,certo che in questo caso,una bella protesta di questo genere ci starebbe eccome.

Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

ello... pagu!!!
    SARDIGNA NO EST italia

Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Sa de s'Iscola Privada Sperimentale est un'idea bona de abbereru...... Bi keret zente ki imbestit o ki agattet sos finantziamentos! Deo appo jae organizzadu e dirijidu cursos de limba, tando unu pagu de esperientzia la tenzo.....
    Sardu ke Limba veicolare: sigundu sa lege est possibile!
    Seguru ca si podit!!!
    No biu s'hora de mi pigai sa laurea in umanistica, aicci pozzu puru fai su maistu...
    Su Sardu est sa Limba Mamma cosa mia, ma bai a isci chi happu a arrannesci a 'dda imparai a is attrus...
    Est beru puru ca tottus cuddus ca hant a intrai in custa iscolla, su Sardu d'hant a sci giai fueddai, chi nonu andaiant a s'iscollta itagliana...
    Sa bidea cosa mia no est de un'iscolla DE limba, ma de un'iscolla IN limba chi imparit tottu e fezzat tottu in limba, a su propriu ca un'iscolla francesa o ingresa ch'imperat sa Limba cosa sua...

Saludus
    SARDIGNA NO EST italia

no parri berus
    De sa Marmilla Po s'Indipendentzia de sa Natzioi Sadra!
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da ricardu Visualizza Messaggio
    beh,ma il problema è che gli insegnanti sardi sono i primi a fare i razzisti verso la lingua e la cultura sarda,non tutti ovviamente,ma buona parte si,allo stesso modo ci possono anche essere persone non sarde che hanno rispetto per la cultura sarda,certo che in questo caso,una bella protesta di questo genere ci starebbe eccome.
    o puru funti is picciokeddus puru ki no da piganta cun seriedadi.
    candu di si enidi amarolla a imparai ua cosa po itta da deppinti imparai cumenti lingua mamay inzaras mancai ki puru da piganta a jogu esti sempri ua cosa de prus importu mannu.. ma immoi esti u budrellu tottu.
    sa libertade de tottusu !

Pagina 3 di 4 PrimaPrima ... 234 UltimaUltima