









ma non si può parlare di musica che subito a dire chi era camerata e chi no.
i musicisti in fondo sono tutti eb*** che voglio solo fatturare e non glienefrega un cazzo dell'argomento dei loro testi.
se ci fossero tanti nuclei attivi quante band musicali sarebbe la Russia.


Home > P > Pitura Freska > Na Bruta Banda (1991) > Pin Floi
Scarica gratis la suoneria di Pin Floi! Clicca qui
Oi ndemo veder i Pin Floi
Oi ndemo veder i Pin Floi....
Vip, inbarca' co li fioi,
invita' al concerto dei Pin Floi
navigavo guaivo dentro un dirigibie
che coreva a un'ora e mesa de ritardo
suplemento lire otomila
parche' "detto: Rapido", sto bastardo
go' tolto do cafe', na bira
rivo in meso un gran casin dove se el barchin?
ecch... se ndai via..
bon Dio, e po' Rintintin.
Oi ndemo veder i Pin Floi
Oi ndemo veder i Pin Floi....
Fin poco tenpo prima viagiando su
cuel saterone prevolante in vagone ristorante
e veder sul ponte sti fioi
a pie che va veder i Pin Floi
ridevimo e disevimo
ma dove voi ndar
sti cua se propio s'ciopai, oi?
Oi ndemo veder i Pin Floi
Oi ndemo veder i Pin Floi....
Persi par persi, ndemo a consolarse,
ndemo al Paradiso a inbriagarse
e' l'alba, Venessia e' piena di gente
a tochi, coi tochi sui copi
tanta ma tanta mona
mese roste mese in coma
a le sincue de la matina co li stechi su li oci
in meso na calca mai vista
go' fato el giornaista
e ghe go' scrito s½ra l'intervista
su sto casso de concerto dei Pin Floi.
Oi ndemo veder i Pin Floi
Oi ndemo veder i Pin Floi....
Domanda:
"Siete qui per i Pin Floi?"
Risposta: "Hi hi, hu hu, ho ho, ha ha, he he"
"Ritenete giusti
concerti di queste dimensioni
proprio a Venessia?"
"No parche' l'e' na cita' tropo picola
pero l'e' a gratis. Vuito du tiri?"
"Grassie."
Vien vanti do cocone, dai che ndemo dee bone
due tissie con passo semistrascinato
due tissie semibuone, semiscic, semivip,
semifrick che gridano:
"Io Venezia la odio!"
Domanda: "Perche' odi Venessia?"
"Perche' fa schifo!"
Domanda:
"Perche' non te ne sei stata a casa tua?"
I cincue energumeni assieme alle due tissie
mi quardano molto minacciosi e mi
fasso la bea! Fasso la bea!
Ore sei e cincue in diligensa ndando casa
vardo el sol e rido par no pianser
la gente scaturia dise cueo cossa el ga?
e no ti lo vedi che el se uno de cuei s'ciopai
che se ndai a veder i Pin Floi
el se uno de cuei s'ciopai
che se ndai veder i Pin Floi.
Oi ndemo veder i Pin Floi
Oi ndemo veder i Pin Floi....


Metto il video di Comfortably numb, perchè il godimento che comportano gli assoli di Gilmour in questo pezzo lo metterei tra le cose (poche) per cui vale la pena vivere</p>
http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY


E l'ascolto del progressive rock che consistenza ha nei lidi della destra nazionalpopolare? vi piacciono King Crimson,Genesis, Jethro tull, Camel,Area, Banco ecc...?
se volete la mia: un genere eccelso ma alla lunga pallosadel resto vengo su con la scuola punk, post-punk e thrash metal
![]()