Originally posted by Farte
salùdu a tutti
sògu, mi pari, un paggiu di mesi chi no ischribu a inòghi ma sògu isthàdu un pogareddhu impignadu, e abali aggiu aùdu un pògu di tempu puru si vi aggiu sempri liggìdu e sògu rimasthu a malagana candhu aggiu intesu la listha a li cumunali.
Lassemmu pirdhì l'assè puliggiu o pedrasthu o dibessu di Mele, chi pensu chi sia solu pà no fabiddhà d'althru, e dimmu, a cori in manu, ca so chisthi chi si sò candidàdi?
Aggiu aùdu la furthuna di cunniscìnni un paggiu (è sempri una furthuna cunniscì passoni!!!!), e mi l'aggiu signàdi tuttiganti cumenti genti chi no ni li affutti nuddha di la sardhignia, l'intaressu d'eddi è solu pà un'idea chi dizi "chi si no poni menti a me sei uno squadrista!!!!" eddi, chi candhu vedini un "sardhu" visthùdu di tuzziuberu e botti a tromba dizini "pastore!!!" e daboi fabeddhani di libarthai d'iprissioni e agguaranzia, genti chi sò contr' a l'americani e no andani, pà chistha rasgioni, a magnà hamburger da mcdonald (o si ischribi mechidona?) ma andani da valburger (valburghe?) parchì "è italiano" e candhu vi lu si fazi nutà chi è "una cazzata" ti ripondini "e cosa devo fare, mangiare porcetto alla brace ad ogni pasto per essere un sardo vero?" parchì pari chi li sardhi magnani solu carri di porchu!!!!
Speriamo che chi si ha preso l'impegno a indipendentizzarli ci riesca!!! bona sorthi!!! in sassari chisthi passoni si ciamani càgabandhera o pisciabutrea a sigunda di cosa tinìdi a cori, bandheri o butrei!!!!!!
Puru eju, pà tutti chisthi rasgioni, no aggiu a vutà "liberiamo sassari" no mi n'aggia a mali nisciunu, no vurarìa chi chistha sia lu prinzipiu di un aunioni cumenti chiddha di SN+PSDAZ.
Pò assè chi no aggiu cumpresu nuddha e chi mi sògu imbagliendhi, chi sògu visthicorthu e chi no imbattu attesu ma una cosa è zertha:
SASSARI INDIPENDENTI E NO AUNIONISTHA
salùdu cun amisthai a tuttiganti